MTB-familjen vs CCCP

DeletedUser

Guest
Bara jag som vill se en före och efter karta?

*petar på diktatorn* Dags att röra på fläsket! ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag blir tokig, höll på att testa den där Erövrade kartan på twstats.se och helt plötsligt kan jag inte ansluta till deras server längre.
 

DeletedUser

Guest
Jag blir tokig, höll på att testa den där Erövrade kartan på twstats.se och helt plötsligt kan jag inte ansluta till deras server längre.

Aa provade också att leka den lite men tror helt enkelt inte att jag förstod principen. Fixa gärna en vanlig karta dock! Kan vara kul att se en "mitt under resans gång". Kommer skriva en krigsresumé sen för stammen med karta, men det dröjjer (kanske) ett tag.
 

DeletedUser

Guest
front_forumsize.gif


Större version
Annan variant av kartan

Har även en ännu större bild som även har med alla utanför K45 området
Överblicks karta

Uppdaterade kartor
front_forumsize08_01_23.gif


Större version av fronten 20080123

Stor överblick över båda stammarna 20080123

Vad jag kan se så verkar MTB och MTBE bli utknuffade från K45. Många nya blåa prickar i utkants zonerna, medans det gula dominerar.
MTB verkar även ha lite bekymmer med stammedlemmar som flyr skeppet. Notera att det saknas blåa prickar vid K45 och K35 gränsen. (Ja jag vet att det är bortklippt, men ni kan se det på den stora överblicks kartan.)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Här är alla övertagningar mellan CCCP vs MTB och MTBE den senaste månaden på en karta.

noblek45_20080123_detailed.gif


Jag ser väldigt lite blått.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Intressant Vivacia! Fin analys också. Ligger en viss sanning i den.

Bör tilläggas att det finns några fiender till som inte är med på kartan, och en förklaring till att många från MTB-familjen försvunnit beror på att de gått med i någon av våra andra fienders stammar.
 

DeletedUser

Guest
Intressant Vivacia! Fin analys också. Ligger en viss sanning i den.

Bör tilläggas att det finns några fiender till som inte är med på kartan, och en förklaring till att många från MTB-familjen försvunnit beror på att de gått med i någon av våra andra fienders stammar.

Jag har bara använt de stammar som var listade i den första posten i den här tråden. Kan göra en ny karta med andra som är delaktiga i det här kriget om jag får informationen om vilka stammar jag ska ha med på kartan.
 

DeletedUser

Guest
har hört något om iap? låter ju tråkigt och lite väl lätt för mtb?:confused:
 

DeletedUser

Guest
ja men jag har hört det av en irl kompis som pratade men sin skolkompis som är högt uppsatt i mtbe.
 

Luzzu

New Member
Reaktionspoäng
0
Knappast ett krig, mer expansion.
Btw, dom som förlorar verkar vara riiiktigt dåliga.
 

DeletedUser

Guest
Side 1: CCCP

Side 2: MTBE MTB IMST-A IMST-E

Timeframe: Forever

Total conquers:

Side 1: 89
Side 2: 122
Difference: 33

image.php


Total conquers against opposite side:

Side 1: 33
Side 2: 1
Difference: 32

image.php


Points value of total conquers:

Side 1: 83,964
Side 2: 97,363
Difference: 13,399

image.php


Points value of total conquers against opposite side:

Side 1: 49,692
Side 2: 4,457
Difference: 45,235

image.php
 

DeletedUser

Guest
Gjort nya kartor baserade på samma stammar som Morad använder sig av

Fronten i K45
forum_k45.gif


Byar tagna i K45
noblek45_20080124.gif


Större kartor:
K45 fronten
Överblick

CCCP går på som ett ånglok och deras position i K45 ser lite intressant ut om jag får säga så.
 
Topp