MTB-familjen vs CCCP

DeletedUser

Guest
Var hälsade!

Denna post riktar sig till såväl CCCP:s kamrater som fiender "där ute" och jag åsyftar här att klargöra vissa fakta som vissa tycks ha missförstått... Det pågår för närvarande nämligen ett blodigt krig i Nordost där de stridande parterna är MTB-familjen (MTB-E samt MTB) mot CCCP.

Bakomliggande anledningarna till att detta krig startade var att MTB-familjen vid flera tillfällen dels spanade på Röda medlemmar, dels uppgav att de hade CCCP som fiender när de köpte varor från Sovjet på marknaden och dels försökte få ihop andra stammar i en offensiv mot CCCP. Huvudanledningarna till att kriget startade, skotten i Sarajevo om man så vill, berodde dock på följande två saker: 1) För att två MTB-E medlemmar systematiskt spejjade på flera CCCP grannar under en och samma kväll samt 2) En av dessa "spejjande individer" dolde ett mindre adeltrain (2 st) med fyra fakeattacker på närliggande CCCP-grannar och självklart 3) För att han ens skickade ett nobletrain mot CCCP!

CCCP retirerade självklart djupt in i Moderlandet och som alla vet slåss de allra bäst på hemmaplan. Anfallet misslyckades och genast sprang pojkar med budkavel till vissa MTB-ledare om det inträffade (samt bakomliggande fakta som jag presenterade ovan) och sammanfattat innehöll de ett kort påstående: Ni söker krig med CCCP!? Svaret blev något undvikande att detta skulle undersökas närmre, men då inget mer sades sattes krigsmaskinen i rörelse och några dagar (2-3) efteråt slog CCCP tillbaka.

Många menar att CCCP startade kriget, så är alltså icke fallet! Vi håller just nu på att genomföra ett försvarskrig för att undslippa fler incidenter som denna. Vi har sagt åt våra allierade att så länge MTB-familjen inte drar in fler i kriget, utan står och slåss som en man för sina kränkningar av Sovjet, så kommer inte vi att dra in våra allierade. Det sista vi vill uppnå är ett världskrig.

Tyvärr har CCCP redan fått vissa anfall från MTB-familjens allierade, men i skrivadet stund är dock inga av de Rödas allierade indragna. Vi föredrar istället, som jag tidigare nämnt, att undvika ett världskrig då detta förstör för alla mer än det gynnar någon.

Mvh
Mannel
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
e

murvel jag hatar dig, detta jävla spejande och attackerande var inte tillåtet mot er eller några andra, så det e ett par retarderade individer som står för det... detta med att ni är fiender på kartan får ni fråga de högsta hönsen om... och ja, vi kommer troligen att förlora
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Side 1: CCCP

Side 2: MTB MTBE

Timeframe: Last week

Total conquers:
Side 1: 18
Side 2: 23
Difference: 5

Total conquers against opposite side:
Side 1: 11
Side 2: 0
Difference: 11

Points value of total conquers:
Side 1: 41,813
Side 2: 36,702
Difference: 5,111

Points value of total conquers against opposite side:
Side 1: 28,641
Side 2: 0
Difference: 28,641


som sagt. dom slog på oss och vi slog tillbaka.
 

DeletedUser

Guest
e

halva våran stam vill leka simcity och halva vill kriga...
 

RokiG

New Member
Reaktionspoäng
2
Går man in i leken får man leken tåla istället för att springa runt gråtandes och be andra om hjälp för att de fick smisk pga. att de dummade sig.
Jag strider för mitt CCCP och vi ALLA är enade som stam och som vänner.
Därav skyddar vi varandra och det klarar vi bra.

Dock vill ni från MTB/MTBE dra in era allierade pga. ett krig ni själva startade men inte klarar att slutföra så får väl ni starta världskriget.
Jag backar inte det lär ingen annan från vår stam eller allierade göra heller.

Valet är ert hur ni vill ha det! Vill ni kriga emot oss själva och reda upp detta eller vill ni starta större krig?!

När vi anser oss nöjda med hämnden kommer säkert vår Ledare att ta kontakt med er och säga att kriget är över. Men kan nog svara åt han att så länge ni springer och hittar på historier och drar in andra så kommer kriget att pågå.

Det är iallafall vad jag tror

RokiG soldat i CCCP!
 

DeletedUser

Guest
Mimmiru? Vart är du? Vad kommer Ensam att göra under detta krig?
 

DeletedUser

Guest
e

om jag skulle va högsta hönset i mtb skulle jag följa fredens väg och bajsa ner alla som inte löd mig, sen skulle jag starta krig och slakta alla jävla murvlar
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
om jag skulle va högsta hönset i mtb skulle jag följa fredens väg och bajsa ner alla som inte löd mig, sen skulle jag starta krig och slakta alla jävla murvlar

mogen kommentar...


back on topic please.
 

DeletedUser

Guest
MTB kommer att losa, hur mycket dom kommer förlora beror på hur snälla dom är mot CCCP.
Har jag fattat allt rätt? :D

Puh, tur att det finns en editknapp ;)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp