MR vs Lad

DeletedUser

Guest
RoS då??

När slutade de att kriga mot MR??

Som om dom och deras ihåliga kluster har något att komma med?

Side 1:
Tribes: RoS ROS-R
Players:

Side 2:
Tribes: MR SVIT
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 106
Sida 2: 60
Skillnad: 46

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 408,173
Sida 2: 573,666
Skillnad: 165,493

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,654
Sida 2: 0
Skillnad: 2,654

image.php



Men en by de är väl en jävla massa och deffa och koncentrera sig på:rolleyes:

Edit: Pirlo hann före :p
 

DeletedUser

Guest
Tell me vad som är så svårt för MR :)

Mycket riktigt så låg de i krig mot många, de hade det svårt. Men de drog sig uppåt en bit när de fick IAP med K¤O¤L, dvs en fiende mindre på den fronten.

När de, mycket tidigare, dessutom dragit in sina allierade, dvs DO, HB, HB-II, RIM, RIM II, RIMIII, RIM IV, i sitt krig mot TKOTRT borde det vara ganska jämt. När vi sen på köpet rensade ut ca 30-40% av våra medlemmar och tänkte nobla upp dessa fick vi ännu fler fiender på köpet. Det som är kvar av dem finns mest i GW, GB och VPH.
Man tycker att TKOTRT borde ha fullt upp med dessa stammar som vi nu möter.

Då har MR/SVIT "bara" LaD och LaCr mot sig.

Enligt mig så har MR inte så många fiender längre. Visst, de slåss mot oss i TKOTRT, men tänk på att vi också har många fiender åt andra håll och därför inte fullt ut kan koncentrera oss på MR, vilket vi mer än gärna hade gjort ;)

Tycker du inte då att det borde vara lite jämnare mellan LaD och MR baserat på detta? Jag tycker iaf det. Även om LaD är en oerhört bra stam. Det är också därför som jag tycker att "MR har hur många stammar som helst mot sig"-snacket är uttjatat. För det är det verkligen. De har faktiskt inte så många stammar mot sig längre.

Edit: Tog bort The13+ ur allt. De slåss tydligen inte längre (enligt TW stats).

Tackar!

Själv tycker jag mest det är intressant att se hur det går från "Men vi har hela V2 emot oss!!!" till "Vi kommer att klara oss" till "Vi har hela V2 emot oss!!!".. vart ska detta sluta?
 

DeletedUser

Guest
Varför lägger ni in statistik på TKOTRT vs MR?
Denna tråd handlar ju om MR vs LaD =/
Håll er till det tack.
 

DeletedUser

Guest
Det har varit en massa snack om TKOTRT i denna tråd, så det är lite sent att säga det nu.

Snacket har hört ihop med MR vs LaD kriget då MR skyllde sitt dåliga spelande på att de hade för många stammar mot sig, vilket de inte har.

Dessa stats hör inte alls ihop då de inte på något sätt handlar om MR vs LaD.
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Snacket har hört ihop med MR vs LaD kriget då MR skyllde sitt dåliga spelande på att de hade för många stammar mot sig, vilket de inte har.

Dessa stats hör inte alls ihop då de inte på något sätt handlar om MR vs LaD.

När kommer MR att falla?De ligger ju kvar på ungefär samma poäng hella tiden,sedan så är det ju så att MR har 16 spelare på 1 mille,LaD typ 40-50 över en mille.Tyder inte det på att MR står upp väldigt bra trots allt?
 

DeletedUser

Guest
När kommer MR att falla?De ligger ju kvar på ungefär samma poäng hella tiden,sedan så är det ju så att MR har 16 spelare på 1 mille,LaD typ 40-50 över en mille.Tyder inte det på att MR står upp väldigt bra trots allt?

Klart att MR håller på att tappa, och nej, de ligger inte kvar på samma poäng hela tiden.

Men jag har inte skrivit, på väldigt länge om jag någon gång gjort det, att MR kommer att falla. Att jag däremot tror att de kommer att bli rimmade är något helt annorlunda.

Sen tycker jag inte att de står upp bra bara för att LaD har så många miljonspelare. Hört talas om moral?

Och visst var MR en gång i tiden lika stora som LaD? Kanske till och med större?

Nej, nu ska man sova. Viktig turnering imorn ;)
 

DeletedUser

Guest
Visst tappar de men på senaste tiden har det gått väldigt segt.
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Klart att MR håller på att tappa, och nej, de ligger inte kvar på samma poäng hela tiden.

Men jag har inte skrivit, på väldigt länge om jag någon gång gjort det, att MR kommer att falla. Att jag däremot tror att de kommer att bli rimmade är något helt annorlunda.

Sen tycker jag inte att de står upp bra bara för att LaD har så många miljonspelare. Hört talas om moral?

Och visst var MR en gång i tiden lika stora som LaD? Kanske till och med större?

Nej, nu ska man sova. Viktig turnering imorn ;)


Okej det har du rätt i,MR var störst,men sedan flydde ett antal -ST- spelare och några från UrbanT bildade en ny stam. Konstigt nog sjönk MR i poäng :rolleyes:
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
inte konstigt alls. Har man fd. ST spelare i stammen kan allt hända. Vore konstigare om det inte hänt..
 

DeletedUser

Guest
Ja Mr var större än Tkotrt. Men jag vet inte om dom var det om man räknar alla systerstammar!:eek:
 

DeletedUser

Guest
hannes12

Hur känns det att få offbyarna rensade??

Hoppas ni kommer ihåg mig efter att ni adlat mina byar.

Jag orkar inte joina till stammarna på 2 respektive 4 miljoner som jag fått inbjudningar till.
 

DeletedUser

Guest
Att det är så många som bokat mina byar i LaCr o ändå inte har skickat några anfall än.Hannes12 skickar ju o han tar ju över lite.

Komigen nu.

Men ni kanske inte har så mycket trupper i era byar och är nog väldigt sårbara.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Att det är så många som bokat mina byar i LaCr o ändå inte har skickat några anfall än.Hannes12 skickar ju o han tar ju över lite.

Komigen nu.

Men ni kanske inte har så mycket trupper i era byar och är nog väldigt sårbara.


Ooh, en kaxxig liten sak.. U failed... Du har säkert 12 byar och CA 90 K pts, as häftigt att du kan döda deras off med låg moral, fan du är min nya idol..
 
Topp