MR vs Lad

DeletedUser

Guest
Har börjat droppa in lite inkommande, tror det var innan den egentliga startiden för deras anfall är så lite slappt gjort av er i Lad... ;)

Iaf så är det mer eller mindre ett faktum att det numera råder krig mellan MR och Lad, de har inte skickat nån krigsförklaring, som man kanske tyckt kunde varit hedervärt då vi redan ligger i ett stort jäkla krig, men det tyckte tydligen inte Lad...

Får väl se hur lång tid det tar innan övriga stammar ger sig in i leken, för tror inte det slutar med endast Lad, de skulle ju kunna bränna några fingrar om de inte hade med sig förstärkning, iaf så ser många av deras frontbyar mot oss uppdeffade ut som satan så verkar välplanerat. Men är väl ingen större överraskning att de går på oss nu då vi redan är ansträngda av kriget mot de där Rosorna o kolbitarna :)

Men vi är krigsvana tokar övergöda av kex som gillar att bada våra svärd och yxor i blodet från feta o långsamma wombater från LaDland, så vi hälsar er välkommna och ber er att torka fötterna innan ni stiger ner i massgraven.

hmm vart la ja nu mina uppesittar kex??
 

DeletedUser

Guest
Hoppas jag får en offensiv på mej ialfall? annars så blir jag tame fan knäpp..


+ Detta är helt och hållet erat fel.

20 låg i krig med --ST-- under en lång tid, samt gjorde TKOTRT de ochså.
Vi gjorde en iap med --ST-- vi mergade sen med Solace sen plockar ni in dom i eran familj, och vi stöttar TKOTRT in i döden :) vi är deras slavar så ni står på dödslistan ^^

Asgarv.. pallar inte skriva ska skicka lite fler noob attacker.
 

DeletedUser

Guest
Så när kommer TKOTRT´s anfall??

Orkar inte tjafsa om ST mergen då de flesta vet var jag tyckte om det, men att inte iaf kunna skicka en krigsförklaring är lågt, vi ligger i krig med två redan stora stammar och borde väl kunnat fått en rimligt chans?? nu får vi ju fan stressa!! vem orkar med sånt, hade ni sagt nått..ee typ förra veckan eller nått så hade vi ju iaf fått runt lite deff, nu hinner vi ju knappt äta färdigt våran nudellsoppa ju :(

btw, blev du sur eller urris?? inte en fejk ens innan från dej men nu börjar de komma :)
 

DeletedUser

Guest
100% REN OFF!

Jag vet inte vad du tkt om --ST-- mergen, men om du tkt den var dålig så hadde du kunnat lämnat.
Alla ni i Mr har vetat om att vi ska anfalla så ni hadde ett val då, lämna eller stanna.
Fast vi bryr oss inte, mer att nobla för mej ialfall.


Ni förtjänar ingen chans enligt mej.
 

DeletedUser

Guest
Gillar namnet du satt på en del av dina byar, känner mej hedrad :)

Varför skulle jag lämna MR för några dåliga beslut för?? inte så jag spelar precis, jag håller mej till mina vänner och står vid deras sida tills sista kexet brustit, lämnar fan inte så fort jag känner mej missnöjd.
 

DeletedUser

Guest
Varför ska man vara i en stam som man inte är nöjd med? ;) aja what ever.

Good luck ^^ and of course: happy hunting =)
 

DeletedUser

Guest
För att man istället för att springa bort så fort det inte går sin väg så stannar man kvar o hjälper in stammen på sitt rätta spår...

För den som vill har jag lite extra kex över om ni vill dyka förbi i mina byar :)
 

teddus

Member
Reaktionspoäng
0
Det var vantat... Lycka till bada parter, men framfor allt MR som har mycket att sta i just nu!
 

DeletedUser

Guest
I alla krig kommer det här med krigsförklaring in haha! VAR ÄR HEDERN! Ja det kan man fråga sig.. Är ju så hedersamt att slakta egentligen ^^

Nej men den kom igår! Missade MR den?

Man måste inte vara feg eller ohederlig för att man är smart.. TW är ett strategispel. Folk glömder av det bara :)
 

DeletedUser

Guest
Håller med Ted, det var väl väntat :)

Men vi från RoS-klanen får väl hälsa er välkomna in i matchen, bättre sent än aldrig :rolleyes:

Så nu kan vi ju låta våra veteraner få i alla fall sitta ner en stund och få en bit mat och ett stop ÖL innan de fortsätter och maler ner fler MR byar :D
 

DeletedUser

Guest
TKOTRT kommer väl snart gå in i kriget anar jag?

Tvivlar jag på, har inte hört något om det och sånt e inte kungen sen med, men vad vet jag? Är bara en enkel rådgivare :)

Sen skulle det vara lite som att sparka på den som ligger ner om vi startade krig mot MR, men å andra sidan tog dom in våra fiender.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tror många mer stammar än DO och TKOTRT som näms ovan kommer att påverkas i detta krig.


Med tanke på att MR är väldigt stor stam så om LaD krossar dom så blir dom stora:)

Men vad vet jag??
 

DeletedUser

Guest
Vad jag hört så skulle TKOTRT gå med nåra dagar senare, iofs har jag inte så mycket koll på saker o ting längre, har inte tid med sådant då jag måste geeka the-west också.
 

DeletedUser

Guest
Det ser mörkt ut för MR när de möter LaD, RoS och K¤O¤L.

Just nu har TKOTRT inga planer på att anfalla MR vad jag vet, och det är väldigt mycket som jag vet.

Så försök att hålla TKOTRT utanför diskussionen då det häller MR vs LaD :)
Lycka till båda sidor och happy hunting LaD! :)
 

DeletedUser

Guest
Jag är ju inte så dum så jag tror vi kommer få det lätt, men vi kommer inte lägga oss ner och dö utan en jäkla strid heller, värsta är väl att alla har sitt deff på helt fel plats och kommer tappa många byar pga av det :(

Men vi får väl se vad som händer, tvivlar inte på att gam stammarna som inte ens vågat yttra vårat namn innan nu kommer ge sig in i leken för att dom tror vi ligger för döden, men de kommer inse att MR inte dör så lätt:)

Kex for everyone!!
 
Topp