MR vs Lad

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Till vilka vegas :D
Trodde du hade massvis med MR-byar nära.

Ja det bero på vad man tittar på kartan K56 är ju en utsatt kontinent men frågan är om det är smart och ta byar av MR där :) Sen så bokar LaD upp de mesta byar på de andra kontinenterna :p Så det blir att jag får ta byar långt bort istället
 

DeletedUser

Guest
Jag måste få undra då det verkar vara så många som gnäller över att inte ha fått nån krigsförklaring!!!

När vi blev attackerade av vår IAP-stam DO så blev jag mycket besviken men då var det jag som var en gnällkärring....... JAHA vad FAAAN är då ni som gnäller nu`??????????



här handlar det ju åtminstone om 2 stammar som är någotsånär jämnstora och inte förhållandet 10:1 som det var mellan J III och DO....


så sluta för fan att gnälla " det är ju inte simcity utan ett Krigsspel det här!!!!"


( svar till alla som tyckte jag gnällde).:eek::eek::eek:

Hur många var det från MR som kallade dej gnällspik?? vad jag vet så höll jag med dej när jag fick reda på att DO anfallit utan att bryta IAP´n, att bryta en iap innan anfall är nått som känns rätt så naturligt för mej att göra, men alla känner ju inte så...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Alltid roligt att läsa Kalle's inlägg, munhuggs alltid :p
Oerhört smart drag av LaD är det enda jag kan säga?
Jag förstår alla i MR, risken för dem att bli utrotade blev 5697% större :eek: :eek:
Inga sovmornar för MR spelare nu över lovet inte :p Skicka runt trupper 24/7
 

DeletedUser

Guest
Vi kommer inte bli utrotade, i värsta fall så omlokaliserar vi en del lokaler, har ju blivit så dyrt med hyran här i mitten så rimmen låter bra :)

En kexfabrik tar ju sån plats så att flytta den är det dock inte på tal om och jag kommer slåss till sista kexet för att försvara den ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi kommer inte bli utrotade, i värsta fall så omlokaliserar vi en del lokaler, har ju blivit så dyrt med hyran här i mitten så rimmen låter bra :)

En kexfabrik tar ju sån plats så att flytta den är det dock inte på tal om och jag kommer slåss till sista kexet för att försvara den ;)

Det vet vi nalle :) Hälsa Lilja från mich
 

tubby

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi kommer inte bli utrotade, i värsta fall så omlokaliserar vi en del lokaler, har ju blivit så dyrt med hyran här i mitten så rimmen låter bra :)

En kexfabrik tar ju sån plats så att flytta den är det dock inte på tal om och jag kommer slåss till sista kexet för att försvara den ;)

Brand i kexfabriken
En brand bröt ut i en ugn i kexfabriken i Mitten av MR:s hjärta vid 21-tiden på Fredagskvällen.
många människa kom till skada men räddningstjänsten kunde inte ryckte ut för att släcka branden! För Ros hade blockerat väggen till MR:s Kexfabrik som ligger centralt i MR:s Hjärta.
Enligt räddningstjänsten i MR:s Hjärta brann det till en början lite men branden kunde dessbättre begränsas till att inte vara så farligt! Men det ökade på och brndbilar från Ros kom till platsen för att släcka! Men det var bensin i brandbilarna.

GP och Ros

031-62 40 00

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=857&a=438015
 

DeletedUser

Guest
Du tror det?? vi är ju den enda stammen som håller v2 intressant ju ;) tänk om inte vi skulle vara kvar för att göra oväntade o konstiga saker, då skulle ni ångra att ni plockade bort de mycket fredliga och fredsträvande MRanerna :)

Aja vi fortsätter iaf att kämpa på så gott vi kan, inte lätt men vi ger oss fan inte i första taget...
 

DeletedUser

Guest
Side 1: LaD

Side 2: MR

Timeframe: Sista 48 timmarna

Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 182
Sida 2: 36
Skillnad: 146

image.php





Side 1: LaD

Side 2: MR MR-II MR-III

Timeframe: Sista 48 timmarna

Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 194
Sida 2: 37
Skillnad: 157

image.php


Side 1: LaD LaDe LaCr

Side 2: MR MR-II MR-III

Timeframe: Sista 48 timmarna

Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 290
Sida 2: 47
Skillnad: 243

image.php


Lade har börjat plocka ordentligt nu medans lacr bara plockat 1 by.. skämmigt
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
De fick inte reda på kriget förens efter vår attack :) De är lite sega dock :p Men dotterstammar är väl bara kanonmat? :p Give them to the wolfs.
 
Topp