MR vs Lad

DeletedUser

Guest
Borde kanske lagt lite mer betoning på enorm då jag var ironisk. Är faktiskt inte sååå stor skillnad på tiden mellan Sverige och Nordamerikas östkust.
 

DeletedUser

Guest
Kanske inte men det e fortfarande skillnad:)
Sen så tror jag att de flesta fattar att du var ironisk:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
men fan grabbs har ni tråkigt eller? ni kommer få tråden låst med erat tjat om att förstå saker o inte förstå, vem bryr sig egentligen? ;)

Aja, florerar rykten om att LaD har andra mål i siktet än MR just nu, nån som vill bekräfta?? :)
 

DeletedUser

Guest
men fan grabbs har ni tråkigt eller? ni kommer få tråden låst med erat tjat om att förstå saker o inte förstå, vem bryr sig egentligen? ;)

Aja, florerar rykten om att LaD har andra mål i siktet än MR just nu, nån som vill bekräfta?? :)

Rykten som även säger ett sammarbete mellan LaD och MR mot ??;)
 

DeletedUser

Guest
men fan grabbs har ni tråkigt eller? ni kommer få tråden låst med erat tjat om att förstå saker o inte förstå, vem bryr sig egentligen? ;)

Aja, florerar rykten om att LaD har andra mål i siktet än MR just nu, nån som vill bekräfta?? :)

Vi skojar bara lite ^^

Jag har inget att göra nu ju :(

MR har också andra mål än LaD, personligen hoppas jag att de hoppar på DO för att fortsätta ligga lite i underläge :)
 

DeletedUser

Guest
Vi skojar bara lite ^^

Jag har inget att göra nu ju :(

MR har också andra mål än LaD, personligen hoppas jag att de hoppar på DO för att fortsätta ligga lite i underläge :)

Känner du för att utveckla vad du menar med andra mål? lite kul att vet hur det ser ut från er sida :)
 

DeletedUser

Guest
Alla verkar ha ett hemligt mål.
LaD ska enligt väldigt många rykten ha bestämt sig för en ny stam.
Även TCO ska visst vara med på nåt hörn mot det hemliga målet.

Min vän Pirlo är så ironisk så jag vet inte om de har ett bestämt mål,men en sak är säker,man skulle inte vilja vara med i 13+ nu.
Jisses vad de kommer att få inkommande med alla stammar emot sig.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Alla verkar ha ett hemligt mål.
LaD ska enligt väldigt många rykten ha bestämt sig för en ny stam.
Även TCO ska visst vara med på nåt hörn mot det hemliga målet.

Min vän Pirlo är så ironisk så jag vet inte om de har ett bestämt mål,men en sak är säker,man skulle inte vilja vara med i 13+ nu.
Jisses vad de kommer att få inkommande med alla stammar emot sig.

Ni har väl redan halverat den stammen, mer eller mindre
 

DeletedUser

Guest
Alla verkar ha ett hemligt mål.
LaD ska enligt väldigt många rykten ha bestämt sig för en ny stam.
Även TCO ska visst vara med på nåt hörn mot det hemliga målet.

kan då nån plz berätta för mej också vad ryktena säger , som huvudansvarig för stammens snicksnack utåt så är jag väldigt intresserad^^
 

DeletedUser

Guest
Alla verkar ha ett hemligt mål.
LaD ska enligt väldigt många rykten ha bestämt sig för en ny stam.
Även TCO ska visst vara med på nåt hörn mot det hemliga målet.

Min vän Pirlo är så ironisk så jag vet inte om de har ett bestämt mål,men en sak är säker,man skulle inte vilja vara med i 13+ nu.
Jisses vad de kommer att få inkommande med alla stammar emot sig.

Kommer alltid finnas rykten så länge som staten rör lite på sig....:p
 

DeletedUser

Guest
Vad jag har hört så är målet att vi ska internadla så mkt som möjligt :S
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Alla verkar ha ett hemligt mål.
LaD ska enligt väldigt många rykten ha bestämt sig för en ny stam.
Även TCO ska visst vara med på nåt hörn mot det hemliga målet.

Du kom på oss, vi känner att hotet ifrån HB är växande och måste åtgärdas. Allt för länge har deras genorisitet skapat hallunisationer om en obetydlig storlek.

Likaså har eftereffekterna visat sig bestående påverka både syn, tankeförmåga och stavning. Men inte länge till, för nu rycker NTO ut med för att stävja denna syndens hemvist. (NTO = Några Tusen Offtrupper)
 
Topp