moonboots

DeletedUser

Guest
Tips på sommarskor:

728.jpg
 

DeletedUser

Guest
hahaha nu är det moonboots som står som rubrik och inte "sommarskor"! kom med något seriöst nu för fan!
 

DeletedUser

Guest
ok, vf kommenterade då du denna topic och vf spelar då du detta spelet!
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Testa den här tråden på ett forum där då kan få lite seriösare, eller i alla fall mer svar. Flashback t.ex. ;)
 

DeletedUser

Guest
hur gammal tror ni att jag är igentligen? man får tycka om moonboots om man tycker det
 

DeletedUser

Guest
"Problemet" jag har med moonboots är att dom är fruktansvärt osköna, fula och otympliga.. Så vet inte riktigt varför man ska ha dem över huvud taget! :eek:
Om dom finns i typ fleece, så man kan ha dom som tofflor, fine, men uteskor? nej tack, jag är nog bra på att skämma ut mej ändå :D
 

DeletedUser

Guest
svar på era frågor är!
jag är 16 år är en kille som tycker om moonboots! hur osköna eller fulla de är!
ni får tycka som ni vill!
ok steph killar kan faktiskt ha moonboots som är utan lurv och med lurv! själv så tycker jag att de skulle passa mig som bor i stockholm!
 

DeletedUser

Guest
sufface , sluta trolla o köp ett par riktigt bastanta byggarbetskängor!
 
Reaktionspoäng
0
svar på era frågor är!
jag är 16 år är en kille som tycker om moonboots! hur osköna eller fulla de är!
ni får tycka som ni vill!
ok steph killar kan faktiskt ha moonboots som är utan lurv och med lurv! själv så tycker jag att de skulle passa mig som bor i stockholm!

Asso va e det för fel på dig!? Dom passar inte in på något jävla ställe på hela världen,så köp/eller få inte dom överhuvudtaget. Har du ingen pappa? Han måste vara jävligt besviken.
 

DeletedUser

Guest
Asso va e det för fel på dig!? Dom passar inte in på något jävla ställe på hela världen,så köp/eller få inte dom överhuvudtaget. Har du ingen pappa? Han måste vara jävligt besviken.
jo jag har en pappa , jag tror inte att han kommer att säga något ! Dessutom så är det inget fel på mig , jag vill bara ha ett par som jag kan ha på mig på vintrarna och gå i ! är det något fel på det eller?? D:
 

DeletedUser

Guest
jo jag har en pappa , jag tror inte att han kommer att säga något ! Dessutom så är det inget fel på mig , jag vill bara ha ett par som jag kan ha på mig på vintrarna och gå i ! är det något fel på det eller?? D:

Skaffa kängor, de är bättre. Och varmare. Och bättre. Och varmare. Och bättre. Och varmare. Och bättre. Och varmare. Och bättre. Oj tror jag sagt det där redan... Men iaf, de är varmare och bättre. Eller de blir varmare om man har sockor i, vilket är tusen gånger skönare än "moonboots"
 

DeletedUser

Guest
vad är det ni inte förstår jag vill ha moonboots klart slut
 
Topp