moonboots

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Jaja, så länge jag slipper se dem så är jag nöjd. De där lurviga såg helt okej ut iaf
 

DeletedUser

Guest
ok

Jaja, så länge jag slipper se dem så är jag nöjd. De där lurviga såg helt okej ut iaf

det är ju bra basse! men jag ska önska mig ett par utan lurv har jag betsämt mig för! om du tycker annat så är du välkommen att skriva dina åsikter!
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
puma-winter-sky-black-gold-01-520x285.jpg


Dessa är också varma och man behöver inte se ut som en astronaut (syftar på namnet moonboots).
 

DeletedUser

Guest
om jag vill ha ett par moonboots så ska jag väll få ha det jag trivs bäst i! inte sant?
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, men du hade ju inte behövt lägga ut det på forumet om du inte ville ha svar...
 

DeletedUser

Guest
okey men vf jag läggde ut det här på forumet var att få lite funderingar,åsikter och frågor om just killar som har moonboots!
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Åhfan.
Trodde du va chey.

Ska jag va ärlig har jag aldrig sett en kille med en hetero läggning bära moonboots :sneaky:
Nu säger jag ju inte att det är fel att gilla korv istället för bröd men ja..
 

DeletedUser

Guest
okey men vad tycker du att en kille önskar sig ett par moonboots?? :)
 
Reaktionspoäng
0
okey men vad tycker du att en kille önskar sig ett par moonboots?? :)

Att det helt jävla fuck´t up! Va tänker du med? och snälla säg inte att dom e snygga för det är det verkligen inte. Ser fan ut som aluminum folie den ena och den andra ser ut som Chewbacca´s fot för helvete!


1zd0kkz.png

Sen har alla klart rätt till sin egna läggning och konstigheter så vi ska inte lägga oss i. Vill bara hjälpa till att statisktiken för självmord inte skall öka:) Du ville ha kritik sa du, här fick då. Om du inte vill bli mobbad(Hur gammal är du?) så då bör du inte önska dig dessa,du borde mer glömma av att du ens sett dom!

Köp ett par riktiga skor istället,för fan.
 

DeletedUser

Guest
om du vill veta så är jag en 16 årig kille i sthlm som tycker om moonboots!!
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
okey men vad tycker du att en kille önskar sig ett par moonboots?? :)

Har aldrig sett någon som använt det. Dock är det väl bra att vara unik i vissa fall. Upp till dig om du anser att det är bra att vara unik i detta fall dock.
Jag är förövrigt också 16 från Stockholm.
 

DeletedUser

Guest
Fluffiga moonboota på killar är inte så udda som folk tror, men ja de brukar förknippas med 2 saker, rave/stompers och/lr fruktkakan beror lite på övrig klädstil och personen i sig.

Men vanliga moonboots (dom vita du länkade) är bara till för fruktkakorna

Så du väljer vad du vill ha på fötterna, men ärligt så skulle jag inte skaffa vanliga lr fluffuga om du inte är en "udda/alternativ" person sedan innan.

Kanske skulle vara lättare att avgöra om man såg hur du ser ut "normalt" så att säga
 

DeletedUser

Guest
Men han höll ju faktiskt inte med. Tips från coachen, satsa på något lite stilfullare. Men om du gillar moonboots så ska du såklart köpa dem :), kanske.
 

DeletedUser

Guest
Men han höll ju faktiskt inte med. Tips från coachen, satsa på något lite stilfullare. Men om du gillar moonboots så ska du såklart köpa dem :), kanske.
japp nu ska jag önska mig ett par i julklapp! har någon annan jävel något att säga??
 
Topp