Milka!

DeletedUser

Guest
Endast Milka! är i närheten och jag räknar oss som mer effektiva än dem pga. att jag inte sett dem i krig hittils. Vilka annars är i närheten av våran effektivitet?

Nja..Det var Milka! jag tänkte på om ja ska vara ärlig :eek: men då ni har allians med varandra så tror jag ej att ni förlorar kriget om så hela tw går på er :(
 

DeletedUser

Guest
Nja..Det var Milka! jag tänkte på om ja ska vara ärlig :eek: men då ni har allians med varandra så tror jag ej att ni förlorar kriget om så hela tw går på er :(

det vore nåt det...
alla andra delar ut sina mål och gör en all out på sin närmaste granne i den alliansen... skulle bli.... spektakulärt även om det bara var småstammar som anföll...

tänk dig att logga på och se att du har 2486 attacker på väg mot dina byar :)
 

DeletedUser

Guest
tror ej att BFH skulle ha något problem med det, inte Milka! heller för den delen :(
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Då jag med säkerhet kan säga att hälften av alla spelare på denna servern saknar någon riktig offensiv och 35% saknar egentliga trupper så skulle jag inte oroa mig ett dugg.
 

DeletedUser

Guest
Då jag med säkerhet kan säga att hälften av alla spelare på denna servern saknar någon riktig offensiv och 35% saknar egentliga trupper så skulle jag inte oroa mig ett dugg.

mm..poängmässigt sätt är TDF bland dom största stammarna men om man kollar på sidan där ni slaktar dom så visar det att jag skulle kunna göra större motstånd, måste vara en aning deprimerande för dom :( (men inte för mig) :D
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
mm..poängmässigt sätt är TDF bland dom största stammarna men om man kollar på sidan där ni slaktar dom så visar det att jag skulle kunna göra större motstånd, måste vara en aning deprimerande för dom :( (men inte för mig) :D
Precis. Innan TDF fanns, då det va SFE, så ledde de servern ifrån dag 1 tills vi förklarade krig mot dem. Vi va när kriget startade på rank 13 och inom en månad så hade vi tagit över förstaplatsen. Sedan dess har det bara gått neråt för dem.
 

DeletedUser

Guest
Precis. Innan TDF fanns, då det va SFE, så ledde de servern ifrån dag 1 tills vi förklarade krig mot dem. Vi va när kriget startade på rank 13 och inom en månad så hade vi tagit över förstaplatsen.

poängjägare är inte kul..på tal om småstammar så tog jag över en MiS-by som hade 500 spjut 500 svärd och 500 bågar..denna by hade över 8000 poäng!!jag tror inte att ni behöver oroa er för någonting BFH:are
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
MiS är vad som är kvar av VoS som vi totalt utplånade i kriget vi hade med dem. Hälften flydde det första dygnet, 25% tog vi över, och de sista 25% gick med i TDF.
 

DeletedUser

Guest
MiS är vad som är kvar av VoS som vi totalt utplånade i kriget vi hade med dem. Hälften flydde det första dygnet, 25% tog vi över, och de sista 25% gick med i TDF.

Hmm..Det är nästan lika bra att kalla er för segrare om det inte helt plötsligt uppstår ett krig mellan er och Milka! som jag ej tror kommer :(
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Så länge folk anfaller oss och håller både oss och Milka! underhållna med nya byar så finns det ju ingen anledning att anfalla varann.
 

DeletedUser

Guest
poängjägare är inte kul..på tal om småstammar så tog jag över en MiS-by som hade 500 spjut 500 svärd och 500 bågar..denna by hade över 8000 poäng!!jag tror inte att ni behöver oroa er för någonting BFH:are

Jo det är tråkigt att se att dom inte försvarar sina byar bättre
 

DeletedUser

Guest
Innan alla stammar fanns var det bara mörker och kaos.

Efter en tid av oordning, tumult och ramaskri klev där upp 2 stammar på varsin hög av murbruk, lera och trä, blodiga kroppar, avslitna lemmar och trasiga vapen och blickade ut över slagfältet.

Ett starkt ljus kom sakta gåendes från öster...
 

DeletedUser

Guest
Så om alla slutar så anfaller ni varandra :eek: då använder alla fel taktik!! :rolleyes:

Det ligger någonting i det där...

Vi kanske bara ska sluta anfall BFH och Milka! ?

De kommer tillslut ta slut med övergivna byar och de kommer bli tvungna att attackera:)

Slut på försvarskrigen BFH;)
 
Topp