Milka!

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Milka! leder nu i värld 1 och som Hertig i BFH så kan jag inte göra annat än att gratulera dem. Mycket bra jobbat, även om ni fick en hel del gratisbyar ifrån Yakuza. ;)
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Kanske dax att dom visar er vart skåpet egentligen ska stå:cool:
Med tanke på att fler och fler går emot oss så har det saktat ner våran utveckling, ja, men jag betvivlar inte att Milka! kommer få samma effekt så att anfalla oss vore rätt dumt och vice versa.
 

DeletedUser

Guest
Näe..Jag tycker att dom ska vara kvar som någon sorts jokerstam, så att inga andra blir för stora..Sen när spelet börjar lida mot slutet så vinner dom antagligen.
 

DeletedUser

Guest
håller vissa vad svenskarna går för....jag är ingen svensk så jag kan vänta tills alla är borta då är jag ensam i hella värden
 

DeletedUser

Guest
men du snackar åtminstånde svenska, vem gillar när folk skriver polska brev till en??
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Tycker det är intressant att mer och mer stammar försöker anfalla oss men sedan när en utländsk stam anfaller oss så gnäller de på att vi inte gör tillräckligt.
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är intressant att mer och mer stammar försöker anfalla oss men sedan när en utländsk stam anfaller oss så gnäller de på att vi inte gör tillräckligt.

Har aldrig gnällt på er..Heja på UrbanT för att gå emot strömmen..Men om ni tar ner Milka! så har ni inget större motstånd kvar..Och då kommer det bara gå dåligt för oss andra.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Har aldrig gnällt på er..Heja på UrbanT för att gå emot strömmen..Men om ni tar ner Milka! så har ni inget större motstånd kvar..Och då kommer det bara gå dåligt för oss andra.
Vi är dock inte i krig med Milka!, det är bara en massa Svenska stammar och nu även EngliS som går emot oss.

Sen ser jag inte hur UrbanT "går emot strömmen". De anföll samma stam som hälften av alla andra stammar runtom oss har gjort, det är väl snarare att gå med strömmen.

Sen så gjorde de det på samma fega sätt också, utan att förklara krig eller ha en proper casus belli så där är ännu ett sätt som de va oorginella.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Haha..det var jag som gick emot strömmen och hejade på dom andra..Swanen e ju en sån skjärtgosse så han kan ju inte göra annat än hålla på BFH
 

DeletedUser

Guest
I didn't undertand much of that what you guys wrote in this thread but I guess Rutkowski wanted to congratulate us for being first.
Thanks ;)

I also made a short overview of the biggest tribes in this server.
Who's interested - here's an overwiew :)

280907204932_world_situation_28_09_2007.png



Sorry for talking english here. I know it's a swedish forum but as I can't speak swedish I did it this way ;)
 

DeletedUser

Guest
fett ser 3 väldigt fina röda prickar som jag känner igen som mina egna.

OMG, i can see my house from here:eek::D

(utryck. ingen pratad engelska)
 

DeletedUser

Guest
Är NiP i krig mot dom?

Fanns väl folk i NiP som fick nån sorts storhetsvansinne i värld 2 :( tyvärr

Som spreds sig ända till V1,, jaja man lever väl så länge man lever,, synd bara att mina köttarkompisar har slutat i NiP och gått till andra stammar :(

Man känner sig något ensam för tillfället :)
 
Topp