MGZB förklarar krig mot V3

DeletedUser

Guest
Det har varit en ära att slåss tillsammans med dej,synd att du ska sluta.Ha det riktigt Gött nu och kommer du till Götet så hör av dej så tar vi en stor kall en och snackar lite.

Lycka till i verkligheten.
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Tackar allesammans! :)

Synd att tiden tillsammans inte blev längre, hoppas ni alla lyckas väl i denna värld:)

Jag har redan börjat tappa massvis med byar då jag vägrat deffa! Avancerad adling är vad som sker just nu på min bekostnad!

/Miffo123
 

DeletedUser

Guest
ja miffo man får tacka för den tid vi hade i V3 då =) lycka till iaf IRL

gör en fin peterinas nu =)

Mvh
Peter
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
ja miffo man får tacka för den tid vi hade i V3 då =) lycka till iaf IRL

gör en fin peterinas nu =)

Mvh
Peter

Tack detsamma =)

Jag ska försöka så gott jag kan, har dock inte samma förutsättningar som du hade, men jag gör det bästa av läget =) BARA ett par tusen inkommande dock, detta är sorgligt tråkigt, men tur man kan ta sig en bira och njuta av synen :)

Bye bye V3!

/Miffo123
 

DeletedUser

Guest
Ha det gött miffo :)
lycka till irl

O gör inget ja inte har gjort. Då får du faan höra av dig för då vill ja va me ;)
 

DeletedUser

Guest
jag tror på dig miffo=)

haha du kommer väl ihåg mej;)? ¨¨¨¨¨¨¨
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Nu är mitt konto avstängt och min semester har just börjat!:)

Tack till samtliga personer som jag spelat med/emot, vän som fiende för denna trevliga tid.

Nu önskar jag eder alla stor lycka i kommande krig, oavsett stamtillhörighet eller dylikt! Samt en trevlig tid IRL!:)

Jag vill även ge ett extra tack till boman och Myrakatten för den tid de gav mig i den underbara stammen NwcwMa.

Med dessa ord vill jag avsluta min tid i V3 och kasta in handduken!

/Miffo123

PS, tråden kan låsas så ingen smutskastning börjar ske eller något sånt samt att jag finner detta ärende utagerat!


EDIT: Ursäkta för dubbelpost käre söta lilla moderator som varnar mig allt för ofta för OT ;)
 
Senast ändrad:
Topp