MGZB förklarar krig mot V3

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hejsan alla glada forumsläsare!

Det är med stort nöje jag och min stam MGZB förklarar krig emot hela övriga V3!

Anledningen är helt enkelt jag känner för en utmaning av den högre skolan, så let there be kött!

Bring It;)

Mvh
Miffo123
 

DeletedUser

Guest
Hmmm... Jag fick en varning på V5 för att ha skrivit följande ord till en annan stam, men tar ändå chansen att skriva samma sak till dig:

Good luck, you'll need it! :D
 

DeletedUser

Guest
är det bara som jag tror eller är zleepy vid rodret hos dig?:confused:



spirit
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hehe, snyggt :p Bara att kötta.. jag tar kontakt med dig Ingame för kanske lite info om kattens rike !? :p
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Hehe, snyggt :p Bara att kötta.. jag tar kontakt med dig Ingame för kanske lite info om kattens rike !? :p

Haha vad ska du göra med den infon, du har väll ingen nytta av den? Sen så hoppas jag du fått upp dina akademier igen så jag har nya mål att anfalla ;)

:)
 

DeletedUser

Guest
:p det vet man aldrig.

Nepp bygger inte upp mina akademier, väldigt bra sätt att hålla en miffo borta från mina byar :)
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
:p det vet man aldrig.

Nepp bygger inte upp mina akademier, väldigt bra sätt att hålla en miffo borta från mina byar :)

Jag har då sett en poängökning på dina byar Tobie ;) Ett miffo kan man aldrig lura...

Seriöst alltså, vad är detta? Jag köttar på alla stammar i hela världen men får knappt inkommande, bättre måste ni väll kunna göra mot mig? :O
 

DeletedUser

Guest
Hehe Jasså, poängökning säger du, såg du det i lördags natt efter du kom hem från krogen :p..

Men jag ska nog öka lite inkommande på dig, ligger ju lite minus på dig, så jag ska ha mina byar tillbaka ^^

sen får jag uppmana alla att slänga iväg lite off på den här herrn :p
 

apa rapa

Member
Reaktionspoäng
0
Vad har du ställt till med miffo? =S
Jag har en ganska stor känsla att det här kommer likna peterinas (try to stay alive as long as possible) spelet =S.
Iaf tänker jag inte attackera dig miffo.
 

andreas1001

Member
Reaktionspoäng
3
Otur att du inte har HAEMP med i spelet. Du skulle ju kunna rensa hans byar utan att han vet om det ;). IAF gjorde jag ju det :D. Borde ha tagit byn xD.
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
Det är med stort nöje jag och min stam MGZB förklarar krig emot hela övriga V3!

Crap.. aja jag överlevde så här länge. Dax att börja om i rimmen ;)
Nej men synd att du slutar. Och grattis till att du lyckats tagit det steget också då de flesta ändrar sig och blir klar i sista stund.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill vara med! Jag ska speja dina byar med mina avancerade spejningsstrategier, HA!

EDIT: Kanske... du ligger så långt bort, så det är ingen idé för mig att ta byar där borta... Ajdå, annars skulle jag ju helt klart lyckats ta en massa byar. Lycka till :p
 
Senast redigerad av en moderator:

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Har ju snackat med dig via PM men jag får väl ta farväl officiellt också.

Tycker såklart att det är tråkigt att du slutar, och jag kommer att sakna dig :/ Kriget mot WCW kommer att bli en hel del tråkigare utan dig på andra sidan

Men det är bra att du slutar, det skulle vi alla behöva göra egentligen, och skaffa oss ett liv ;)

Ha det gött i framtiden
/Bright
 
Topp