mest kompetenta ledningen

Vilken av dessa Top10 stammar har den mest kometenta ledningen?

  • lonneborg/Rovet för WAR

    Röster: 20 17,1%
  • lalandia för V.V.V

    Röster: 12 10,3%
  • Fegenbo/Jigsaw Jr./Turk The Great för A.X.E

    Röster: 29 24,8%
  • Zeleene för -=AT=-

    Röster: 32 27,4%
  • Juice-6/Zephyren för NG

    Röster: 8 6,8%
  • m0stnero för EA

    Röster: 3 2,6%
  • Jesper1 för -Spz-

    Röster: 3 2,6%
  • TVbit/Woodmover för S*R*O

    Röster: 2 1,7%
  • Anette/Flare64 för JAWS

    Röster: 6 5,1%
  • Fixxy/KungLinus för 30000

    Röster: 2 1,7%

  • Totalt antal röstare
    117

DeletedUser

Guest
Kan bara hålla med Fegenbo till dom flesta punkterna. men jag anser inte vatt dom måte värdera sig själv lika högt som alla andra, (även om jag föredrar det). Finns ju olika sätt att vara en ledare på och det finns flera olika bra och dåliga sätt ;)

Men det viktigaste med en ledare är att skapa en bra sammanhållning.
 

DeletedUser

Guest
Kan inget annat än å rösta på min kära ledare Lonneborg! Varje krig vi haft har vi tagit cirka 10-20 byar första natten, dels pga spelarna och deras skicklighet men mest av allt pga hans perfekta planer och strategiska drag.
 

DeletedUser

Guest
Att vara en kompetent ledare kan vara många saker...

En stor ledare för mig är någon som värderar sina medlemmar minst lika högt som sig själv samt skapar sammanhållning, kamratskap och kämparglöd hos medlemmarna och som även kan vara ett gott föredöme...

Att man är en lysande tw spelare betyder inte nödvändigtvis att man är en bra ledare... Det ska till att man har en god känsla för diplomati samt att man ska vara duktig på att kommunicera och nå dom mål man siktar på. Men helst av allt ska det vara en kombination mellan detta... Då man både vinner respekt ifrån övriga världen sammtidigt som man får lojala medlemmar.

Detta är min vision av en bra ledare. :)

Jo, det är bra att ni har Jigsaw Jr. och numera turk som kan genomföra dessa tankar du har. Jigsaw Jr. är en kompetent ledare, turk vet jag väl egentligen ingenting om som ledare, så jag skall väl inte ha några uppfattningar om denne dock.
 

DeletedUser

Guest
Jo, det är bra att ni har Jigsaw Jr. och numera turk som kan genomföra dessa tankar du har. Jigsaw Jr. är en kompetent ledare, turk vet jag väl egentligen ingenting om som ledare, så jag skall väl inte ha några uppfattningar om denne dock.

Instämmer^^
 

DeletedUser

Guest
Jo det är ju så här att jag inte varit under någon av dessa spelarna/ledarna, så det är svårt att avgöra. Men det jag kan säga nu utav de jag har haft lite kontakt med så verkar det som om Zeleene är hyffsat bra ledare. Väldigt trevlig mot andra iaf mot mig. Snackat en del med Jigsaw Jr, en lätt pratad person. Spelat i samma stam med Turk The Great, märkte inte av han så mycket då. De andra har jag inte så jätte stor koll på.

Så jag röstar på Zeleene.
 

DeletedUser

Guest
jag röstar också på Zeleene dock så tycker jag att Zephyren och Juice-6 gör ett väldigt bra jobb i NG men det känns tråkigt att rösta på sin egen stam så jag röstar på Zeleene då jag gillar -=AT=-
 

DeletedUser

Guest
Ja små tajta gäng hehe.Jadu wallin016 denna gång bet du dig själv i röven,tilsammans med dina små tajta polare i ninja..:D

Nu kanske du fattar att små elitstammar inte alltid behöver vara bäst eller:eek:

Driver du med mig eller? Kallar du NoD en massinvite stam? Oh boy, du vet verkligen inget. Sen för det första har jag lagt ner v3, smarto.

Jag gillar små tajta stammar, ja. NwP var drygt 33 pers, SCAN var 20 pers som senare blev runt 14. Ninjas på world 15.net var drygt 20 pers.

Var det något du behöver en förklaring över?
 

DeletedUser

Guest
Men han driver ju bara med dig, som vi alla brukar göra ibland ;)
 

DeletedUser

Guest
Det har under lång tid förts diskussioner & spekulationer att vi A.X.E varit massinviters, oerfarna spelare, okunnig ledning & allt vad man nu kan tänka kalla oss.

Well, det finns självklart en anledning till att vi ligger lågt & vill vara mer eller mindre anonyma, det funkar utmärkt för oss & vi kommer fortsätta på denna goda linje av den enkla anledning att vi enbart ser detta som positivt.. ''ingen vet vilka vi är''

Undra om våra många f.d. fiende stammar funderar i samma banor då vår krigsmaskin sakta men säkert rimmar stam efter stam.
Undra hur det känns för dem att bli slagen av en såkallad stam som är massinviters & består av noobs.

OB för stammar talar sitt tydliga språk & det är ingen slump eller tillfällighet att vi legat i topp ända sedan denna servers begynnelse.
De som vill tro det får dock självklart hålla fast vid det.

Det är en del av tjusningen i detta spel, & för att citera en god vän:
''Du vet fan inget om mig''
''Jag vet fan inget om dig''

Så spekulationer & snack i allmänna forumet ser vi i A.X.E inte av större vikt & inget vi prioriterar.

Somsagt, det är med hjälp av verkstan' man utvecklas & inte genom snacket.
Att tala är lättare än att agera.

Vi eftersträvar det sistnämnada, vilket tydligen har givit reslultat.
Att ni ändå har underskattat oss ser vi enbart positivt på.
(Falsk-nick har en del av våra medlemmar nyttjat sig av)

Med detta vill jag framföra att A.X.E består av en kompetent ledning som ständigt eftersträvar perfektion, & som röstningen i denna tråd går ut på så får jag svårt att nämna någon enskild i fråga, därav nämner jag samtliga ledare för nuvarande topp stammar, vilka iprincip ständigt hållt fast i sina positioner.
Något måste vi ju göra rätt. :)

Ave kamrater, fiender & alla ni andra. Nu vet ni lite mer om oss yxkrigare som ständigt är villiga att höja yxan mot skyn & bekämpa de som motsäger oss.

Ser fram emot fortsatt fin utveckling & lyckoönskningar till samtliga parter.

Ursäktar ett långt inlägg, passade på när jag ändå hittade hit.

Hälsningar//Jig
 

DeletedUser

Guest
Instämmer i det du säger Jig, dessutom tycker jag att folk ska se mer på resultaten, det är väll det som räknas?
 
Topp