mest kompetenta ledningen

Vilken av dessa Top10 stammar har den mest kometenta ledningen?

  • lonneborg/Rovet för WAR

    Röster: 20 17,1%
  • lalandia för V.V.V

    Röster: 12 10,3%
  • Fegenbo/Jigsaw Jr./Turk The Great för A.X.E

    Röster: 29 24,8%
  • Zeleene för -=AT=-

    Röster: 32 27,4%
  • Juice-6/Zephyren för NG

    Röster: 8 6,8%
  • m0stnero för EA

    Röster: 3 2,6%
  • Jesper1 för -Spz-

    Röster: 3 2,6%
  • TVbit/Woodmover för S*R*O

    Röster: 2 1,7%
  • Anette/Flare64 för JAWS

    Röster: 6 5,1%
  • Fixxy/KungLinus för 30000

    Röster: 2 1,7%

  • Totalt antal röstare
    117

DeletedUser

Guest
lonneborg/Rovet för WAR

lalandia för V.V.V

Fegenbo/Jigsaw Jr./Turk The Great för A.X.E

Zeleene för -=AT=-

Juice-6/Zephyren för NG

m0stnero för EA

Jesper1 för -Spz-

TVbit/Woodmover för S*R*O

Anette/Flare64 för JAWS

Fixxy/KungLinus för 30000


vilken av dessa stammar har mest kompetent ledning? diskutera och rösta





OBS! hittade bara två personer på S*R*O's press och ingen annan som passade in som ledare på medlemslistan så jag antar att dem är ledarna..
 

DeletedUser

Guest
Röstade på Zel ajg också, bättre ledare får man leta efter, han gör ALLT som ska göras inom stammen, allt från rekrytering till mobbning av Apo =)
 

DeletedUser

Guest
Står mellan Zeleene & Lalandia här.. hmm.. gillar små tajta gäng så blir Zeleene :)
 

DeletedUser

Guest
Tog faktiskt Zeleene också, gillar ju endel ledare här som bl.a Rovet, Anette m.m. men Zeleene och Anette är faktiskt mina favoriter, känner Zeleene ganska bra också, känner endel ganska bra i -=AT=- som bl.a Apocalypsee, Zeleene m.m. och dem är säkert en utav dem bästa på tw.se faktiskt..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ja med 2 framåt gående stammar så är Anette och Flare mina favoriter.
 

DeletedUser

Guest
jag kan inte hålla med dig där, det är många som har hand om många stammar men som bara gör ett halvdant jobb.. jag har aldrig märkt att dem gjort någongting och jag visste inte ens vilka som var ledare i stammen innan idag.. men dem är säkert duktiga bara att jag har huvet i sanden och inte märkt d ;)
 

DeletedUser

Guest
Inte helt oväntat röstade jag på Fegenbo, Jiggen & Turk :)
Dom har helt enkelt gjort ett superjobb med A.X.E, fortsätt så!
 

DeletedUser

Guest
Ja små tajta gäng hehe.Jadu wallin016 denna gång bet du dig själv i röven,tilsammans med dina små tajta polare i ninja..:D

Nu kanske du fattar att små elitstammar inte alltid behöver vara bäst eller:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja små tajta gäng hehe.Jadu wallin016 denna gång bet du dig själv i röven,tilsammans med dina små tajta polare i ninja..:D

Nu kanske du fattar att små elitstammar inte alltid behöver vara bäst eller:eek:

bättre än massinvite utan OB rank iaf :)
 

r0stig

New Member
Reaktionspoäng
0
Vinnaren av denna omröstning kommer bli den stam vars medlemmar är mest aktiva här i forumet. Jag som är med i AXE har ingen aning om hur de andra är som ledare, alltså vilka röstar jag på? Jo ledarna i AXE.

De som ska få rösta borde vara de personer som känner alla personer som listas, hur många röster blir det då?
 

DeletedUser

Guest
Vinnaren av denna omröstning kommer bli den stam vars medlemmar är mest aktiva här i forumet.

kanske blir så, men man får ju ha lite koll.. T.ex. Rovet och lonne krigar väldigt mkt, hur ser du på det? Zeleene har bara 28 medlemmar i sin stam, bara elr dåligt? allt du kan komma på, fundera gärna lite.. själv gillar inte jag massinvite så d blri ej nån massinvite, jag gillar Kött, alltså blir d nån stam som köttar..
 

DeletedUser

Guest
Hmm man skulle igentligen ha krav på att man inte fick rösta på ledarna i sin egen stam... De hade nog blivit en lite mer kompetent bedömning... Dock så går det inte att ha sånna regler eftersom ingen hade följt dom :p

Min röst går dock till Zeleene i =AT= ... Verkar vara en bra stam ni har skapat där och jag ser fram emot att se vad det kommer bli av er ;)
 

DeletedUser

Guest
Hmm man skulle igentligen ha krav på att man inte fick rösta på ledarna i sin egen stam... De hade nog blivit en lite mer kompetent bedömning... Dock så går det inte att ha sånna regler eftersom ingen hade följt dom :p

Min röst går dock till Zeleene i =AT= ... Verkar vara en bra stam ni har skapat där och jag ser fram emot att se vad det kommer bli av er ;)

dock kan man ha offentlig rösning så man ser vilka som röstat vad, men jag vill att folk ska ha lite frihet :p
 

DeletedUser

Guest
Röstade på Zel ajg också, bättre ledare får man leta efter, han gör ALLT som ska göras inom stammen, allt från rekrytering till mobbning av Apo =)



håller med zeleene är grym :D stor respekt till honom ! :D

o ja apo blir mobbad jämt o ständigt haha
 

DeletedUser

Guest
Röstade på A.X.E ledare :p
Vet egentligen inte mycekt om det här och jag gillar egentligen -=AT=- mest tror jag, men det är ju inte lika svårt att leda en stam där alla ska vara elits och som bara har ~30 medlemmar som att leda en med fler medlemmar :p
 

DeletedUser

Guest
Känns inte som regel rätt att rösta på sin egen ledare men jag måste endå ge Lalandia en eloge för allt jobb han gör, mer komplet ledare har jag inte sett under mina år som tribal spelare!

Annars inte så mycket kontakt mer med Lonneborg som jag anser som en trevlig person som är utåtriktad och håller goda diplomatiska kontakter, Skiklig kille! :)


ber om ursäkt för stavningen kommer dirr från beachen... xD
 

DeletedUser

Guest
kanske blir så, men man får ju ha lite koll.. T.ex. Rovet och lonne krigar väldigt mkt, hur ser du på det? Zeleene har bara 28 medlemmar i sin stam, bara elr dåligt? allt du kan komma på, fundera gärna lite.. själv gillar inte jag massinvite så d blri ej nån massinvite, jag gillar Kött, alltså blir d nån stam som köttar..

Att vara en kompetent ledare kan vara många saker...

En stor ledare för mig är någon som värderar sina medlemmar minst lika högt som sig själv samt skapar sammanhållning, kamratskap och kämparglöd hos medlemmarna och som även kan vara ett gott föredöme...

Att man är en lysande tw spelare betyder inte nödvändigtvis att man är en bra ledare... Det ska till att man har en god känsla för diplomati samt att man ska vara duktig på att kommunicera och nå dom mål man siktar på. Men helst av allt ska det vara en kombination mellan detta... Då man både vinner respekt ifrån övriga världen sammtidigt som man får lojala medlemmar.

Detta är min vision av en bra ledare. :)
 
Topp