MASH vs =B=

DeletedUser

Guest
sorry thalas... Tog en chansning och lyckades adla tillbaka den direkt..
Bättre lycka nästa gång!

Men jag hade ju rätt i att jag skulle förlora den... :D
Grrrrrrrr, det är lugnt :mad:. Sorry att jag tog hem assistansen, jag skickar några yxor och adelsmän som kompensation ;)

Ps: Hittade du det jag glömde? Låt väl smaka!
 

DeletedUser

Guest
Vi valde att "expandera" lite då vissa personer ska inte nämna några namn *host koloxid1 har attackerat flera byar av oss och vi har försökt att undvika att "expandera" tillbaka väldigt länge men ni ville inte ge er och vi hade inte så många andra val än att "expandera" norrut.

Jag önskar stammen mash lycka till och jag hoppas att vi kan bjuda på lite motsånd även om vi har oddsen mot oss.

Mvh Kanelcepe
 

DeletedUser

Guest
Tack det samma kanel..

Låter som lite överskattning detta. Är säker på att ni kan göra en hel del motstånd ska bli kul och se hur det hela utvecklar sig. =)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker då att de ser bra ut för MASH i statistiken ser inga förluster på flera dagar förutom 2 byar som knycktes av syster ser att ni tycks knycka 2-3 broder byar om dagen ungefär. Systers statistik ser också bra ut men statisken ska man ju inte alltid följa kan ju vara så att vissa anfaller små spelare fastän de flesta tycks anfalla sånna med minst 100k vilket inte är så små spelare tycker jag. Önskar alla inblandade lycka till krig är ju kul men det är inte kul för dem som förlorar månader med spel tid över en vecka.
 

DeletedUser

Guest
Mash vs =S=

MASH vs =S=

Ser inte ut som mycke till krig just nu iallafall??

Har ni löst det diplomatiskt eller?
 

DeletedUser

Guest
MASH vs =S=

Ser inte ut som mycke till krig just nu iallafall??

Har ni löst det diplomatiskt eller?

vi i =s= tar det lilla lugna och mash har inte gjort några massiva attacker mot oss heller för den delen.
Så länge "kriget" kan tyglas någorlunda så är jag nöjd, men någon dag vaknar man kanske upp med att många har blivit adlade och då får man ge igen tills dess kör vi vårt race.
 

DeletedUser

Guest
Nae denna gången var du allt vaken kanel =)

Om du förlorar några byar det återster ju dock att se nu =)
 

DeletedUser

Guest
tycks som att MASH har varit flitiga i natt tog 7st byar av dig kanel
 

DeletedUser

Guest
Japp mash har skött sig bra.

vi fick en hel del attacker mot oss och jag var den som fick riktiga på mig.
När jag hade ca 40 attacker mot mig var allt lugnt då var kl runt 00.00 när det sedan gick upp till över 120 attacker så orkade jag inte sitta uppe o hålla reda på allt utan gick o la mig.
Förlorade en hel del byar över den natten och dagen efter hade jag fått ännu fler attacker mot mig, detta var för 1-2 dagar sen och jag har fortf konstanta attacker mot mig.

Får vell säga att det är lite positivt med även om det känns surt att man blir bortadlad. Nu kan man passa på att vara ute i solskenet och umgås mer med flickvännen och sina kompisar.
 

DeletedUser

Guest
Får vell säga att det är lite positivt med även om det känns surt att man blir bortadlad. Nu kan man passa på att vara ute i solskenet och umgås mer med flickvännen och sina kompisar.

Ja, det är MASH's slutliga mål, att ge alla spelare på TW förutom oss själva ett riktigt liv :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1: MASH

Side 2: =B= =S=

Timeframe: F�ralltid

Totala er�vringar:

Sida 1: 1,350
Sida 2: 1,922
Skillnad: 572

image.php


Totala Er�vringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 91
Sida 2: 16
Skillnad: 75

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar:

Sida 1: 9,070,638
Sida 2: 8,688,566
Skillnad: 382,072

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 823,118
Sida 2: 130,110
Skillnad: 693,008

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1: MASH

Side 2: =B= =S=

Timeframe: F�rra veckan

Totala er�vringar:

Sida 1: 142
Sida 2: 141
Skillnad: 1

image.php


Totala Er�vringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 1
Skillnad: 24

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar:

Sida 1: 1,303,333
Sida 2: 1,019,646
Skillnad: 283,687

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 243,779
Sida 2: 10,211
Skillnad: 233,568

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1: DöD

Side 2: =B= =S=

Timeframe: F�rra veckan

Totala er�vringar:

Sida 1: 124
Sida 2: 141
Skillnad: 17

image.php


Totala Er�vringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 44
Sida 2: 1
Skillnad: 43

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar:

Sida 1: 1,066,020
Sida 2: 1,019,646
Skillnad: 46,374

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 391,984
Sida 2: 8,161
Skillnad: 383,823

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1: DöD

Side 2: =B= =S=

Timeframe: F�ralltid

Totala er�vringar:

Sida 1: 1,253
Sida 2: 1,922
Skillnad: 669

image.php


Totala Er�vringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 239
Sida 2: 18
Skillnad: 221

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar:

Sida 1: 8,568,003
Sida 2: 8,688,566
Skillnad: 120,563

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,060,803
Sida 2: 162,189
Skillnad: 1,898,614

image.php
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Vill passa på och ge lite kredit till =S= som jag tycker är en alldeles utmärkt stam! Inget ont om =B= men =S= har visat att de är samspelta på ett helt annat sätt! :cool:
 

Brödet

Member
Reaktionspoäng
0
Jodå, det kanske de är.. Jag tycker bara att det är jävligt underligt att samtidigt som deras Bröder sakta men säkert drivs bort från K54 så vill de hålla sig utanför kriget så länge som möjligt, de skickar ju knappt assistans till varandra.. Roligt med en familjestam som har så oerhört lösa relationer mellan sig, knappt en IAP mellan dom :p
 

DeletedUser

Guest
Jodå, det kanske de är.. Jag tycker bara att det är jävligt underligt att samtidigt som deras Bröder sakta men säkert drivs bort från K54 så vill de hålla sig utanför kriget så länge som möjligt, de skickar ju knappt assistans till varandra.. Roligt med en familjestam som har så oerhört lösa relationer mellan sig, knappt en IAP mellan dom :p

skickar man mkt assistans så blir man öppen åt ett annat håll dock, mkt troligt att det har med det att göra :)
 
Topp