MASH vs =B=

DeletedUser

Guest
fattar inte =B= att de är under anfall eller? statestiken är ju bra för MASH iaf.

Side 1: =B=

Side 2: MASH

Timeframe: Sista 48 timmarna

Totala er�vringar:

Sida 1: 43
Sida 2: 55
Skillnad: 12

image.php


Totala Er�vringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 21
Skillnad: 21

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar:

Sida 1: 292,135
Sida 2: 479,550
Skillnad: 187,415

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 182,961
Skillnad: 182,961

image.php
 

DeletedUser

Guest
Jo det ser nog ganska bra ut för vår expansion, men de har även =S= och =LB= på sin sida, tar lite längre tid att döda än om de varit ensamma :p
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
krig vet jag inte om man ska kalla det, mer expansion från vår sida då det börjar bli trångt i K55...
Vi har inget emot =B= eller någon annan stam heller även om det kanske ser ut så just nu om man kollar på statistiken...

Vi är en fredlig stam... :cool:
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Man kan inget annat än att respektera ett lag , så välorganiserat som MASH.
Statestik visar hög höjd stammar emellan, och nått säger mig att högre blir den ..

Det är som det sägs.
Det är roligt när man är på "rätt" sida
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
ja ni är såå duktiga. sen att =B= hållt på och krigat mot Ita-b ett par dagar spelar kanske ingen roll?
och kanske inte heller att DöD också anfaller (och DöDs anfall är riktigt bra)?
 

DeletedUser

Guest
Så du tycker att vi skulle väntat och låtit er bygga upp ert off innan vi anfallit? Det är bara korkat. Inte för att det skulle göra nån skillnad :p
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
nej det säger jag inte. men ni ska inte ta på er all ära då det är DöD som gör dem bästa anfallen och att vi redan var svaga när ni anföll
 

DeletedUser

Guest
Det är väl rätt självklart att DöD anfaller mer då de är i krig med er.
Vi expanderar i vår vanliga takt och jag har inte hört talas om något krig från vår sida.
 

Jonis100

Member
Reaktionspoäng
0
DEt här kriget är bara bra för min stam!

Nu försvinner isåfall flera stora stammar runt oss..
 

DeletedUser

Guest
nej det säger jag inte. men ni ska inte ta på er all ära då det är DöD som gör dem bästa anfallen och att vi redan var svaga när ni anföll

DöD krigar, vi expanderar, det finns en viss skillnad där eller vad säger du?

Dock är DöD ingen dålig stam, utan en av de bästa i v3...
 

DeletedUser

Guest
Det är en del av spelet att bli anfallna av andra stammar när man minst anar det. No bad feelings alls mot anfallarna.

Jodå Zakath2, vi är väl medvetna om att vi har förlorat många byar till MASH och en eloge till er för en välplanerad expansion. Till vårt försvar ska sägas att ingen stam i denna värld kan kriga på flera fronter mot toppstammar som MASH och DöD (och fd toppstam som ita-b) på kort tid utan och lida av stora förluster, vilket statistiken visar. Men det finns ytterligare bakomliggande faktorer till dessa siffror som utomstående inte känner till. Dessa behåller vi dock för oss själva.
 

DeletedUser

Guest
cool inställning där Thingen . Respekt för den.

Och -om man inte är totalt sopig och de är förstås varken mash, död eller B- så är det oftast så att den som inleder attacker har fördelen. I alla fall i början. Så statistik efter 1 dag säger inte mer än att den viktiga startattacken var bra planerad.
 

DeletedUser

Guest
Men vi inleder attacker hela tiden då vi bara adlar byar runt oss för att expandera :p
 

DeletedUser

Guest
cool inställning där Thingen . Respekt för den.

Och -om man inte är totalt sopig och de är förstås varken mash, död eller B- så är det oftast så att den som inleder attacker har fördelen. I alla fall i början. Så statistik efter 1 dag säger inte mer än att den viktiga startattacken var bra planerad.

alldeles riktigt :) Dock så tror jag inte MASH går för fullt på =B= just nu alls. Ser man statistiken så inser man det rätt fort.
 

DeletedUser

Guest
Man kan ju inte påstå att det är fel läge att plocka lite extra byar eftersom DöD arbetar på andra sidan, vilket gör att det blir svårare att försvara sig åt bägge hållen vilket gör att vi får byar lättare, både DöD och MASH...
 

Capslock

New Member
Reaktionspoäng
0
Va skönt det vore om alla i =B= =LB= osv började demolera onödiga byggnader i sina 12000 poängsbyar redan nu så jag slipper. ett satans jobb. ;)
 

DeletedUser

Guest
Man kan ju inte påstå att det är fel läge att plocka lite extra byar eftersom DöD arbetar på andra sidan, vilket gör att det blir svårare att försvara sig åt bägge hållen vilket gör att vi får byar lättare, både DöD och MASH...

Ni gör det som ni anser är bäst för er stam, så gör vi samma sak. Situation är som den är för vår stam (=B=) just nu. Vi slåss till inget finns kvar. Vem vill ha på sitt cv att man lägger sig ner och dör bara för att läget är "ganska" hett? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ni gör det som ni anser är bäst för er stam, så gör vi samma sak. Situation är som den är för vår stam (=B=) just nu. Vi slåss till inget finns kvar. Vem vill ha på sitt cv att man lägger sig ner och dör bara för att läget är "ganska" hett? :cool:

måste bara säga att jag gillar din inställning till 100% :) Gnäll för att nån krigar emot en gagnar typ ingen alls, jag brukar bara bli irriterad och mer benägen att se till att gnällspiken åker ut på kanten när folk whinar bara för att stammen skickar lite anfall på han/hon. TW går ju ut på expansion och survival of the fittest så att säga och det har du fattat, creds för det.

/thumbs up :cool:
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Japp, jag kan bara hålla med!
All respekt till dig Thingen och hela =B= som jag tycker har skött sig exemplariskt, inget gnällande utan ni kämpar på bra! :) Respekt!

Sen, nej, vi har inte gått för fullt! Vi expanderar lite i alla hörn, och det är bara en bråkdel som är med i expansionen åt =B= riktning!
Sen att vi har fått det lätt i söder, iom att DöD valde att gå ut i krig mot =B= det är ju bara tacksamt! :D
 
Topp