Man blir jö rädd..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det är inställt på att banna när man ligger över 10 aktiva varningspoäng. Det betyder dock inte att det är fritt fram att spamma då vi kan sätta valfritt antal poäng när vi bannar. Dock brukar jag vanligtvis bara använda 1 poäng för spam och offtopic, skulle det vara påhopp så är det mer och skulle det vara rasistiksa utalande så blir det 10 poäng med en gång och alltså ban.

är det ban för alltid eller?
 

DeletedUser

Guest
ss

Jag fick en varning för det,

Kan stolt säga att jag var den första som skrev ett likande inlägg där.

Resten är wannabes.

Men åter till OT:

Jag får många varningar, men respekterar dom. Oftast får jag inte samma sorts varning 2 gånger.
 

DeletedUser

Guest
Hur länge är de det då?
Eller det typ hemligt så man ska sköta sig?:confused:
 

DeletedUser

Guest
1. andra hade redan postat samma innan ett par gånger. - alltså SPAM

2. du tillförde inget vettigt till tråden.

3. eftersom att antalet seriösa och oseriösa inlägg hade de proportionaliteterna dem hade så var ditt inlägg endast destruktivt för tråden.

där har du tre bra konstruktiva andledningar till VARFÖR, nu tycker jag att du kan reflektera över hela situationen igen med din moderatörs kunskap och förklara varför du rimligen inte skulle bli varnad?

1. Vad har det med hans post att göra? Du kan ju inte påstå att hans inlägg är spam bara för att andra har gjort inlägg med offtopic.

2. humor ;)

3.Kan hålla med dej där, men i ett offtopic forum så får man vara lite mindre seriös tycker jag, det är ju trots allt offtopic...
 

DeletedUser

Guest
1. Vad har det med hans post att göra? Du kan ju inte påstå att hans inlägg är spam bara för att andra har gjort inlägg med offtopic.

2. humor ;)

3.Kan hålla med dej där, men i ett offtopic forum så får man vara lite mindre seriös tycker jag, det är ju trots allt offtopic...

Finaly en som fattar!

Hela grejen är fortfarande att Admin/Mobs borde lära sig vad SPAM är. Att 2 st eller 50 st har postat OffTopic gör inte mitt eller någon av dom andra inlägg till Spam. Men det ser ut som Admins/mod inte kommer fatta vad det är. Så vi får alla bara böja oss till övermakten och gilla läget. Maktbegäret bara stinker.

Jag har fortfarande inte fått bra svar från någon Admin eller Mod vad dom tar som Spam.
Och woppido att jag tog fel på namn. Ni alla ser likadana bakom min dator. Pixels all over.

nu tycker jag att du kan reflektera över hela situationen igen med din moderatörs kunskap och förklara varför du rimligen inte skulle bli varnad?
Det är JUST att jag vet vad det menas att vara en Admin/Mod som jag blev pissed off. Jag skiter totalt i straffpoängen.

Ge pickar och antydningar får vi inte göra till Admin/mod's, men dom får tydligen göra det mot oss vanliga användare.

Känns som man jobbar i mot vind här. Just detta ämne har varit uppe tidigare och vissa användare har opponerat sig.

Nej nu skiter jag i detta. Tror fortfarande att man inte kommer få något bra svar. Så kom igen nu admin/mods deleta denna tråd.
 

DeletedUser

Guest
Detta verkar en del ha problem med att lära sig.
OffTopic-sektionen = Inte TW-relaterat, inte menat för spam.

Men ta gärna min tjänst som moderator - ni som kan det så mycket bättre.
Ta och läs igenom varenda tråd med inlägg såsom: Men stäng denna tråden m.m.

Detta kommer från alla jävla förbannade nötter på forumet som inte kan läsa och fatta att Rapportera inlägg är en funktion som ska underlätta för alla.
 

DeletedUser

Guest
Detta verkar en del ha problem med att lära sig.
OffTopic-sektionen = Inte TW-relaterat, inte menat för spam.

Men ta gärna min tjänst som moderator - ni som kan det så mycket bättre.
Ta och läs igenom varenda tråd med inlägg såsom: Men stäng denna tråden m.m.

Detta kommer från alla jävla förbannade nötter på forumet som inte kan läsa och fatta att Rapportera inlägg är en funktion som ska underlätta för alla.

Men om du nu kunde tala om för mig vad som är spam för er? Tror jag har frågat 3-5 gånger nu och inget svar. Att posta 1 gång är inte och kommer ALDRIG att vara spam. Spam är INTE off-topic.

Och jag som trodde att "Off-Topic" sektionen var just till Off-topic. :eek:
Sen kanske du borde ge upp din Mod status med din kommentar "Detta kommer från alla jävla förbannade nötter på forumet..." Speciellt med tanke på vad som står i reglerna:

Beteende
Behandla andra med respekt och vidmakthåll en artig attityd. Respektera att forumet har medlemmar av olika åldrar och kunskap i spelet, av den anledningen så ha överseende med frågor som du tycker är ”barnsliga” eller ”knäppa”

(Nu kan jag ha gått för långt men när man inte får svar så...) :p
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Spam definerar vi som onödiga off-topic posts utan mening och utan funktion och jag, iallafall, bestraffar därefter.

Ni ska vara glada att ni bara fick en varning; jag ger straffpoäng direkt ifall det är någon som uppenbarligen spammat med vilje.

Och Off-Topic-sektionen har ALDRIG varit en "spamma fritt" sektion; vi har sagt det så många gånger att jag börjar bli förvånad att folk inte fattar det mer. Läs de jävla reglerna innan ni postar.
 

DeletedUser

Guest
skit samma vad spelarna tycker är spam det är ändå moderatorerna som bestämmer!

tycker att någon kan stänga tråden då den inte har någon funktion längre.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Jag har fortfarande inte fått bra svar från någon Admin eller Mod vad dom tar som Spam.

Har redan besvarat denna fråga, var vänligen och läs vad som skrivs.

Och jag skrev spam i den ordalydelse med onödig post som bara är till för att få tråden att spåra ut och genom det förstöra för trådskapren och även de som seriöst (fanns iofs inga sådana i den aktuella tråden) är beredda att diskuttera ämnet.

Men du verkar medvetet inte vilja förstå vad jag menar så nu stängs denna tråd som borde ha stängts för länge sedan.

Har du åsikter på varningar du får i forumet eller annat i forumet skicka in en supportbegäran om det i framtiden då enskilda fall igentligen inte avhandlas i forumet på detta sätt.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp