Lovande stammar

DeletedUser

Guest
dom där own vekar ju riktigt skarpa, ledarna skryter i varje tråd haha
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Spammar med att säga , att jag gillar 1338's tag med "One Step Above Elite"
Men om det är lovande eller ej återstår att se.
 

DeletedUser

Guest
Ingen ser lovande ut atm, ser bara ett gäng massinvites :awsm:
 

DeletedUser

Guest
-DK- kanske inte är en av dom mest lovande stammarna men än så länge så har vi den klart snyggaste stambilden:awsm:
 

DeletedUser

Guest
-DK- och HH är dom stammarna jag tror minst på då de har en hel del som lämnar redan!
 

DeletedUser

Guest
NOMNOM är en lovande stam då deras uppsätning av spelare är ganska bra, så vi får se vad som händer
 

DeletedUser

Guest
NOMNOM är en lovande stam då deras uppsätning av spelare är ganska bra, så vi får se vad som händer

Trevligt sagt, trots allt "hat" mellan vissa av medlemmarna i era stammar. :)

Dock tyckerj ag det är lite väl tidigt att säga vilka stammar som ser bra ut, skulle mer säga att det är en gissningslek, skulle nästan säga att 1-2 veckor efter att noobskyddet släpper, innan man kan urskillja "agnarna från vetet" så att säga ;)
 

DeletedUser

Guest
bara att instämma.. vänta ett par veckor så kollar vi på när flera av "topp" stammarna försvinner
 

DeletedUser

Guest
1. står mellan NomNom och CF. Får bli CF för jag stör mig på att jag aldrig kan lista ut vad xray skriver, dom har dessutom v5-legenden Bobby.

2. NomNom, en kanske för stor samling grymma spelare. Men dom har min gamla stammis jennifer och hon gillar jag så dom får hamna på andra plats.

3. Horden/FTW-stammen vad den nu heter kan bli grym!
 

DeletedUser

Guest
Tycker att det finns en hel del stammar som ser intressanta ut på v11. Mkt småstammar som nog bara e med för att rör om lite och det kan ju alltid vara kul :)

CF
NOMNOM
OBR
Shade!
LIMA
SEREN

se upp för dom xD
 

vincitore

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker att det finns en hel del stammar som ser intressanta ut på v11. Mkt småstammar som nog bara e med för att rör om lite och det kan ju alltid vara kul :)

CF
NOMNOM
OBR
Shade!
LIMA
SEREN

se upp för dom xD

har du inte med horden/FTW :O dom har ju verkligen framtiden för sig...
booyaa
 

DeletedUser

Guest
Man kan inte dra paralleller över andra världar, varje värld har sina egna förutsättningar.

ONTOPIC:
På top 10 ranking ser jag endast 2 stammar som jag anser intressanta, CF & NOMNOM.
Vi får se hur många som eventuellt droppar av nu de närmaste veckorna, men om merparten av era spelare fortsätter så går båda dessa stammar emot en ljus framtid helt klart.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Okej, nu börjar jag bli rätt trött på att städa upp ert snack som inte har ett dugg med v11 att göra. Vill ni diskutera tidigare världar så gör ni det på annat vis, inte här på v11s forum. Ni får gärna lämna en kommentar om hur det har gått för stammarna i tidigare världar, men flyg inte ut i diskussioner om det.
 
Senast ändrad:
Topp