Lovande stammar

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Okaj, en sån här tråd brukar vara mycket intressantare än top10 nu i starten. Men jag vill lägga upp lite krav som ska följas för att det ska vara intressant att läsa här varje gång.

Man ska lägga upp minst 3 stammar man tycker är lovande, och lägga dem i ordning. Exempel;

1. FEAR - Mest lovande
2. 1338 - Ser bra ut, kanske lite för lite spelare.
3. [SSB] - Tuff kontinent men om dem spelar bra så varför inte..

Fine?

Okej, det var jävligt svårt tydligen.. Ingen diskussion utan en egen lista, så vi får lite fart i tråden!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Okaj, en sån här tråd brukar vara mycket intressantare än top10 nu i starten. Men jag vill lägga upp lite krav som ska följas för att det ska vara intressant att läsa här varje gång.

Man ska lägga upp minst 3 stammar man tycker är lovande, och lägga dem i ordning. Exempel;

1. FEAR - Mest lovande
2. 1338 - Ser bra ut, kanske lite för lite spelare.
3. [SSB] - Tuff kontinent men om dem spelar bra så varför inte..

Fine?

Kunde inte ha gjort listan bättre själv..
 

Grebirf

Member
Reaktionspoäng
0
Kör på
1. NN - Vet inte, tror dem kommer klara sig fint om dem sköter diplomatin och rekryteringen nu i början, inget spc stort hot just nu förutom FEAR.
2 1338 - Gillar dem ^^ Verkar vara ett gäng sköna spelare tror dem klarar sig långt, får dem in några fler spelare så.
3 - CF - Känner igen några och tror dem kan komma långt pga sin skicklighet
 

DeletedUser

Guest
1.) NOMNOM
Mina gamla stammisar från v9 typ + några till då <3 dem har kooosha också vilket typ gör dem bäst :D
lesen att jag inte fick invite! ska skälla ut wallin som bara den/håller reda på :)
fast är nöjd med min stam ändå och kul att träffa nya <33

2.) CF dem har outlaw och PC, kan det bli bättre? o_O

3.) Hittar ingen :(
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Inget snack utan lista så vi får lite fart på tråden pöööjkz

1. CF - Ser jävligt bra ut, ganska lagom medlemsantal och bra spelare. Finns lite spelare i stammen som kan fucka upp rätt rejält, men håller ni dem i styr så kommer det gå jävligt fint för er!

2. NOMNOM - Wallin, några ninjor, några random 4:20-spelare och noobs, blir inte bättre blandning än så.

3. NN - Tror kanske inte att ni är så bra som pressen säger, men det är rätt attityd och ni har en del att leva upp till ;)
 

DeletedUser

Guest
1. NOMNOM - ser fint ut inte så många medlemar o fina namn :)

2. BJÖRN - Gissar på att det är ett jänk skillade spelare, men tror att ni kanke blir gangade lite senare :/
vore kl o veta vilka som gömmer sig bakom dom olika björnana :D

3. CF - har hört att det finns ett jäng skillade spelare här :D
 

DeletedUser

Guest
1. Fear Dom har förmågan om dom drar i rätt trådar
2, 1338 Helt klart med sen dom slutade släppa in vem som helst
3, Uppdat, Dom har också förmåga (kan komma att hittas i 1338?)
 

DeletedUser

Guest
1 Nomnom - ser verkligen intressant ut, med både Xray och Duhja i stammen, kommer gå långt.

finns ingen annan stam som ser intressant ut imo.
 

DeletedUser

Guest
Dom enda lovande stammarna såhär tidigt på en värld är premade stammarna; och då blir det CF som hamnar först på den listan.

Dom har ju efterallt bobby. ;)
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Lite väl mycket onödiga inlägg här nu va? Inte kul att rensa upp det så här på morgonkvisten..

Har ni inte några stammar ni vill nämna eller något annat vettigt att skriva så låt bli :)
 

DeletedUser

Guest
Selv pleier jeg og se på gjennomsnittlig poengsum i stammen (er jo ikke fra .se så kjenner derfor ikke så godt til navn og nicks) og synes derfor de automatiske kartene er veldig gode...

1. KS 9 stk i stammen
2. FFL 92 5 stk i stammen
3. UUPP 92 7 stk i stammen

Felles for alle tre er at de er i hvert sitt ulike K (med mindre jeg så feil)
 

DeletedUser

Guest
Selv pleier jeg og se på gjennomsnittlig poengsum i stammen (er jo ikke fra .se så kjenner derfor ikke så godt til navn og nicks) og synes derfor de automatiske kartene er veldig gode...

1. KS 9 stk i stammen
2. FFL 92 5 stk i stammen
3. UUPP 92 7 stk i stammen

Felles for alle tre er at de er i hvert sitt ulike K (med mindre jeg så feil)


UUPP här japp du har rätt vi har en snubbe utanför K45



1.EDT alltid starka
2.-F-W- har sina stammisar bra sammlade
3.~ARNO~ en lite sprid stam men kan bli något i framtiden
 

DeletedUser

Guest
EDT är inte de noobsen från v9? :eek:) Verkar ju inte så lovande i så fall
 

DeletedUser

Guest
Ursäkta en liten fråga här (Vill passa på att redan nu gå lite offtopic). Jag förmodar att du syftar på hur det har gått för mig på någon tidigare värld för jag tror inte att du skrivit "för" två gånger av misstag. Undertonen i ditt inlägg andas att det skulle gått illa i någon tidigare värld. Jag har enbart spelat på två världar. På båda har jag efter mycket slit och enträget hårt arbete, trots min nybörjarnivå, lyckats uppnå i varje fall topptio på rankingen.
Min egen ödmjukhet förbjuder mig att recensera de stammar jag tillhört, men i båda världarna har stammarna legat på förstaplaceringen. I den ena ledsnade vi och förvandlade stammens byar till ca 14 000 gråbyar.
Men trots min ringa erfarenhet av detta spel har jag än så länge inte blivit bortadlad.

Ontopic. Så här tidigt är det rätt så meningslös att recensera toppstammarna. De med flest medlemmar är i nuläget "topprankade". Vänta i två veckor. Då kan man börja titta på vad de olika stammarna går för.


I all ödmjukhet

fotsoldaten Xray


Du missförstod mig menade det har gått bra för dig för så varför inte en gång till :)
 
Topp