Loket rullar på...

DeletedUser

Guest
Låt dom förklara krig mot vilka dom vill. Har dom en anledning så visst kul att få lite bakgrund. Men annars så går ju spelet ut på att kriga.

Bra sagt, kan bara hålla med. Ser fram emot var tåget stannar härnäst ;)
 

DeletedUser

Guest
Svek och svek.

Muxen92 skulle jag inte kalla för svikare direkt.

det är ganska normalt att folk gör uppror när regeringen missköter sin uppgift IRL.

men det här är tw. så vad vet jag.
 

DeletedUser

Guest
men för att ta oss till trådens handling.

Mina tippningar är inte att kriget kommer bli långvarigt, eftersom det säkert pågår massflykt om det inte redan har skett

Tippar TTT som segrare
 

DeletedUser

Guest
deras? du menar dina stamfränder, som du svek från ath?

Jag kan inte stanna i en stam som består av massa noobs. Ledningen gjorde fel val (jag var med i ledningen, men fick inte reda på vad Atno hade för planer, och hade inget med valen att göra), och jag tänker inte ta ansvar för det.

Jag vill gärna också ha kul som man har i TTT. I ATH gick vi i krig mot småstammar som inte fanns på min kontinent iaf. Trodde DetärM skulle bli något extra, en grupp erfarna spelare som skulle träna upp en mindre erfaren grupp, och så skulle vi slå ut allt som stannade på våra rälsar.

Men nej, Atno anklagade DanneBoy för fusk, vilket han är helt oskyldig till, och kickade även då DrLoveh från ledningen. TTT spelare gjorde uppror och gick tillbaka med DanneBoy. Så jag följde med.

Mr. El Greco sa:
Svek och svek.

Muxen92 skulle jag inte kalla för svikare direkt.

det är ganska normalt att folk gör uppror när regeringen missköter sin uppgift IRL.

men det här är tw. så vad vet jag.

Just precis! :)

Ja kriget, DetärM heter typ YNP, och de som är kvar är inaktiva. De personer som tog förståndet och lämnade men som inte gick tillbaka till ATH bildade en egen liten stam, där de har kul och inte under några hot.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lycka till TTT! :) o tack för lösandet av de frågetecknen man fick efter en underlig merg :eek: ;)

Härligt o se att good old train rullar igen :)
 
Reaktionspoäng
0
Jisses vad bra det går för TTT! :>

Nya problem för var dag som går känns det som, starkt jobbat : )
Hur lång tid hade ni tänkt fortsätta med att rekrytera nya spelare så fort nån försvinner, snart kommer de ju ta slut :'(
Visar väl ganska bra hur det blir när Danne är ensam ledare, merg, gå tillbaka till TTT, starta krig mot de som är kvar efter mergen, folk försvinner, rekrytera lite randoms, allt är okej. c): )

Tips: Gör en familjestam av det hela.
 
Senast redigerad av en moderator:

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Jisses vad bra det går för TTT! :>

Nya problem för var dag som går känns det som, starkt jobbat : )
Hur lång tid hade ni tänkt fortsätta med att rekrytera nya spelare så fort nån försvinner, snart kommer de ju ta slut :'(
Visar väl ganska bra hur det blir när Danne är ensam ledare, merg, gå tillbaka till TTT, starta krig mot de som är kvar efter mergen, folk försvinner, rekrytera lite randoms, allt är okej. c): )

Tips: Gör en familjestam av det hela.


Ta reda på mer fakta...

Sitter inte ens i ledningen...

Och ska du säga som sviker stammen på ett ruttet sätt?? och sedan påstå sig vara ledare?

ledare gör inte så som du har gjort...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ta reda på mer fakta...

Sitter inte ens i ledningen...

Och ska du säga som sviker stammen på ett ruttet sätt?? och sedan påstå sig vara ledare?

ledare gör inte så som du har gjort...

När du hotar ledningen med adling om de inte gör som du vill så anser jag att du är med och leder stammen

Och detta finns det bevis för, så inga dåliga bortförklaringar tack
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
När du hotar ledningen med adling om de inte gör som du vill så anser jag att du är med och leder stammen

Och detta finns det bevis för, så inga dåliga bortförklaringar tack

Har aldrig hotat nån i ledningen med adling...

Och om du har bevis för det så kom fram med dom?

Och för den delen så efter mergingen så är jag fortfarande inte en del av ledningen...

Har jag flera som kan intyga
 

DeletedUser

Guest
Yes kan intyga, av de 3st som är med i ledningen så är Danne inte en av dem. Och han var inte heller med i ledningen medan den nya utsågs.
 

DeletedUser

Guest
haha =) tror det stog 1mio trupper brevid muxen sj och frustade när han fick skriva det där ;)

GO danne!
stenhård e han :D
 

DeletedUser

Guest
Kan ju säga att allt detta hände medans jag va borta på semester i Grekland lol...

Hade aldrig NÅGONSIN gått med på att merga med en stam som ATH... fan blev chockad när jag såg det sen... och sen att dom upplöste osv va helt nytt för mig.... Lite chockad blev man när man kom tibax och såg allt som hänt.... tyvärr så begravde jag TTT efter jag sett vad som hänt och jag ville bara komma ihåg dom goda tiderna som var i den stammen och ville inte försöka om på nytt och se den faila....

Igentligen blev det fail redan när Whatawonderfulworld och Troni lämnade... saknar er verkligen <3
 

DeletedUser

Guest
Men nu e mestadelen av TTT i wombats så jag får en fungerande ledning + alla mina stamkompisar... så jag e glad :D
 

DeletedUser

Guest
Tyckte väl du va otroligt tyst doc! ;)

Nåja kan väl säga de va kul så länge de varade o både kriga ( eller ja..... ) o snacka massa goja me div. original spelare av er i TTT!

Lätta byar ni plockar nu iaf...


Har slutat på denna otroligt... Värdelösa värld när nästan alla bra spelare slutar blandannat...

Aja..
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp