Loket rullar på...

DeletedUser

Guest
God is great, Prais to god!

V7s personliga ång-lok är tillbaks i tjänst!

Tåget har nu ståt stilla och rostat aldeles för länge, konduktörerna har tjockat på sig och emellanåt var alla passagerare till och med tvungna att lämna tåget och gå till nåt sunk ställe som vi inte vill prata om:eek:
Men nu har de hittat tillbaka!!
Alla har hittat sina platser igen och rälsen har tagits fram, vilka skulle få känna på räls denna gång?
Efter 2 sekunders diskussioner hade TuffTuffTåget utvignings-kommité redan bestämt nästa uppehåll, rälsen ska riktas mot och över det inte omtalade sunkstället.

Här med förklarar TTT krig på sunkstället, även kallat DetärM.

Anledningar till sista tidens strul i och med TTT har varit många men de är utraderade nu, alla beslut som har tagits av stammens ledning har varit stödda av stammen och inga fel som har begåtts skylls på enstaka personer, tåget har alltid agerat tillsammans och kommer fortsätta med detta!

Förklaring för kriget(brukar konstigt nog vara folk som vill veta anledning till krig;)):
Det som hände var att vi i TTT diskuterade internt om en merge. När detta hade gjorts började rävspelet bakom våra ryggar. Ledningen i den nymergade stammen avlägsnade den gamla TTT ledningen och trodde på fullaste allvar att dom gamla konduktörerna skulle gå med på dett. FEL!

Nu är vi tillbaka stärkta och en erfarenhet rikare. Till ledningen för Detärm kan vi bara säga. Lycka till. Hoppas att ni inte är lika handlingsförlamade på slagfältet som i ledarollen. Där går det inte att skylla på 3.e part!

Vi vill förmedla till världen att tåget är tillbaks...

GL HF
med blodiga hälsningar

TuffTuffTåg
 

DeletedUser

Guest
Varför känns det som att jag vet mer om det här än ni gör själva?
 

DeletedUser

Guest
du kanske har förmågan att spå:eek:

den här gången blir det väl med höghastighetståg??:)
 

DeletedUser

Guest
Varför känns det som att jag vet mer om det här än ni gör själva?

har hört talas om folk som trodde att de kunde flyga, antar att det är så nära jag kommer att kunna beskrvia detta fenomen :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bara du som tror det. Inget annat...

Klart som tusan att vi vet mer än dig eftersom vi kommer ifrån TTT som nu är tbx!

Du glömmer att jag både ligger bakom mergen, splittringen av DetärM och inbjudningarna tillbaka till TTT

Jag vet mer än ni tror ;)

har hört talas om folk som trodde att de kunde flyga, antar att det är så nära jag kommer att kunna beskrvia detta fenomen :)

Jag har ett flygplan
 

DeletedUser

Guest
Jag har ett flygplan

Nej, det har du inte.

Men jag tror vi har ett på vårt tåg, som du kan få köpa, för 1k myntpacket. Till mig då. Inte till de andra. Till mig. Bara. Mig.

Det är tack vare Danne TTT fortfarande lever och tack vare honom vi har redat ut lite på västkusten. Inte dig Milee.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till med krigandet då:D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Förklara krig mot sin egen merge?
Konspirationsteorier flödar, som alltid när någon inte har tillräckligt med information, ville ni merga för att ha en anledning att kriga? Är TTT inte mergesugna längre? Är Leif Loket verkligen ifrån Göteborg? Teorierna flödar...
 

DeletedUser

Guest
Nej, det har du inte.

Men jag tror vi har ett på vårt tåg, som du kan få köpa, för 1k myntpacket. Till mig då. Inte till de andra. Till mig. Bara. Mig.

Det är tack vare Danne TTT fortfarande lever och tack vare honom vi har redat ut lite på västkusten. Inte dig Milee.

Jag bjöd in spelarna till TTT igen, inte Danneboy

Och det var jag som fick Danneboy att gå med på mergen med ATH (ganska lång historia)

Det var även två missförstånd mellan mig och Atno som fick honom att kicka Danneboy och DrLoveH (DrLoveH blev kickad för att Danneboy var kontoövervakare) vilket i sin tur fick vissa fd TTT-spelare att lämna stammen, vilket i sin tur ledde till en kedjereaktion eftersom de ville hålla ihop

Nu kan du få avgöra vad du anser är rätt och vad som är fel av det jag skriver, men kom ihåg bara att jag vet mer än ni anar eftersom jag har så stor del i så mycket av det som skett på sistone

Ni andra får ursäkta att jag spammar sönder en tråd som borde innehålla betydligt viktigare och roligare saker som tex statistik och böner om nåd och liknande
 

DeletedUser

Guest
så gick det med detärm, stammen upplöst och en massa flykting stammar ny startade :)

www, tyckte tåg temat var lustigt redan från början ;)
 

DeletedUser

Guest
Roligt att jaga flyktingar och det kommer ge många nya fienden.
Vilket resultera i ännu fler adlingsobjekt, bara att grattulera :D
 

no15y

Member
Reaktionspoäng
0
så ni förklarar krig mot en stam som upphörde efter ni hoppade av? modigt utav er
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Låt dom förklara krig mot vilka dom vill. Har dom en anledning så visst kul att få lite bakgrund. Men annars så går ju spelet ut på att kriga.
 
Topp