Lite information från mig.

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
Asså detta e ju skratt retande så du menar på allvar att ni bara lät dom planerar vi alla vet att ni med planera för detta! till och med jag som inte ens e med i fa-cbc så du kan ju inte säga att glas inte hade en aning om att detta skulle slå in så han valde ju sida och då valde han ju att svika sin stam!



HERREGUD hur kan du missa detta allvarligt? ni har planerat exakt lika mycket lille vän.
 

DeletedUser

Guest
men herregud, klart aaod planerar detta bara de inte vill att de ska se ut som de är backstabb :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Klart som fasen vi börjar planera och deffa upp fronten m,m när Fa-CbC planerar i ryggen på oss, men det går inte att komma undan att det är pga att Fa-CbC började prata runt med ett antal stammar och även diskuterade att gå emot oss. Utan den anledningen skulle det inte vara krig nu. Förstår du?

GlasDeKlas valde att spela med mig, inte att kriga emot Fa-CbC. Det är två helt skilda saker.
Jag personligen väljer att spela det här spelet för gemenskapen självklart även för det är kul.

Men det blir inte roligt om man inte har ett glatt gäng i stammen, och GlasDeKlas känner inte enbart mig i AAoD.
Förstår du nu?

Sen är jag inte så liten, tyvärr ;D
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
Sant kan förstå han att han byter och så men jag ser fortfarande det som fegt inget kan ändra det "stora vän" :D




Sen kan du säga ärligt att du inte kollat med stammar som kommer backa upp er? om du svarar ja så kan man ju dra all respekt från er som man har och slänga den säger du nej vi har pratat med andra stammar vi med då kan det ju vara så att jag ser er som ärliga iallafall
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr då får du nog slänga all respekt du har för oss i väggen nu, för vi har ingen stam som backar upp oss i kriget emot Fa-CbC (DSN). De stammar som gått in i krig emot Fa-CbC(DSN) har valt att göra det själva.

Släng nu all din respekt i väggen :)

Kan du inte säga vem du är in game nu lilla vän, för du får Inte respekt av någon här ute genom att fjanta runt med ett fejk nick, spelar du ens på v10? ;) Om det är något mer du undrar över som du inte har 100% koll på kan du hädanefter höra av dig via pm, antingen in game eller här på externa, beror ju på om du ens lirar v10? :p
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
Kan göra det senare när jag lämnat min stam ;) den e lite mindre och jag gillar den väldigt mycket ;) så sviker inte den.



Men de som valt har väll fått en förfrågan`?
 

DeletedUser

Guest
Ingen av stammarna som är i krig emot Fa-CbC har fått en förfrågan från oss.
-=RF=- har som sagt varit i krig emot Fa-CbC ett längre tag, ändå tillbaka till den tiden då det var två stammar, CbC och Falc.

WFE och Fa-CbC har varit i luven på varandra länge, och ett krig öppet mellan de två stammarna var solklart.
 

DeletedUser

Guest
laxjenny dom har inte lagt sig i.
AAod har gått i krig emot Fa-CbC på grund av Fa-CbC egna misstag att gangbanga mot dom.

Vi i WFE har gått i krig för att vi fick kännedom att dom planerade krig emot oss.
Samt att de har varit lite gruff och dom har försökt rekrytera medlemar och annat hos oss.
Sen så har vi inte haft nån diplomatisk relation med Fa-CbC under tiden ja har suttit ed i WFE som diplomat.

Sen vart är din ärlighet. Du kör fejknick i forumet och törs inte erkänna vem du är.

T.o.m Glas har gått ut vem han är.
Och de är strongt av honom. Framför allt i den sits som de vart mellan AAoD och Fa-CbC.
Hade jag varit glas så hade jag nog inte vågat de riktigt.

Så glas har min fulla respekt i de här fallet
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
Men som sagt ni kommer få reda på vem jag är ;) bara var lite lunga nu i sin tid.


Jag vet att ni har haft er historia falk speciellt men att aaod kom och gör sin krogförklaring direkt efter eran det ser jag bara som lågt :(


jag har ju inte sagt att jag e ärlig ;) men jag vill fortfarande ha skoj på denna perfekta värld ;D och blir det gangbang på nån av dom stammarna e det typ kört men just nu håller jag på DSN
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Sant men varför ni måste lägga er i tycker jag e onödigt!

Jag är rätt nyfiken på hur mycket mera du tänker skämma ut dig själv :rolleyes:
visst vi vet inte vem du är, men jag har mina aningar...

det enda jag fått ut av något du har skrivit är att du uppenbarligen inte tycker om oss i AAoD ;)
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
De jag inte gillar de e att ni gå in i kriget direkt efter wfe som sagt jag håller på fa-cbc just nu för dom e i underläge ;S

ha du dina aningar ;)
 

DeletedUser

Guest
De e ju bara min personliga åsikt i min syn e det ett dålig sätt att lämna sin stam till ett annat konto sen blir det krig mot den stammen man varit i du kan komma med hur många svar till mina åsikter men rent ut sagt så skiter jag i det jag tycker det e fel och så gör man inte :mad: där säg vad du vill kommer inte ändra mig ;) gäller nog alla andra med de har valt sin sida som du själv har tror inte du kommer ändra åsikt så låt mig säga vad jag tycker som jag kommer låta dig säga din.


Men jag kommer inte hålla tyst den saken e klar :D

An opinion is like an asshole, everybody has one.
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
Tror nog ni har pratat om det för ni e ju som sagt satans nära varandra! och jag tror det var upplagt ;) allt jag har att säga


sant jag blev ägd hehe
 

DeletedUser

Guest
AAoD lägger sig inte i.. :cool:
Det är typ självförsvar att förklara krig mot någon som planerar att gangbanga en :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nu kommer jag starta en tråd där ni kan spekulera om WFE och AAoD hur mkt ni vill.
Så slipper ni gå off-topic i varje tråd.
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
svar till dumm ;D men de känns rätt dumt där man e större och man börjar deffa fronten då blir man rädd ;D
 
Topp