Lite information från mig.

DeletedUser

Guest
Hejsan v10. Som vissa vet så la jag ner V10 för 1-2 veckor sedan. Några dagar efter mergen och ni som inte visste det får veta det nu xD.

Jag la ner v10 på grund av tidsbrist, samt att värld 10 blev mer och mer tråkigt. Trodde att kriget mot -=RF=- skulle göra världen roligare. Men det blev det verkligen inte då -=RF=- valde den tråkiga vägen genom att inte göra ett skit. CbC hade tomma konton och inaktiva spelare på grund av kriget då det inte var roligt. Så jag och Sir Ludde kom fram till att vi mergar med Falc och skapa en NY stam och försöka höja intresset för världen. Men det gjorde jag inte.

I Fa-CbC tog jag på mig diplomati ansvaret och återupprätta en IAP med AaoD då vi bägge stammarna hade det sen innan. Och det gick igenom utan problem. Sen börjar man höra från ledningen samt medlemmarna att de tror att AaoD skulle backstabba relationen osv och att vi skulle gå in och hjälpa NBnP. Och då tappa jag mitt tålamod då ledningen ifrågasätter mig samt medlemmarna.

Sen så fick Sir Ludde IRL problem och var tvungen att avsluta v10 kapitlet och då valde jag med att sluta för att få igång mitt egna liv.

För några dagar sen frågade Black Sparkz mig om jag ville ta över ett konto i AaoD och spela med han. Och då valde jag att tacka ja. Så nu sitter jag på Dr.Killa och lirar.

Och sen börja jag undra när jag såg detta inlägget av en RF medlem..


"-=RF=- - ********* Idag kl 21:53 Citera Redigera Ta bort
Nu har WFE gått med oss också
:O lilla cbc kmr vara pannkaksmos inom snar framtid
:D <333 cbc <333"

CbC finns inte längre så förstår inte hur du menar här?

Det är väll ganska lätt att adla byar av inaktiva konton? Så lägg ner tjötet om att CbC kommer vara pannkaksmos då det inte stämmer. Om det är någon som blir pannkaksmos så är det Fa-CbC eller AaoD eller -=RF=- eller WFE.

MvH/ GlasDeKlas aka Dr.Killa
 

Godspear

Member
Reaktionspoäng
0
n



Och sen börja jag undra när jag såg detta inlägget av en RF medlem..


"-=RF=- - ********* Idag kl 21:53 Citera Redigera Ta bort
Nu har WFE gått med oss också
:O lilla cbc kmr vara pannkaksmos inom snar framtid
:D <333 cbc <333"

CbC finns inte längre så förstår inte hur du menar här?

Det är väll ganska lätt att adla byar av inaktiva konton? Så lägg ner tjötet om att CbC kommer vara pannkaksmos då det inte stämmer. Om det är någon som blir pannkaksmos så är det Fa-CbC eller AaoD eller -=RF=- eller WFE.

MvH/ GlasDeKlas aka Dr.Killa
Dumma dummbullen, jag kan säga att han absolut inte representerar stammen. Lycka till på nya kontot :D
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
schysst klas, lämna oss när det är krig på gång för att sedan dyka upp på ett av fiendens konton....
 

DeletedUser

Guest
Låt snubben vara. Jag skulle också vilja umgås med alkoholister, det är fullt förståelig:) Välkommen tillbaka och lycka till med kontot.
 

DeletedUser

Guest
Haha ja det var jag som skrev det där! :p
Vad var problemet med att jag skrev att cbc skulle bli pannkaksmos? :(
CbC means Fa-cbc och det borde alla fatta :confused:
Och nej det är inte svårt att adla inaktiva konton? Har jag sagt det?
Fattar inte problemet ?:cool:
 

DeletedUser

Guest
Men det blev det verkligen inte då -=RF=- valde den tråkiga vägen genom att inte göra ett skit.

Vi hade inte en enda riktig spelare i fronten, allting var kontoövervakat. Vem vill föra krig då?

Besides hade vi en avtalad fred tills kriget mellan D-P och NBnP var slut. Ni anföll ett par månader innan, enligt dina order, varpå D-P degraderade sin ally med er, tack vare den backstabben.

Men det var väl ett smart drag, för än en gång ser man på när GlasDeKlas överger skeppet och byter sida, även så kallat Backstab. Men det är ju inte första gången? 3:e gången på V10 och vem vet hur många gånger totalt?
 

DeletedUser

Guest
Fegis glas ^^Riktigt starkt av dig:rolleyes:

En del säger backstabb, en del andra säger fegis till Glas här ute.
Hur tänker ni då?

Att han är feg för att han la ner för att hans vänner slutade i Fa-CbC eller som ni heter idag DSN.
Det tycker jag inte man kan kalla fegt? Inte heller är det en backstabb att JAG frågade han om han ville komma och lira med oss i AAoD. Ser ni det som en backstabb? Herregud. Tänk om folket. Klart det alltid finns dessa negativa människor, men håll tyst istället om ni inte har något att komma med.

Glas gick ut och sa det här till er pga av två saker.
Han vill att Fa-CbC folket ska veta att han spelar v10 igen, och för att det inte ska komma fram på något dumt sätt så sa han det själv, för tänk er hur det hade susat i ryktes tråden om inte glas sagt det här?! Då hade det varit skitsnack(fast det blir det väl ändå i alla trådar, för en del kan inte hålla sig ifrån det). Eller är det bull shit det jag säger tycker ni? Den andra saken, han förklarar att CbC inte finns längre. End of the story.

Har ni inget bra att svara med nu, håll då tyst istället.
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
De e ju bara min personliga åsikt i min syn e det ett dålig sätt att lämna sin stam till ett annat konto sen blir det krig mot den stammen man varit i du kan komma med hur många svar till mina åsikter men rent ut sagt så skiter jag i det jag tycker det e fel och så gör man inte :mad: där säg vad du vill kommer inte ändra mig ;) gäller nog alla andra med de har valt sin sida som du själv har tror inte du kommer ändra åsikt så låt mig säga vad jag tycker som jag kommer låta dig säga din.


Men jag kommer inte hålla tyst den saken e klar :D
 

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
De e ju bara min personliga åsikt i min syn e det ett dålig sätt att lämna sin stam till ett annat konto sen blir det krig mot den stammen man varit i du kan komma med hur många svar till mina åsikter men rent ut sagt så skiter jag i det jag tycker det e fel och så gör man inte :mad: där säg vad du vill kommer inte ändra mig ;) gäller nog alla andra med de har valt sin sida som du själv har tror inte du kommer ändra åsikt så låt mig säga vad jag tycker som jag kommer låta dig säga din.


Men jag kommer inte hålla tyst den saken e klar :D

Det är ju Fa-CbC egna fel att det blir ett krig mot AaoD. Ja lämna mitt konto för jag sluta spela på v10. Ja bytte inte konto direkt. Så vad menar du egentligen?
 

laxjenny

Member
Reaktionspoäng
0
Jag anser ju att de e båda sidornas fel för båda har rustat upp på fronterna.....

Men detta e ju fortfarande bara min egen syn jag skulle aldrig klara lämna en stam på det sättet men du har säker dina skäl som nu var det din kompis som gav dig ett erbjudande men jag anser fortfarande det var den fega utvägen för till och med jag har ju känt att de e krig på g mellan er.
 

DeletedUser

Guest
Jag anser ju att de e båda sidornas fel för båda har rustat upp på fronterna.....

Men detta e ju fortfarande bara min egen syn jag skulle aldrig klara lämna en stam på det sättet men du har säker dina skäl som nu var det din kompis som gav dig ett erbjudande men jag anser fortfarande det var den fega utvägen för till och med jag har ju känt att de e krig på g mellan er.

Så du är inte ens en del av Fa-CbC stammen? Och ändå säger du som du gör, galenskaper :p
"Känt att ett krig varit på g" det borde nog alla ha gjort som läst externa.

Att Fa-CbC planerade ett krig emot oss är känt sen ett bra tag nu, att vi sen förklarar krig innan stammen som planerar emot oss är bara ett bra drag. Men om det nu vore Fa-CbC som förklarade krig, hade det varit fegt av GlasDeKlas att även då stå på vår sida eftersom han fick ett konto av mig?

För i principen är det Fa-CbC som förklarat krig mot oss genom att snacka runt med andra stammar och planera bakom ryggen på oss.
 
Topp