Let´s rock this world

Peligroso

Member
Reaktionspoäng
8
ska vi räkna in småstammarna som tar tillfällen i akt, så finns det också rykten om småstammar som är inställsamma mot er!
så då skulle vi ju kunna börja arbeta på en till liten statistik uppdatering ;)
Jasså? Du kan gärna dela med dig av de ryktena, det skulle vara intressant att höra hur de går. De stammar (samt de tre avhoppade DP-spelarna) som jag inkluderade i grafen är samtliga delaktiga i kriget, och mig veterligen finns det inga andra som är det. Intressant att du som verkar sitta på sidan av verkar veta mer än oss dock.
 

DeletedUser

Guest
ska vi räkna in småstammarna som tar tillfällen i akt, så finns det också rykten om småstammar som är inställsamma mot er!
så då skulle vi ju kunna börja arbeta på en till liten statistik uppdatering här för att få allt att stämma igen ;)

påminnelse jag vet inte hur små stammarna är, men jag vet att de flesta utav de inblandade stammarna är med i top10 förutom sexy och CbC. Så vilka stammar har du hört att vi har stöd från :)?? men enligt byar vi har tagit så kommer det assistans från

så dessa stammar är bekräftade att de har valt sin sida.

-=RF=- - What? jaha ni ska med i kriget? ska ni adla några byar eller ska ni slösa trupper? ö.ö Tror inte era adlar når våra byar med 24h gränsen, valt fel sida?
NWO - Förstår deras lägen till fullo
CbC - Hoppas att ni har mycket krut.

kommer det fler på deras sida det vet vi inte :) men.....just nu är alla dessa stammar inblandade just nu.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hmm, blir osäker på hur du tänker ibland oijennus, men sen gick det ju ej så bra för spqr heller, kan detta vara förklaringen till det? ;)
e ju trotts allt DINO NbnP och MORI vs D-P ;)
3vs1 lr?

Bättre under mitt styre än under caligulas ;)

Sen så är det verkligen inte 3 vs 1.
Vi har Mori, NBnP och DINO på ena sidan och sen minst D-P, -D-Pa-, J-A D, och sen lite annat smått och gott.
 

DeletedUser

Guest
Bättre under mitt styre än under caligulas ;)

Sen så är det verkligen inte 3 vs 1.
Vi har Mori, NBnP och DINO på ena sidan och sen minst D-P, -D-Pa-, J-A D, och sen lite annat smått och gott.

Nämen Olja! Då räknar vi ju med SPQR S/V/Ö där med. Då var det 3vs3 där med :awsm: Bara lite små kul att du säger emot vad du själv stått för :eek:

D-P -D-Pa- och J-A-D är en och samma stam. Enligt vissa personer. Eller? Har jag fel? ;)
 

DeletedUser

Guest
Nämen Olja! Då räknar vi ju med SPQR S/V/Ö där med. Då var det 3vs3 där med :awsm: Bara lite små kul att du säger emot vad du själv stått för :eek:

D-P -D-Pa- och J-A-D är en och samma stam. Enligt vissa personer. Eller? Har jag fel? ;)

Du har aldrig fel Black, men i det som jag kallar smått och gott så finns det mer än två stammar.
 

DeletedUser

Guest
Bra försök D-P

Se där.. Då har vår största spelare fått komma tillbaka efter att ha anmälts av D-P för något han inte gjort :). Försök med något annat ;)
 

DeletedUser

Guest
Se där.. Då har vår största spelare fått komma tillbaka efter att ha anmälts av D-P för något han inte gjort :). Försök med något annat ;)

Uj, scary, NEJ. Men jag är glad för det! Speciellt eftersom jag nu kan attackera Lk-Warrior igen :) Var en tråkig väntan ;)
 

DeletedUser

Guest
Skulle uppkskattas med en uppdatering med alla stammar, jag vet inte riktigt vilka stammar som är inblandade just nu. Men gissar på att NBNP har bättre koll än oss. Men ja, vore trevligt med en uppdatering.
 

Peligroso

Member
Reaktionspoäng
8
Så här ser väl en komplett graf ut, även om många av stammarna bara deffar ännu så länge:

Side 1:
Tribes: NBnP MORI DINO
Players:

Side 2:
Tribes: D-P -D-Pa- NWO CbC -=RF=- TJ Sexy
Players: J-A D Suklam SakkO

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 265
Sida 2: 289
Skillnad: 24

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 186
Sida 2: 100
Skillnad: 86

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,004,077
Sida 2: 1,692,974
Skillnad: 311,103

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,552,092
Sida 2: 820,614
Skillnad: 731,478

image.php
 

DeletedUser

Guest
Härligt med så många motståndare, kul att ni också vill kriga mot oss. Svårt att säga när vi når er alla men vi kommer, var så säkra :)
 

DeletedUser

Guest
Så här ser väl en komplett graf ut, även om många av stammarna bara deffar ännu så länge:

Side 1:
Tribes: NBnP MORI DINO
Players:

Side 2:
Tribes: D-P -D-Pa- NWO CbC -=RF=- TJ Sexy
Players: J-A D Suklam SakkO

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 265
Sida 2: 289
Skillnad: 24

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 186
Sida 2: 100
Skillnad: 86

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,004,077
Sida 2: 1,692,974
Skillnad: 311,103

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,552,092
Sida 2: 820,614
Skillnad: 731,478

image.php

En nyfiken fråga.
Vad gör TJ med i den här listan?
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: D-P D-PA
Players:

Side 2:
Tribes: NBnP MORI DINO
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 123
Sida 2: 267
Skillnad: 144

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 100
Sida 2: 99
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 948,341
Sida 2: 2,038,500
Skillnad: 1,090,159

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 818,489
Sida 2: 859,248
Skillnad: 40,759

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: D-P D-PA
Players:
Är dessa stats så viktiga för er att ni avsiktligt lämnar ute de spelare som lämnat stammen efter krigsutbrottet? Ska ni lägga upp stats bör ni ha med J-A D, Suklam och SakkO som alla tre lämnade kort efter krigsutbrottet, det blir lite missvisande annars.
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som gangbang planerna inte riktigt gick som planerat..

Bra jobbat D-P.
 

DeletedUser

Guest
Är dessa stats så viktiga för er att ni avsiktligt lämnar ute de spelare som lämnat stammen efter krigsutbrottet? Ska ni lägga upp stats bör ni ha med J-A D, Suklam och SakkO som alla tre lämnade kort efter krigsutbrottet, det blir lite missvisande annars.

Han tog inte ens med -D-Pa-, bara D-Pa, vilket inte var riktigt rätt va? ;)

Side 1:
Tribes: D-P -D-Pa- J-A D
Players:

Side 2:
Tribes: DINO MORI NBnP
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 107
Sida 2: 176
Skillnad: 69

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 877,769
Sida 2: 1,456,641
Skillnad: 578,872

image.php



Oijennus är skäligt neutral i detta (förutom för DINOs skull :awsm:) men att manipulera stats ogillar han.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp