Let´s rock this world

DeletedUser

Guest
Som Livius en gång så vackert uttryckte sig; Kriget föder sig självt.

Till värld 10 och dess iaktagare på ett kort och koncist sätt; Idag har DP gått ut i krig mot MORI och därmed försatt oss i NBnP i en knivig situation då vi innehaft en allians med båda dessa stammar en längre tid. Säga vad man vill om detta men vi har valt att ta MORIs parti då vi sett och förstått att dessa riskerar krossats fullständigt och försvinna i historiens glömska om de inte får in förstärkning. Därför har vi tidigare valt att degradera vår allians med DP till en IAP och nu härmed förklara krig mot dem.

/Tonia, ekollondiplomat och NBnP:s lilla maskott
 

DeletedUser

Guest
Välkommen

Vi i D-P ser fram emot en fin och rolig fajt

Må bästa stam vinna

MVH Tor72 Ledare och Grundare av D-P
 

DeletedUser

Guest
Intressant. Så det var detta kort som Wempa hade i ärmen. Hmm antingen kommer ni loosa stenhårt elr så kommer D-P få stryk, men det kommer ta lång tid.
 

DeletedUser

Guest
Ja, NBNP deklarerade krig mot MORI, nu är det ju över? eller har jag läst fel?
 

DeletedUser

Guest
Inte helt otippat återigen. Hade gjort likadant själv. Den här världen blir inte av med sin Gangbang-stämpel.
 

DeletedUser

Guest
Ojdå, visste att sådana kommentarer skulle dyka up, så jag är inte alls överhuvudtaget störd utav sådana uttalanden. Låt oss säga såhär.

D-P misslyckades med diplomatin och därför hamnar de i denna situationen just nu.

Eller har jag fel?
 

DeletedUser

Guest
Gangbang

Kul att se det är folk från Gangbangar stammen nr1 som tycker så :D
 

DeletedUser

Guest
Kanske ska man se det som 2 David mot Goliat i stället för 1 :confused:
Dessutom när Goliat hänger med Gonzilla :awsm:
Kanske blir det lite roligare då... när det finns åtminstone någorlunda chanser för båda kombattanter..
 

DeletedUser

Guest
Som Livius en gång så vackert uttryckte sig; Kriget föder sig självt.

Till värld 10 och dess iaktagare på ett kort och koncist sätt; Idag har DP gått ut i krig mot MORI och därmed försatt oss i NBnP i en knivig situation då vi innehaft en allians med båda dessa stammar en längre tid. Säga vad man vill om detta men vi har valt att ta MORIs parti då vi sett och förstått att dessa riskerar krossats fullständigt och försvinna i historiens glömska om de inte får in förstärkning. Därför har vi tidigare valt att degradera vår allians med DP till en IAP och nu härmed förklara krig mot dem.

/Tonia, ekollondiplomat och NBnP:s lilla maskott

En kort med god förklaring från mig som haft en lång och närvarande syn i ett antal stammar där jag har mina ögon. En allians mellan NBnP och MORI kom upp idag och ni har inte haft den lång tid (Om ni nu inte hållit den så dold så inte ens era medlemmar i stammarna vet om det :rolleyes:), bevis. Behövs nog inte bevis, men stolthet och heder i era egna själar är något ni ska leta efter ;) Är dock inte förvånad över det här draget då jag själv hade gjort samma sak :) Ser fram emot en härlig fight.

Välkomna in i matchen :)

MvH

Black Sparkz
Ledare för D-P
 

DeletedUser

Guest
En kort med god förklaring från mig som haft en lång och närvarande syn i ett antal stammar där jag har mina ögon. En allians mellan NBnP och MORI kom upp idag och ni har inte haft den lång tid (Om ni nu inte hållit den så dold så inte ens era medlemmar i stammarna vet om det :rolleyes:), bevis. Behövs nog inte bevis, men stolthet och heder i era egna själar är något ni ska leta efter ;) Är dock inte förvånad över det här draget då jag själv hade gjort samma sak :) Ser fram emot en härlig fight.

Välkomna in i matchen :)

MvH

Black Sparkz
Ledare för D-P

Black Sparkz

Du har så fel, du har glömt att Gami är en spelare och Gami finns där för vissa saker.....Vissa operationer gavs till Gami och jaa, behöver inte säga mer än att, fråga Gami så får du svaret... Black Sparkz, jag är ledsen... men du vet inte om allt :) och välkommen in i Gami's spel.

Vill också skriva här, vi har ändrat namn från UGB till UWS - United We Stand. Tror att jag kommer trivas med dessa sköna gubbar i skype. Puss till BB från Gami ifall du läser nu ^^ Puss till Tonia också... eller whatever.. puss till hela NBNP. UWS
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bra drag av NBNP att gå emot oss, deras största rivaler, nu blir det spännande och som jag sa i MORI krigstråden:

Lycka till och ha så roligt! :)
 

DeletedUser

Guest
Bra spelat av NBnP! Vi tänkte nog att ni skulle köra ngt liknande
Tror absolut D-P skulle kört samma stil, talar dock inte för ledningen. Men det är såklart en jävligt bra strategi:)

Alltid smart plan att ta ut största hotet först för att sedan i händelse av vinst äta upp resterna av ens allierade krigshärjade små medlemmar ;)

Ska bli otroligt intressant detta. Jag önskar alla deltagare lycka till. Kom ihåg att det bara är ett spel, behandla varann bra och adlar ni upp ngn skriv ett sött mail. Inga fula ord för då kommer trandtrollen.

Pöss
 

DeletedUser

Guest
Black Sparkz

Du har så fel, du har glömt att Gami är en spelare och Gami finns där för vissa saker.....Vissa operationer gavs till Gami och jaa, behöver inte säga mer än att, fråga Gami så får du svaret... Black Sparkz, jag är ledsen... men du vet inte om allt :) och välkommen in i Gami's spel.

Nämen Gami, måste säga något jag har tänkt på ett tag. Är det Gami som skriver eller är det Gami's "vän", för låter som någon pratar om Gami. ;)

Sen till hur mycket jag vet, vad vet du om hur mycket jag vet ;) hehe

//Black
 
Topp