Lego

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag säger inte att jag tillhör eliten inom tribalwars. Men jag började i v4 med två rl polare och hade knappt någon aning om vad spelet gick ut på. Men vet du vad som skiljer dig från mig? Jag är villig att lära mig spelet och lyssnar till dom som är bättre för att kunna utveckla mina svagheter istället för att tro att man är bäst.

Angående babyproffs så vet du att han fick va han förtjänade så du behöver inte ens dra upp det.

Jag är ingen speed spelare utan du hittar mig i v4, har testat någon gång men har inte vunnit någon speed.
Spelar du under accounten abel eller ic3princ3? Jag har förstått att dom är speedkungarna... men som sagt, jag har väl fel där också? ;)

wannabe :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tagga OT nu. Sitt och hävda er i pm istället.

Tror Lego kommer finnas med på top10 till slutet, kanske inte med samma medlemmar som nu men med samma grundstomme.
 

DeletedUser

Guest
Håller med Agersand
 
Senast redigerad av en moderator:

Kaernell

Member
Reaktionspoäng
0
I alla trådar du skriver i Henrik338 går du OT, skriv det där i PM istället är helt ointressant vem av er som vunnit mest speed!

Lego har både duktiga och trevliga spelare, de kommer klara sig bra!
 

DeletedUser

Guest
ångrade mig ang er, massinvite nubbs, man kan se att ni kommer ifrån v5, failvärld.
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
denna tråd bör låsas då den består av en massa pajkastning. Inget som är intressant för övriga spelare på v6.
 

DeletedUser

Guest
jag håller med!

denna tråd känns som den driver OT och lämnar den riktiga anledningen (som jag inte vet riktigt vad den var) till att tråden skapades så :)

sålänge inge nytt ang topic kommer så håller jag med att denna tråd bör låsas :)
 

DeletedUser

Guest
Men klicka på den här bilden:
report.gif
och vi det meddelande som är offtopic och säg det då? Så att ni itne spammar sönder tråden lika mycket`?

nubs!:confused:
 

DeletedUser

Guest
sålänge man håller ämnet till LEGO är den inte offtopic.

Ämnet är inte "Lego är bra, berätta varför du håller med"
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Ni har så rätt så tråden kan låsas.
Egentligen gavs ju svar på frågan redan i andra inlägget så...

Geschlossen
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp