Lego

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
LEGO vilka är ni?
Ni kmr gå långt men är ni premade elr nya?
 

klemmpa

Member
Reaktionspoäng
0
Jo jag känner igen lite väl många från [SWE] för att vara lungn ;)

jag tror ni kommer gå långt om ni är lika flitiga och samspelta som på V5:cool:

önskar er lycktill :)
 

DeletedUser

Guest
tror de är tajta.

men kommer ha ca:10 byar var innan de börjar gå neråt.

p.g.a. att de inte vana vid paket.
 

DeletedUser

Guest
Vad snackar du om? Fortsätt ha på nattmössan och ligg kvar i dimman förfaan! Vi vet någ hur man gör ska du se!

Vad jag snackar om?
Jo, jag pratar om att eran ledare kommer upplösa LEGO när han märker vilket fel val han gjorde att starta stammen i k55.
Med stammar som RAW och CELL i den kontinenten så är ni helt ute ur leken.
Men det är ju såklart... bara min gissning ;)
 

DeletedUser

Guest
Dessa två stammar är mycket bra, men vi ska vissa vilka vi är när det ögonblicket kommer!
 

DeletedUser

Guest
Vad jag snackar om?
Jo, jag pratar om att eran ledare kommer upplösa LEGO när han märker vilket fel val han gjorde att starta stammen i k55.
Med stammar som RAW och CELL i den kontinenten så är ni helt ute ur leken.
Men det är ju såklart... bara min gissning ;)

Att båda dom kommer satsa på LEGO sammtidigt är ju inte väldigt troligt.. Är inte jätteinsatt i v.6 men om bå¨da dom är riktigt bra stammar som krigar om toppen så kommer det nog vara så att dom går på varanndra,särskilt om dom ligger så nära varandra ;)
 

DeletedUser

Guest
kan svara på frågan som startade allt..!

jag vi e premade som unstop här påpeka och vi är folk från v4 och v5!

och vi ledare kommer inte lägga ner LEGO i första taget :) jag har lyckats med flera stammar så varför skulle jag inte lyckas med denna då? klart andra världar andra settings men ändå..

är nöjd med LEGO än så länge och vet vilka vi har runt om oss så vi behöver inte påpeka detta!

Vi är en fredlig stam som sattsar hårt på många allianser, understammar och IAPs!

men fortsätta ni prata ang oss..bara kul att vår stam får en sån uppmärksamhet
 

Bright

Member
Reaktionspoäng
0
Tror han skämtade där, känner igen flertalet spelare i den stammen. Om du inte visste det så leder Hockeysteffe nuvarande nr 1 stamen på värld 5;)

Wow, v5?
Lika über-pro settings där som på v1 eller?

Man hittar nog alla bra spelare på v1 o v5, fuc*ing hardcore dom världarna är.
 

DeletedUser

Guest
samma fråga igen som jag vill ha svar på.

varför har ni bjudit in 10 medlemar under 1 natt.

som verkar inte vara som de är så aktiva eller så är de nya på servern.

alla utom en kom från N-E-O och har mer deff OB än off OB.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Wow, v5?
Lika über-pro settings där som på v1 eller?

Man hittar nog alla bra spelare på v1 o v5, fuc*ing hardcore dom världarna är.

Mjah, du har ju en poäng, men de är ju knappast dåliga heller. De flesta av spelarna kommer ju ändå från v.2. Men då får jag väl tillägga att Hockeysteffe var ledare för Warriors Elite på (efter Deathunters avgång) v.4, och de låg nr 10 med bara 19 medlemmar, innan WAR(då rankade 1 innan mergen med VVV) bestämde sig för att det var dags för dem att dö. Hur bra dessa 19 medlemmar än är så är det ju inte helt lätt att stå emot toppstammen med ca 60 medlemmar, där den med minst poäng ju hade mer än deras spelare med minst poäng. Sedan när Ecalos bestämde sig för att det var dags att lägga sig i, så var de ju i princip körda. :(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp