LCN stammarna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ja, dom byte tillbaka till Tjekan, det var ju ett tag sen men ändå;)
 

DeletedUser

Guest
aja har inte kollat där sen ja sluta på v.3 (2-3veckor typ), Va i familjen mot tjekan så därför blev jag rätt glad :p
 

DeletedUser

Guest
Och det går du ut med öppet på forumet? Hur ska du kunna se dina med spelare i ögonen nu när alla vet om att du var med i "den" stammen..?:eek:

Back to topic.. LCN failar ju gånger 2;) Först så har du snott namnet från V3 (Orkar inte kolla om några orginal finns med) och sen så är det ju en inavels stam, öhm, menar familjestam..
 

DeletedUser

Guest
Jag ska äga 7:an med mina 15 systerstammar.
Och mina enorma nummer på spelare.
Vi ska heta Fred1 fred2 fred3 fred4 fred5 fred6 fred7 fred8 fred9 fred10 fred11 fred12 fred13 fred14 och fred15 :D

går gärna med vi kommer ju äga med alla våra poäng :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
men allvarlig..man borde skapa 7-8 familjestamar och bjuda in allt och alla..sen efter 2-3 veckor så kickar man noobsen och vips så har man 2-3 bra familjestammar som är lagom utsprida(överallt alltså:))
 

DeletedUser

Guest
men allvarlig..man borde skapa 7-8 familjestamar och bjuda in allt och alla..sen efter 2-3 veckor så kickar man noobsen och vips så har man 2-3 bra familjestammar som är lagom utsprida(överallt alltså:))

Tekniskt sett så är det en bra idé, dock så funkar det inte i praktiken då de flesta spelare med skills ju är så ovilliga att joina en familjestam.
 

DeletedUser

Guest
Svit, familjestam, massinvite, basically the same shit, is it not?

Asknx, jag skojade. Tycker inte att det var en bra idé överhuvudtaget, förmodligen skulle det bara gå åt helvete.

Btw, jag vill helst inte genomgå SVIT:s rekryteringprov igen, misshandel, hån och en oändlig våg frågor, inbankade i skallen tills det enda du kan säga är vilka nivåer du skall ha i smedjan på en off by och varför man inte skall använda blandbyar. När du sedan tror att allt är över, så börjar allt om igen. Pressen, huvudvärken, de eviga uppladdningarna av rapporter, genomgångarna av ens strategier och till slut det eviga rabblandet av din lojalitetsed till stammen, upprepade tills du är hjärntvättad nog att bli ett Weapon of war i SVIT:s tjänst. När du sedan blir tvungen att lära dig vilka nivåer alla byggnader och uppgraderingar kräver för att bygga/ forska fram och alla enheters anfalls- och försvars styrka, utantill, då börjar du tro att du aldrig skall överleva, att den psykiska misshandeln, den sönderspammade postlådan och förhören som maler på skall bli för mycket, att du är för evigt dömd. Men just då när allt är som mörkast, då tar det slut, då blir du en del av SVIT, då förlorar du din mänskilghet, då blir du det enda som SVIT egentligen ville ha, en krigsmaskin.
 

DeletedUser

Guest
För mej är det svårt att förknippa Mörkrets Riddare med något annat än just familjer. Eftersom jag började spela på v2 och hamna i krig mot MR har det blivit definitionen på Familjestam för mej =)
 

DeletedUser

Guest
För mej är det svårt att förknippa Mörkrets Riddare med något annat än just familjer. Eftersom jag började spela på v2 och hamna i krig mot MR har det blivit definitionen på Familjestam för mej =)

Borde inte TKOTRT vara definitionen på en familjestam=?
 

DeletedUser

Guest
Håller med fattar inte hur MR kan vara en familje stam. TKOTRT är väll den mest kända familjen från v2?
 

DeletedUser

Guest
MR är oxå en förstörd familjestam men inte lika mycket som TKOTRT i mina mening..
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp