LCN stammarna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kommer nog gå som dem Grand Empire i V4 eller vad dem hette. Dem hade väl också 5systerstammar? De låg ranked 1...dem hotade och höll på, skyddade hur många som helst verkade det som. Sedan...någon vecka senare, ligger de på rank50 och halva familjen är upplöst.

Kortfattat: Jag tror inte att de kommer komma långt :p

tror ingen annan än dom gör det.. "familjestams effekten" ;) 4/5 större massinvite/familjestammar går åt de hållet för elr senare..
 

DeletedUser

Guest
skulle vilja skriva ett långt med svidande inlägg om min syn på stammen i fråga men då jag inte har alla fakta eller orken att leta fram dom just för tillfället så önskar jag bara lycka till LCN familjen på värd 6 dock skulle nog ett namn byta vara bra men det är vad jag tycker
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
troligen få till inge men är ju så fasligt många att det skulle ta evigheter att skaffa fram en liste med medlämarna som kommer från lcn på värd 3 ; )
 

DeletedUser

Guest
well på v3 har ju knappast LCN gjort några större intryck trots sin bautastorlek.
 

DeletedUser

Guest
Vafan , palla sno LCN'S Namn blir inte förvånad
för de brukar bli så!

tror inte ens lcn på v3 gått med på att ni fått 'sno' deras namn.

Kom på något eget!
 

DeletedUser

Guest
Varför tror ni att det kommer att gå dåligt för LCN på v.6. Jag är en av medlemmarna i en av deras systerstammar. Men jag kan säga er direkt att vi inte kommer att hota flera stammar för att va bäst för man är inte bäst om hotar varenda stam.

Sen får ni självklart tro vad ni vill men nästan allt ni säger är bara ren lögn jo vissa ni har sagt är sant men resten är bara påhittat.

Varför skriver ni att det kommer att gå dåligt för LCN bara för att de är en stor familjestam ,vi kan nästan säga att det går dåligt för varenda stam på v.6.

Men kan ni inte säga nu något sant angående om LCN då jag har tröttnat på erat skitsnack.
 

DeletedUser

Guest
är mer för att ni har lånat ett namn från värd 3 tror lite till inget att på att ni har frågat alla som bestämmer om låv att anvanda namnet etc sen hhåller jag med till en viss del i det du sa men då har jag ochså varit medlämm i LCN stammen när jag spelade förut kan ni inte bara byta stam namn varför anvande ett som fins och är stor på en annan värd det är ju som att åka med bussen utan att betala eller att springa från notat och så vidare vi gillar allså inte att ni anvander ett namn som har funnis ; ) byt namn och hitta på ett eget sen kan ni när ni har klarat dom första månaderna känna er belåtna,det är ju för tusan att åka snålsjuts på en annans stams namn så att säga
 

DeletedUser

Guest
Ojojoj detta är ett spel som går ut på att kriga och han som skapade många LCN stammarna kanske avgudar dem på v.3. Det står inte i tw reglerna att man inte får sno något namn av en annan stam.

Det finns andra stammar på v.6 som finns på dem andra världarna också och ändå har ni inte snackat något om dem. Men jaja jag ska inte stå här och prata med er om LCN stammarna då det inte är mitt problem ni kan alltid PMa ledarna på v.6 för då får ni svaret direkt.
 

DeletedUser

Guest
Ojojoj detta är ett spel som går ut på att kriga och han som skapade många LCN stammarna kanske avgudar dem på v.3. Det står inte i tw reglerna att man inte får sno något namn av en annan stam.

Det finns andra stammar på v.6 som finns på dem andra världarna också och ändå har ni inte snackat något om dem. Men jaja jag ska inte stå här och prata med er om LCN stammarna då det inte är mitt problem ni kan alltid PMa ledarna på v.6 för då får ni svaret direkt.

Jag har pratat med en utav LCN ledarna och jag kan säga att dem inte var trevliga typer att prata med ;)
 

DeletedUser

Guest
haha, minst sagt ;)

xmagix, det han menar med snålskuts är att folk frånb den världen där orginalstammen kommer ifrån kommer joina er och tro at det är samma...
 

DeletedUser

Guest
mhm tror jag med skulle man göra en FPPA stam som ligger högt ranakad skulle många jojna
 

DeletedUser

Guest
mm.. dom ligger inte lika högt nu tho.. bytt namn minst 3 gånger sen FPPA.. men principen eju helt rätt :p folk som går på namnet o inte kolar vilka som e med i..
 

DeletedUser

Guest
Jag ska äga 7:an med mina 15 systerstammar.
Och mina enorma nummer på spelare.
Vi ska heta Fred1 fred2 fred3 fred4 fred5 fred6 fred7 fred8 fred9 fred10 fred11 fred12 fred13 fred14 och fred15 :D
 

DeletedUser

Guest
om du vill zaramoth kan du gärna få gå igenom listorna på dom stammarna och värder där dom finst ; )
 

DeletedUser

Guest
appropå det.. kolade igenom tw-stats.. Vad har hänt med fred egentligen :eek: (lite off-topic ja vet)

Edit: de bytte namn till Tjekan elr hur?
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp