Lär känna din vän eller fiende i värld 13.

DeletedUser

Guest
Nick: Danidor
Ålder: Är yngre än vad jag känner mig..
Spelarens mål i värld 13: Att ha kul, kötta eller köttas!
Spelbakgrund: V3, V5, V6, V7 and so on.. Varit med i bland annat THO, LAW, Tistel, Shino m.m.
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: Nyckelord i en bra stam är aktivitet, uppoffring, lojalitet, humor och sedan skadar inte sprit heller! =)
Slutord: There can be only one!
 

DeletedUser

Guest
Nick: Chillin Chimps

Spelas av 2 spelare

Båda har erfarenhet med början från v7, vilken stam/stammar får ni ta reda på för mer om det säger vi inte..
Båda har även lirat på 12an där bara ena är aktiv på just detta konto som jag skriver ifrån(för jag har glömt lösenordet till chillin chimps kontot ;I)
Ena liraren har lirat en hel del speed samt classic..
Båda lirar aktivt på v7 och nu tillsammans på v13, och ena är aktiv på 12an då..


Spelarnas mål i värld 13: Vi vill va med i toppen och stanna där, ta lite belöningar och milstolpar kanske.. :thinking:
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: Aktiv stam med ett aktivt ledarskap som organiserar det hela bra med aktiva operationer.
Slutord: Jag hoppas självklart att [rs] kommer va i toppen på denna värld, men sen ser jag även hoppfullt på mina vänner från 12an i SHEB.. balack<3
Sen blir det alltid intressant att se vad vår käre Cirtus hittar på..
 

DeletedUser

Guest
Nick: Häämliggt.
Ålder: 16
Spelarens mål i värld 13: Lägga ner så fort som möjligt för att inte dö av tristess.
Spelbakgrund: Alldeles för mycket.
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: Den stam vars medlemmar kan kontoövervaka mig mest. Helst 24/7, att spela TW är tråkigt och meningslöst..
Slutord: Varför spelar jag ens detta spelet?
 

DeletedUser

Guest
Nick: Häämliggt.
Ålder: 16
Spelarens mål i värld 13: Lägga ner så fort som möjligt för att inte dö av tristess.
Spelbakgrund: Alldeles för mycket.
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: Den stam vars medlemmar kan kontoövervaka mig mest. Helst 24/7, att spela TW är tråkigt och meningslöst..
Slutord: Varför spelar jag ens detta spelet?

Jag vet, jag vet :D

Rate: In Vas Por
 

DeletedUser

Guest
Fråga om XIII. är de nån seriös stam nått teamplay så att säga, tex om en av era stammedlemmar skulle bli farmad av 2 främmande spelare har ni organisationen att deffa upp spelarens by och sedan ta han om spelarna?
Eller är ni bara massinvite stam?


Massinvite? Deff?

Vet inte vad det har med spelarpresentationer att göra, men jag skulle kunna tänka mig att vi är noga med våra medlemmar och ser till att dom har det så bra som möjligt.

Nu har jag presenterat mig och dom som behöver veta något om mig vet det.
 

DeletedUser

Guest
Nick: Предвестник солнца

Spelarens mål i värld 13:

Vinna. Om inte ha kul och ta jävligt många med sig ner.

Spelarbakgrund:
Haft ett uppehåll på 2 år. Tidigare spelat i v3 och v5. Krigat mot NoD, WCW, GoW, Stribe, DVH, Någon stam som hette någon alkoholdryck, Solace, MASH, m.fl. Körde också ett jävligt framgångsrik solokrig mot en noobig massinvitestam på v9 i början, kom upp i 200k, sen slutade jag spela TW på alla världar.

Hur en bra stam ska vara enl. mig:
Det viktiga är att man har kul ihop, snackar osv. Det leder till aktivitet och en bra sammanhållning, samt bra och smidig kommunikation, vilket i sin tur leder till att man spöar skiten ur sina motståndare, ofta även om de är bättre spelare.
 

DeletedUser

Guest
Nick: I'm to cool to let you know <3
Ålder: 16
Spelarens mål i värld 13: Make your game a nightmare D:
Spelbakgrund: Mycket på så kort tid, ORKA?! O_O
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: BJÖRN?
Slutord: Varför spelar jag ens detta spelet? Det passar mig perfekt, förstör mitt liv ger mig ständigt nått att göra :)
Slutord: Hej! Värld 13 började för ca 10min sen :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Nick: Har ett annat nick IN-GAME

ålder: P12

Spelarens mål i värld 13: Att massproducera spjutmän och kötta sönder top 10!

Spelbakgrund: Har lirat på alla världar men dock har jag blivit adlad väldigt snabbt men nu har jag mer erfarenhet :awsm:

Hur ska en bra stam vara i dina ögon?: runt 40-60 stycken helst ska vi finnas utspridda runt hela kartan så vi kan ta över lättare och dom ska alltid ge mig assist så fort jag får någon attack på mig! helst ska alla ha MASSA POÄNG då det är bäst!

Slutord: Jag vill säga tack till porr sidan som tipsade om detta spel ^_^


Hade gött!
 

DeletedUser

Guest
Nick: SuperSnällaSilverSara
Ålder: 16
Spelarens mål i värld 13: Vinna med min stam.
Spelbakgrund: V.3, V.6, V.8, V.9, V.10, V.11, V.12 i olika stammar, vissa toppstammar vissa inte.
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: Bra laganda där alla hjälper till samt att man har riktigt kul och att man lär känna alla riktigt bra.
Slutord: Må bäste stam/spelare vinna :)
 

DeletedUser

Guest
Nick:

Ålder: 20

Spelarens mål i värld 13:
Få tid till att börja spela igen, kanske ge mina grannar lite att bita i och ha allmänt trevligt. Finns mycket roligt folk att prata med och forum trådar att skriva i.

Spel bakgrund:
Spelat alldeles för länge men tog ett litet uppehåll efter värld 10. Nu ska vi se om suget, tiden och vännerna finns kvar runt mina kvarter.

Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?:
Folk som har kul när dom spelar brukar ofta lyckas bra tycker jag, de brukar orka lägga de där extra fejksen och kanske trycker in en och annan deffby i utsatta byar.

Slutord:
How much would a wood chuck chuck if a woodchuck would chuck wood?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dig känner man igen, minns bara inte vilken stam... kan det vara Ess V.8 ? :)
 

DeletedUser

Guest
Nick: Avitus

Ålder: säxton

Spelarens mål i värld 13: Bli rank ätt!

Spel bakgrund: Spelat i de flesta världarna. Ca 2-3 års erfarenhet

Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: Solo-stam där man är sin egens diktator!
 

DeletedUser

Guest
Ålder: 12

Spelarens mål i värld 13: sufta runt med gamla polerz, and rule the world.

Spel bakgrund: (sär skrivning)
började på v4, sen LAW i v6<3 sen storhetstiden på v8 med ID, lite plojploj runt om på olika världar. senast seriös på v12.

Hur ska en bra stam vara i dina ögon? offensiv och veta hur man krigar.

Slutord:

i haz spjytt
 
Reaktionspoäng
0
Ålder: 18

Spelarens mål i värld 13: Sprida det budskap som comic sans framför.

Spelbakgrund: Började på v4, har sedan dess lirat på v7,v9,v10 samt v12 under nicken Whatawonderfulworld, Kommunistspöket, Dubbelbeckasin samt Leif-Åke.


Hur ska en bra stam vara i dina ögon? En stam som man kan lita på, aktivitet går före meriter.

Slutord: Comic Sans.
 

DeletedUser

Guest
Nick:azum,doggen,wemil01

Ålder: 17

Spelarens mål i värld 13:
vinna.

Spel bakgrund:
.net typ alla världar vunnit w12 spelat w5 ett tag. spelat i norska servrarna. spelat runt i typ alla tribalwars näten. spelat ända sen tw startades...

Slutord:
sängen 24/7

vici vendi vidi= I came I saw I conquered
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nick:

Ålder: 20

Spelarens mål i värld 13:
Få tid till att börja spela igen, kanske ge mina grannar lite att bita i och ha allmänt trevligt. Finns mycket roligt folk att prata med och forum trådar att skriva i.

Spel bakgrund:
Spelat alldeles för länge men tog ett litet uppehåll efter värld 10. Nu ska vi se om suget, tiden och vännerna finns kvar runt mina kvarter.

Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?:
Folk som har kul när dom spelar brukar ofta lyckas bra tycker jag, de brukar orka lägga de där extra fejksen och kanske trycker in en och annan deffby i utsatta byar.

Slutord:
How much would a wood chuck chuck if a woodchuck would chuck wood?

Kul att se att du lirar igen.. kontakta gärna mig på V13!
Spelade med dig i Tistel bland annat! =)
 

DeletedUser

Guest
Nick: Blood angel

Ålder: 14

Spelarens mål i värld 13: ha rolit och ge de erfarna spelarna någon att slössa soldater på i onödan^^

Spel bakgrund: spelat i 2 år och började i v7

Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: bra sammarbete,lojala och aktiva

Slutord: Hide,Seek and Hunt
 

DeletedUser

Guest
Nick: MetalDust

Stam: T4E

Ålder: 16

Spelarens mål i värld 13: ha ganska rolit och ge de erfarna spelarna någon att slössa soldater på i onödan^^

Spel bakgrund: spelat i 2 år och började i v6

Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: bra sammarbete,lojjala och aktivva

Slutord: ide,See and unt
 
Topp