Lär känna din vän eller fiende i värld 13.

DeletedUser

Guest
Tänkte det skulle vara kul och lära känna varandra lite bättre.
Så man får en bild på alla spelare i värld 13 eller alla fall dom spelarna som nu vill ge en bild på sig själv :)
Jag kan börja då jag skapade den här tråden hehe.


Nick: Chiva
ålder: 24
Spelarens mål i värld 13:
Skapa en stam med duktiga spelare
som man kan lära känna och även skappa nya stammar med i kommande världar på TW.
Spel bakgrund:
Slutade spela TW för runt 2år sen skulle jag säga kommer inte ihåg nicket jag använda då jag spelade väldigt många online spel på den tiden. Va en riktigt online nörd då hehe.
Med andra ord jag är en spelare som kan ställa klockan för att kunna göra en uppgift på ett online spel har hänt flera gånger.
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?:
Höga poäng kanske många svarar men jag skulle nog säga ett tajt gäng som kan offra sig lite mer en vanligt.
Där spelarna inte bara blir en medlem i en stam utan att det blir som ens andra familj ''Online Familj'' Då man knappas skull låta sin mor/far syster/bror bli slaktad framför ens ögon.
Då man helt enkelt får svar samt hjälp när man väll roppar HJÄLP. Och även att man planerar så stammen har det bra för man vill ju knappas att ens ''Online Familj'' ska svälta heller.

Slut ord
Online for 24/7 look like a ghost O_O lol
 

DeletedUser

Guest
Nick: You'll eventually find out.
ålder: 21
Spelarens mål i värld 13: Göra livet surt för mina grannar.
Spelbakgrund: Vet inte vart jag ska börja och inte heller vart jag ska sluta, så jag nöjer mig med att jag varit allmänt sur i CCCP/NoD, [rs], Wombat, Domdom och Yawn hittils.
Hur ska en bra stam vara i dina ögon?: Rätt pH-balans är viktig. Det får inte vara för sött och kramigt. Helst ska det vara pH 1.7 och stammen ska vara liten, tight och alltid redo för krig.
Slutord: Låt citronsyran flöda!
 

DeletedUser

Guest
Nick: Humpfeltrumpf
Ålder: 15
Spelarens mål i värld 13: Vinna såklart :)
Spelbakgrund: spelat på värld 3, 5 och nu spelar jag på värld 10 och 13. slutatde på värld 3 pga blev adlad och på 5 för tidsbrist.
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: Inte för stor, skönt gäng av olika åldrar och delar av sverige (och andra länder).
det ska gå att skoja och inte bara vara sten serröst för då blir de ju inge kul :(
Slutord: beware of the Humpfeltrumpf :p
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nick: Skapad
Ålder: 16
Spelarens mål i värld 13:
Kötta med [rs]
Spel bakgrund:
Spelat sen v2 startade. Inte varit med bland legenderna dock. Lirat i [rs], Sprit och TYT.
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?:
Sköna lirare, en taktisk ledare och en helt sick skypechatt ;)
Slutord:
Att kriga för fred är som att ligga för att bli oskuld.
 

DeletedUser

Guest
Nick: thooht

Ålder: 17

Spelarens mål i värld 13:
Ta över världen med henrik338 :D

Spel bakgrund:
För mycket att skriva :< , fråga om nån vill veta

Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?:
Teamwork ftw !

Slutord:
All your villages belongs to me !
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Nick: Goblin thor
Ålder: 15
Spelarens mål i värld 13:
Spelar mest här för att ha ett tidsfördriv under tiden jag krigar på v1/v5, men man vet aldrig om det blir seriöst här eller inte^^
Spel bakgrund:
Började på v5 i slutet av 2008 och lite senare nästa år började jag på v1.Har också kört på v9 och v12.
Hur ska en bra stam vara i dina ögon?
Alla ska framförallt ha roligt, men man måste ha en bra ledare också för att komma någonvart. Aktiva medlemmar som kämpar för stammens framtid och som kan samarbeta bra.
Slutord: Awesome :awsm::awsm::awsm:
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Nick: Algofobi

Ålder: 20

Spelarens mål i värld 13:
göra livet svårt för mina kära grannar

Spel bakgrund:
Lång historia, började i V2 och V3, spelar nu bara i V10 och 13. Varit med i flertalet stammar, -ST2-, Yaks, SHINO/AAoD och Träd

Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?:
Fungera bra tillsammans, kompentent ledning och framförallt ha kul tillsammans

Slutord:
Offence is the best deffence
 

DeletedUser

Guest
Nick: Deus
Ålder: 25
Spelarens mål i värld 13:
Försöka få tillbaka suget på att spela igen
Spel bakgrund:
Har spelat ett tag med början i V.3 och man har kunnat stött på mig i stammar som Ess, UrbanT, THO, Söt_Ni och TWRML
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?:
En stam kan vara bra på många sätt men att ha ett gemensamt mål är alltid viktigt.
Slutord:
Fred kan bara existera i en värld utan trupper
 

WordaN

New Member
Reaktionspoäng
0
Nick: wordan
Ålder: 16
Spelarens mål i värld 13:
Spela tillsammans med min stam, och ta mig in på toppen tillsammans med min stam.
Spel bakgrund:
Har spelat ett bra tag, har vart med i .XI. - PBT - DO-A - WcW-Familjen [Under Andra Nick]
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?:
Teamwork, trevliga, samma mål, bra staff, och mycket mera.
Slutord:
vist är mitt nya nick fint :D <3
 

csserran

Member
Reaktionspoäng
0
Nick: Csserran
ålder: 18
Spelarens mål i värld 13: Kriga
Spel bakgrund: PRP/Dvh
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: social, Shyssta, Kan spelet :)
Slut ord
Nära adlar ingen by :awsm:
 

El Muppski

New Member
Reaktionspoäng
0
Nick: El Muppski
ålder: 17
Spelarens mål i värld 13: Ha roligt och farma ;)
Spel bakgrund: V1
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: Roliga, humor, erfarna
Slut ord
Ha skojj :D
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Nick: ?
Ålder: 26
Spelarens mål i värld 13: Lära känna nya vänner, och försöka få tillbaka mitt original nick
Spel bakgrund: Spelat på några olika världar tillsammans med många vänner, stammar som är värda att nämnas: Ecalos, Milka!, BFH, Söt_Ni, DSA, -SK-
Hur ska en bra stam vara i dina ögon?: En som får en att utvecklas och som gör att man verkligen vill spela med dom
Slut ord Du vet att du inte är här för att bli tvåa, jag vet att jag är här för att ha roligt!
 

DeletedUser

Guest
Nick: yuwilofe
Ålder: 18år
Spelarens mål i värld 13: att spela tillsammans med gotte och leva efter Seamanen och dess riter.
Spelbakgrund: lirade i [rs] ett jävla bra tag. sedan blev det väv en snabbis för att sedan gå vidare till SEAMEN där jag stannade tills jag slutade.
Slutord: The one and only wilf!
 

DeletedUser

Guest
Nick: Zmeexiitomten :)
ålder: 13, Haha, de som ja har träffat och ja hat sagt att ja e 13 till har tyckt att ja e sjukt mogen för min ålder ;)
Spelarens mål i värld 13: Lyckas och ta sig till top 5 och ha sköjj, kriga lite o så me mina irl tomtar :D
Spel bakgrund: Har spelat i ca 2 år med en paus på ca 4 månader :)
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: Ha roligt, skypa, duktiga spelare osv :)
 

DeletedUser

Guest
Nick: sm0f/smof

ålder: 18

Spelarens mål i värld 13: Ha en liten, stabil stam. Alltid vara opposition och minoritet. Spelet blir roligast så!

Spel bakgrund: Måste säga att jag aldrig lirat ordentligt på .se. Har för det mesta hållt mig till .net efter att ha gått med ett par spelare från v1 dit. (Rodryn och Knight 99 om jag inte minns fel). Har spelar där från och till i 5 år.
Hittade Tribalwars genom en add på nån random sida och började lira lite på v1. Lärde känna div. spelare som Bertil och Oknytt, har absolut ingen aning om dessa namn är "kända" över huvudtaget men av det lilla jag kommer ihåg från .se så var dom betydligt bättre än vad jag var back then.

Hur ska en bra stam vara i dina ögon?:
Liten, inte mer än 15-20 medlemmar, stark, bra laganda. Inga IAP och ytters få allianser.

Slutord:
Set me on fire!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nick: The Black Soul
Ålder: 17 år, fyller dock 18 år om en månad.
Spelarens mål i värld 13: Ha roligt och leda min stam till framgång.
Spel bakgrund: Lirat över 3 år, spelat i stammar som UrbanT, T:V:W, NBnP, TWMRL och Yawn (Under andra nick).
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: Lojalitet, gemenskap och aktivitet är grundpelarna i en stam.
 

Ancalagon

Member
Reaktionspoäng
0
Nick: Den som lever får besök av mig för eller senare
ålder: 35
Spelarens mål i värld 13: Ha roligt och kötta top 5 som vanligt nån gång:p
Spel bakgrund: V1,2,3,4,5 Conrad75 V6 Clone002 V7,9 Fireside V10 Ancalagon
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: Taggade till max och ha kul tillsammans inte för strukturerat utan frihet under ansvar i stammen dvs alla vet vad som skall göras och sköter det.:)
Slut ord: Gasen i botten och på med hjälmen för nu kommer jag :cool:
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Nick: Druzz
ålder: 18
Spelarens mål i värld 13: Ligga i hårt och bli störst i en kontinent
Spelbakgrund: Började spela på värld 2 för en evighet sedan I TKO sedan spelade jag i V7 blev näststörst i min kontinent men slutade spela när en kompis som inte gjorde offensiva trupper trotts jag hade 5 fulla deffbyar hos han bara för han han skulle vara säker ^^ Som ni kanske märker spelar för mina kompisar ger allt för dem.
Slutord: Om jag inte möter er i stamforumet lär jag möta er på slagfältet.
 

DeletedUser

Guest
Nick:Reeplay
ålder: Ca 14
Spelarens mål i värld 13:Sätter ett mål på 100.000 poäng, vill inte ha för höga krav.
Spelbakgrund: V6, V7, V11, och V12. Och såklart en del andra världar.
Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: En seriös stam som har bra rank och mycket poäng. Men ändå en riktig krigs stam som stället upp för varandra och är aktiva i forumet.
Slutord: Jag hoppas XIII. går långt.
 

DeletedUser

Guest
Fråga om XIII. är de nån seriös stam nått teamplay så att säga, tex om en av era stammedlemmar skulle bli farmad av 2 främmande spelare har ni organisationen att deffa upp spelarens by och sedan ta han om spelarna?
Eller är ni bara massinvite stam?
 
Topp