Lär känna din vän eller fiende i värld 13.

DeletedUser

Guest
Nick: JonteFjonte

Stam: WFE

Ålder: 15

Spelarens mål i v.13: Har inget mål med den här världen :p Ha kul typ ;)

Spel bakgrund: Spelade v.1 2008, slutade där för länge sedan genom ett självmord mot helmic :p Började igen i våras på v.11, där jag har lärt mig att spela "på riktigt".

Hur ska en bra stam vara i dina ögon: Aktiv i forumet, bra ledare som låter medlemarna vara med och bestämma. Inte för många, helst runt 30. Inte för många nybörjare, för det orkar inte jag med ;)

Slutord: The Old Ones
 

DeletedUser

Guest
Nick: MetalDust

Stam: T4E

Ålder: 16

Spelarens mål i värld 13: ha ganska rolit och ge de erfarna spelarna någon att slössa soldater på i onödan^^

Spel bakgrund: spelat i 2 år och började i v6

Hur ska en bra stam vara i dina ögon ?: bra sammarbete,lojjala och aktivva

Slutord: ide,See and unt

:rolleyes::confused: Fel spelare att låtsas vara?
 

DeletedUser

Guest
Nick: Rojben

Ålder: 18 vårar

Mål på v13: Dominera :)

Stam: dndr

Spelarbakgrund: Jadu

Slutord: söt tös bredvid mig på bussen ;pPpPpP brb
 

Is@k

Member
Reaktionspoäng
0
Nick: Is@k.

Ålder: 15.

Spelarens mål i värld 13: Ligga topp 20.

Spelbakgrund: Spelade på kontot Vincitore i stammen BJÖRN på v11, som bäst rank 1 (a)

Hur ska en bra stam vara i dina ögon?: Alla använder skype :D

Slutord: Anfall är bästa försvar.

Mål med livet: Jobba för att dagens ungdommar ska sluta särskriva.
 

Johndoe72

Member
Reaktionspoäng
0
nick johndoe72 "Kronofogden"

ålder För gammal för detta, född 72.

Mål ha trevligt och få utlopp för min strategiska hunger.

Spelbakgrund Startade våren 2008, varit i M.A.S.H v3, The Ronins och några andra stammar. Tog timeout i TW då jag tyckte för mycket tid lades till TW. Startat nu igen på V 11 och V13, nu i LoR.

Hur skall en bra stam vara. Aktiv och trevlig, hedra allianser och aldrig vara småaktig. Höga krav på sina medlemmar där var och en har sin roll.

Övrigt Trevligt att vara tillbaka med Kronofogden, och ser fram emot att åter igen göra stora utmätningar här i V13. Försöka få folk att återigen inse att TW är ett spel där kommunikation och strategi är vägen till framgång.
 

DeletedUser

Guest
Nick: Lexzer

ålder: 20

Spelarens mål i värld 13: Kötta ihop med [rs] :awsm:

Spelbakgrund: Började på v3 där jag lärde mig grunderna. Därefter i [rs] på v5, annat nick ett kort tag i FTW på 6an, Söt_Ni/Sprit på 9an därefter en paus tills v13 drog igång

Övrigt: :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Nick: Gamerulf

ålder: 16

Spelarens mål i värld 13: vinna ofc?

Spelbakgrund: Spelade på v4 och v8 för ca 1år sedan. På V8 spelade jag i Ink. låg top10 men efter en fail merge så splittrades alla och vi blev några killar/tjejer som tröttnade på skiten och startade egen.
Hamnade i krig med nån stam (top5), kändes som om man krigade själv så jag la nert.

Övrigt: Trevligt att vara tillbaka i TW, hoppas att jag kan hitta en seriös stam bara...
 

Grebirf

Member
Reaktionspoäng
0
Nick: Grebirf, har spelat under andra tidigare.
Ålder: 16 inom 4 dagar.
Bakgrund: DVH och TWRML på V3 och V11.
Mål med V13: Ha det kul och lära känna nytt folk och få tillbaka kontakten med dem gamla "vännerna inom TW"
 

DeletedUser

Guest
Nick: Evil mr.emme

Ålder: 16.

Mål: Ha roligt, och döda off.

Spelbakgrund: Spelat på nästintill alla världar, med blandade framgångar.

Hur skall en bra stam vara: Aktiv i forumet, samt ha en sjukt skön jargon, gärna lite hårdare tag.

Övrigt: Social snubbe, tveka inte att skicka ett pm, även ni fiender.
 

DeletedUser

Guest
Nick: Snacker
Ålder: 12 om en månad
Spelarens mål i värld 13: Kötta, vara bland de tvåhundra femtio högst rankade inom OBA.
Spelbakgrund: Spelade V3, V7 och V8 för länge sedan.
Dock spelade jag nyligen på V12 där jag lyckades relativt bra även fast jag hade en månads frånvaro i början.
Hur ska en bra stam vara i dina ögon?: Ingen massinvite, samlad, hög aktivitet, men allra viktigaste: Inga fegisar som lämnar så fort det blir krig.
Slutord: Trupper ger mer inkomst än inkomstbyggnader.
 

DeletedUser

Guest
Nick: Evandar

Ålder: 28

Mål: Expandera och ha kul! Vänner som fiender!

Spelbakgrund: V. 7, där jag ledde stammen RL från rank 34 till rank 6 under kort tid. Därefter sammanslagning med ARV. Nu har vi tagit ARV till V.13.

Hur skall en bra stam vara: Pålitlig, trogen, aktiv i forum och framför allt, ha kul med!

Övrigt: Glad och social kille som gillar strategispel.
 
Topp