Kwn 2

DeletedUser

Guest
Ska alla stammar byta namn? Hur fasen ska jag lyckas hålla ordning på det här nu då?
 

DeletedUser

Guest
Kul att KWN är tillbaka :) hoppas ni blir en lika stor stormakt som förr :)
 

DeletedUser

Guest
Kul att KWN uppstår men jag tror inte Bushusper eller tramsegumman ligger bakom detta.. Väntar med spänning på min inbjudan.
 

DeletedUser

Guest
Kul att KWN uppstår men jag tror inte Bushusper eller tramsegumman ligger bakom detta.. Väntar med spänning på min inbjudan.

ställ dig i kö din wannabe... här e de riktiga män som ska lira :D
(japp, det betyder tyvärr att du får leta dig vidare PB)
 

DeletedUser

Guest
Shit vad är det med er... Tror ni att dom skapat stammen för att livrädda K¤O¤L-spelare ska ha nånstans att fly? Aja, det återstår väl att se.
 

DeletedUser

Guest
ååååhhhh jag darrar, kan du inte bara hålla mig i handen... Nörd

Men jag gillar att mysa ! :O kom så håller vi hand och ölar på stranden och kollar på solnedgången.

JÄTTE OFFTOPIC det här kände jag men mysigt så jag slinker undan hoppas jag:cool:
 

DeletedUser

Guest
LoL någon verkar hoppas på extra pp... asskisser
ja om inte annat skapas det mer trådar tyvärr ist för att låsa upp den andra och skriva om den ist

men intressant att KWN återuppstår , på min tid i V2 var dom dominerande i V2 , minns att jag hade nån spelare där som hjälpte mig och mina grannar =)

men det var gamla goda tiden det =)
 

DeletedUser

Guest
och eftersom jag skapat denna tråden så bestämmer jag att den får handla om allt mellan himmel och jord.:)

enda kravet är att man måste vara registrerad på forumet
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Förra tråden låstes helt korrekt av TheBabe då den inte handlade om att KWN kommit tillbaka utan den verkade vara helt irrelevant och mer av typen privat chat som inte ska förekomma på forumet.

Vidare ska inte enskilda låsningar diskuteras på forumet utan de ska i första hand tas via PM med aktuell moderator eller med mig.

http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=3
Bestraffning
Regelbrott vill först föranledda en varning, upprepade brott kommer att leda till avstängning. Skapande av annat konto för att komma runt en avstängning är inte tillåtet och kommer också att bestraffas. I extrema fall kan det leda till permanent avstängning från både forumet och spelet.

Moderatorerna har rätt att radera poster och att låsa trådar. Följ deras instruktioner för att undvika åtgärder från deras sida. Diskussion om en moderators beteende ska tas via supportsystemet.
Även diskussion om radering av poster eller låsning av trådar ska i första hand tas via supportsystemet. Om det är en fråga som berör en större del av medlemmarna och måste diskuteras öppet så ska det ske i ” Generellt” och ska ske i ett icke provocerade och med en väl underbyggd argumentation.
Argumenterande mot tribalwars-teamet mot dessa regler kommer att leda till bestraffning och trådar som är skapade att förvärva problem kommer att raderas.

Om du upptäcker att en post eller tråd har blivit raderad så är det av en god anledning och att upprepa posten igen är inte tillåtet.
 

DeletedUser

Guest
Som moderator för v2 får jag inte spela på v2, så det är inte så lätt att hålla koll på vad som finns och har funnits.
Även om jag hade vetat det så hade jag låst tråden för att det står inget som hänvisar till v2. Det var en bild som första inlägg och det säger inte något om v2 egentligen.
 

DeletedUser

Guest
Helt korrekt låsning säger jag både som spelare och moderator, inte ens jag fattade att kwn var tillbaka i första tråden fast det kan bero på att jag är rätt trögfattad mellan krigen^^

var aldrig med på v2 under kwns storhetstid men absolut en framtidsstam!
 
Topp