Kwn 2

DeletedUser

Guest
Den andra tråden blev ju låst av någon anledning...

Kul att se vad denna stammen ska ha för mål i livet

När kommer min inbjudan???
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Thebabe låser lite allt möjligt.. fakta och sånt det är inte att tänka på.. bara låsa.. det är kul.. wihoo!
 

DeletedUser

Guest
se där ja. Nu har man inkommande från Danney.

Visste att loppet skulle vara kört en dag.

jag kapitulerar.

Är det ok om jag föradlar alla byarna
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha.. vem skickar attacker bara för att se till att någon "stannar", dagisnivå

Ang. låsningen så har jag mailat babe, totalt obefogad låsning utan att ha bakgrundfakta i ärendet.

KWN startades i V2, se elohims tråd för mer info. Jag o fullrulle var bakom detta och med detta har jag nu gått back to basic, en gång för alla. Så JA, KWN har liksom många andra stora stammar som legendariska, mindre stora som betydande spelare... och övriga - varit en stor del av v2s historia.
 

DeletedUser

Guest
för oss som inte orkade läsa elohims tråd då?

får vi en kort sammanfattning
 

DeletedUser

Guest
Så klart.. förkortad version ur minnet, med säkra brister *S*

Jag etablerar mig på V2 tillsammans med goda vänner, skapar TUS. Det krigas och tas byar i lugnt takt. Fram växer ett hot enligt vad jag o fullrulle kan se, med namnet NwP.

KWN skapas. En ny stormakt växer ledd av mig och Fullrulle. (Fullrulle skapade och tog med sig till början enligt planerna ett antal medlemmar, kvar blev en skara i TUS som jag skötte om. När första blixtkreiget var avklarat mer eller mindre lämnade även jag o ett par till skaran i TUS och gick in i KwN)

KWN skapas i ett enda syfte vilket är att störta NwP från makten. Under en oktobernatt mitt under NwPs krigsförberedelser mot en annan stam så slår KWN till med full styrka mot NwP. Hela NwPs överrumplas. Katastrofen är ett faktum.

NwP eliminerades och resten är historia... numen, 10 Legends där Elohim hade ett stort finger med och skapade upp.
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Känns lite som att ni är några spelare med bra läge mot KOL och dåligt mot dem andra fienderna som har fått i uppgift att ge svar på KOLs anfall, och vill festa till det lite med en ny stam.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
haha.. vem skickar attacker bara för att se till att någon "stannar", dagisnivå

Ang. låsningen så har jag mailat babe, totalt obefogad låsning utan att ha bakgrundfakta i ärendet.

KWN startades i V2, se elohims tråd för mer info. Jag o fullrulle var bakom detta och med detta har jag nu gått back to basic, en gång för alla. Så JA, KWN har liksom många andra stora stammar som legendariska, mindre stora som betydande spelare... och övriga - varit en stor del av v2s historia.

Även jag skickade in ett brev ;).

Och ang anfallet så anser jag att sålänge man har deltagit i ett krig och sedan lämnar så är man flykting, oavsett inkommande eller inte...
 

DeletedUser

Guest
Känns lite som att ni är några spelare med bra läge mot KOL och dåligt mot dem andra fienderna som har fått i uppgift att ge svar på KOLs anfall, och vill festa till det lite med en ny stam.

men... det blir ju jobbigt för mig att vara en KWN'are och ska tvingas attackera KOL.

Dilemma
:confused:
 

DeletedUser

Guest
Känns lite som att ni är några spelare med bra läge mot KOL och dåligt mot dem andra fienderna som har fått i uppgift att ge svar på KOLs anfall, och vill festa till det lite med en ny stam.

Och vem menar du skulle ha gett oss den uppgiften? :eek:
 
Topp