Krigsrapporter: BH, D3D vs Borg

DeletedUser

Guest
Är ni i krig med dem ?

Hur som helst, så måste jag medge att vi inte plockar lika mycket som i början. Ni kanske inte tycker vi tog många då, men vid den tiden ville varenda medlem verkligen förinta Borg. Nu är de inte lika glödheta :(

har ni redan börja tröttna på ett krig som bara hållt på en vecka
 

DeletedUser

Guest
Detta kan fan inte klassas som krig, lite småräder från ett par stammar skulle jag klassa det som...
 

DeletedUser

Guest
Detta kan fan inte klassas som krig, lite småräder från ett par stammar skulle jag klassa det som...

håller med dig där,

här kommer lite stats mellan B.H och Borg

Side 1:
Tribes: B.H
Players:

Side 2:
Tribes: Borg
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 13
Sida 2: 6
Skillnad: 7

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 1
Skillnad: 3

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 65,244
Sida 2: 10,654
Skillnad: 54,590

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 30,876
Sida 2: 1,883
Skillnad: 28,993

image.php
 

DeletedUser

Guest
då kanske B.H ska fråga Borg om vapenvila och låta D3D klara kriget själva,för någon i B.H hade skickat en förfrågan om delat forum till oss,självklart så tog man sig en titt i det.

både ni och Borg har frågat oss om hjälp i ert krig och jag har gett er samma svar.

men kan ju säga så att Tidstrom i Borg har skickat en ansökan att få joina oss i Chaos,
 

DeletedUser

Guest
en annan spelare i borg ansökte till oss i -[L]-

btw mot vilka krigar chaos?
 

DeletedUser

Guest
då kanske B.H ska fråga Borg om vapenvila och låta D3D klara kriget själva,för någon i B.H hade skickat en förfrågan om delat forum till oss,självklart så tog man sig en titt i det.

både ni och Borg har frågat oss om hjälp i ert krig och jag har gett er samma svar.

men kan ju säga så att Tidstrom i Borg har skickat en ansökan att få joina oss i Chaos,

D3D gick för det mesta in i kriget för att hjälpa oss, det är därför vi hjälper dem. Men vet ni vem som skickade frågan om delat forum ?

Men ni är en mycket stor och fascinerat stark stam, och ni har många starka medlemmar, alla är starka :D
Det är väl inte ovanligt att man frågar er om hjälp :D
 

DeletedUser

Guest
vet inte vem som frågade det,men det var ju någon med befogenheter i er stam
 

DeletedUser

Guest
Okey, men jag ber om ursäkt.

Vi försökte inte blanda in er i kriget, men jag måste medge att det var cirka två spelare vi skrev till. ThaTiniz och Ynix96...

Mini1000 och MaxiTheGreat men innan de lämnade B.H sa de att vi alltid skulle kontakta dem om något hände :D

1. Lacexx
2. Kallbo1
3. Abbews
4. Jocke98
5. s020vb
6. YouPuree
7. Benkii

Jag tror dem är de ända med befogenhet till det.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
det kan även vara någon från D3D med vet som sagt inte vem som frågade.

men hoppas ni såg inlägget jag gjorde i det delade forumet
 

DeletedUser

Guest
Det gjorde vi faktiskt inte, eftersom det helt plötsligt försvann.
Alltså jag menar hela forumdelen om kriget mellan oss och Borg.
 

DeletedUser

Guest
då var det någon från D3D som tog bort det,

skrev att ni inte skulle försöka att få med våra spelare i ert krig
 

DeletedUser

Guest
Det såg vi :D

Åtminstone jag hann se den, men ber om ursäkt för det igen med era medlemmar och det.
 

DeletedUser

Guest
själv så hade man roligt när man läste vad ni hade skrivit
 

DeletedUser

Guest
det var ju bara tacka och ta emot att läsa vad ni hade skrivit,och sen upptäcka att ni ville ha hjälp av våra spelare för att ta borg
 

DeletedUser

Guest
Men jag har ju redan sagt det, era spelar plockar Borg på en eller två dagar. Men vi behöver inte samma hjälp nu, det går ju bättre för oss i kriget än vad det går för Borg :D

Dessutom finns det många Borgare som ligger väldigt långt bort från vissa utav oss. Så i ett annat forum diskuterade vi att ifall vi kunde be några Chaosare plocka dem byarna så skulle vi, ja vi skulle nått.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp