Krigsförklaring

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

tydligen, för kriget mot NON, gick inte riktigt bra för (V) för, allt ser ut som vanligt i NON, sa till er att ni inte kommer lyckas mot NON. :D
 

DeletedUser

Guest
man kan använda sådana ord i en skargång eller för att förstärka ett argument, ungefär som du gjorde med "f*n"

men nu OnT
visst kan man redan starta ett krig, innan alla har adels även om det kanske är svårare att se resultatet av kriget och båda sidor tenderar att bli väldigt försvagade av ett sådant krig
 

DeletedUser

Guest
Okej, nu tycker jag nog att tråden spårat ur värre än skånetrafiken när det kommit en snöflinga. Jag finns på pm om man vill diskutera ordval, eventuella påhopp, och diverse synpunkter på hur man väljer att uttrycka sig. Men nu låter vi tråden återgå till topic tycker jag.
 

DeletedUser

Guest
Kriget är slut och No Name vann enligt min mening. Bara kolla statistiken.

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Bra jobbat Virus, ni höll ut i hela 3 dagar mot rank 20 stammen som ni var dubbelt så stora som i krigets start!
De senaste två dagarna har 20 personer lämnat, coincidence much? :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

ärligt talat, fick ni lite hjälp, av 1 stam som jag vet vilken. men ändå, haha de förlora, hur lätt som helst.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

nehe?, därför när meren 20 medlemmar av er förlora alla era trupper mot en stam som är 3 ggr mindre er sen ni splitras, när kriget slut? Nejnej, såklart de inte av kriget.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Shade, din *pip* jag satt en av konton, som assisterade NON, fattar du?. vet vilken stam som hjälpte till med NOn, de va (V) gammla alianser, som hade en akademi stam.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hur var det nu med att försöka hålla lite bättre ton, och en högre nivå på posterna? :confused:
 
Topp