Krigsförklaring

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Väntar ni så länge innan ni drar igång :confused:

Jaja, fair play * 1000 ? :p

Japp fair play.

Vill ha en jämn match nu och se om IMI har lite skills:) Och så vill jag testa mina egna xD.

Annars kunde vi köra lite dolken i ryggen style om vi hade velat. Och kört igång nu men men.
 

DeletedUser

Guest
Jag börjar redan bli förvirrad på detta kriget.


Först sattes tiden 30/1. Man hörde att M.M skulle medverka på er sida. Sen snackade man med någon M.M'are som inte visste något alls om en allians mellan er.
Helt plötsligt sätts tiden 27/1 istället för den förutnämnda. Strax efter det inkommer en spejattack från en i M.M.. xD
 

DeletedUser

Guest
haha någon kan visst inte hålla fingrarna i styr:p håller med att det är konstigt att byta datum men men de är ledarna som bestämmer^^
 

DeletedUser

Guest
Haha, Glas sa tydligen till vår Diplomat att det var så.. Konstiga är att han inte sagt något här än ^^
 

DeletedUser

Guest
Nu har jag sett att en av våra spelare har fått en spejning på sig av just en M.M spelare :(
Lite dålig stil att tjuvstarta så grundligt!
 

DeletedUser

Guest
Att sedan använda er av spioneri är väll inte heller "fair Play" som ni sa att det skulle vara!?
I morse klarade inte en spelare av trycket och lämnade oss och gick med er ;)
 

DeletedUser

Guest
haha någon kan visst inte hålla fingrarna i styr:p håller med att det är konstigt att byta datum men men de är ledarna som bestämmer^^
Har ändrat mig då bland annat du är för ivrig och resten av mina medlemmar :)

Haha, Glas sa tydligen till vår Diplomat att det var så.. Konstiga är att han inte sagt något här än ^^
Har ändrat i min första post om du läser där.

Att sedan använda er av spioneri är väll inte heller "fair Play" som ni sa att det skulle vara!?
I morse klarade inte en spelare av trycket och lämnade oss och gick med er ;)

Vi bjöd in han då han är en gammal CbC spelare. Alla gamla CbC spelare är välkomna tillbaks.
 

DeletedUser

Guest
Har ändrat mig då bland annat du är för ivrig och resten av mina medlemmar :)


Har ändrat i min första post om du läser där.



Vi bjöd in han då han är en gammal CbC spelare. Alla gamla CbC spelare är välkomna tillbaks.

OKEJ, han skulle bara titta in och se hur det var hos oss och kopiera alla viktiga flikar sedan så var han välkommen tillbaka ;)
 

arabs-fail

Member
Reaktionspoäng
0
Mycket whine från IMI's sida nu.

För det första, CbC kunde lika gärna chockattackerat, men istället låter dom er förbereda er i några dagar. När ni sedan whinar för en liten spejning förstår inte jag riktigt? Tycker ni ska vara tacksamma.

För det andra, om ni hade vetat vilka ni egentligen tog in och inte mass-invitat kanske inte "spionen" hade hamnat i er stam från första början.

Over&out
 

DeletedUser

Guest
De har inte kommit någon rens från CbC's sida. Ja för inte talan för någon annans stam.
 

henke the ork

New Member
Reaktionspoäng
0
Misstänker att ni syftar på mig som spion... Kalla mig det om ni vill det då, men gillar det inte. Har aldrig spionerat och kommer inte att göra det.

//Henke
 

DeletedUser

Guest
Mjo, det blev faktiskt lite gnäll här tycker jag ^^


M.M. Trodde att de skulle ha samma tid som er, men då är det uppklarat.

Spion. Jag vettefan vad jag ska tro där, jag hade nog mer siktat på flykting-stämpeln. Men då vi ändå kommer att kriga, så.. vem f'n bryr sig? (Xeus tvingade mig precis till att inte skriva hela svärord på forumet :( )


Henke kom nog in på goda grunder. Jag vet bara att jag blev ledsen när jag såg honom i min stam. Han som såg så god ut för ett litet tag sen :D
Och om vi nu vill se honom som spion.. Spionen kom in då CBC drastiskt minskade i antal. Vad jag hörde så skulle de upplösas. Samtidigt så var de även en allians. Brukar man vänta sig spioneri från sådana fall? Tror nog att Twslayer hade sina grunder för att ta in honom iaf ;)
 

DeletedUser

Guest
M.M. Trodde att de skulle ha samma tid som er, men då är det uppklarat.

Spion. Jag vettefan vad jag ska tro där, jag hade nog mer siktat på flykting-stämpeln. Men då vi ändå kommer att kriga, så.. vem f'n bryr sig? (Xeus tvingade mig precis till att inte skriva hela svärord på forumet :( )

Trodde med att M.M hade samma tid fast de hade dom antagligen inte eller så lyssnar dom bara inte på ledarna vem vet^^

Henke är ingen spion. Klart jag fråga han om jag kunde få lité information men han ville inte ge ut nån :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp