Krigsförklaring

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
CbC förklarar härmed krig mot IMI och vill gärna ha en "fair fight". Vi kommer inleda våran offensiv 30/1

Kontinenten börjar bli tät och för att man ska kunna expandera sig så måste vi bryta ut i krig. Och kontinenten är inte tillräckligt stor för oss båda:)

Lycka till revir och gänget när det börjar.

EDIT...

Vi har valt att ändra start tiden av offensiven så Cbc börjar anfalla den 27/1

MvH/ GlasDeKlas Ledare och Språkrör för CbC
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Lycka till GlasDeKlas, min moderstam här på v10 :awsm:

Borde inte vara några problem för er. ;D
 

DeletedUser

Guest
Hehe (IMI the rim tribe) de verkar farliga bor ute i rimmen på alla världar och ser väldigt elaka ut.. :p GlasDeKlas wtf sökte till er nästan enbart av en anledning för att vara med och kötta och framför allt alla aktiva IMI rookies som befann sig tusentals runt om mig.. Men efter ditt brev så verkade ni inte fortsätta med någon seriös satsning så orkade inte fortsätta längre på värld 10.. Sen kommer detta, nu kliar det i varenda finger för mig, är så sugen att haft kvar kontot och kötta upp lite OB och njuta av spelet.. aja nu missar man massa roligt.. thats life!

CbC failar ni detta så är jag ytterst imponerad eftersom det kommer bli otroligt svårt att faila detta :D

Jag spikar trippeln, GlasDeKlas köttar sönder, CbC vinner detta uberfort + att IMI´s ledare startar ny IMI stam på värld 11 i rimmen ;P

Lugnt också de är halvt döda redan, jag köttade en av IMIs lirares main off med min halvt köttade main off(höll på att anfalla med denna för att få slut på den innan jag quittade) iaf så inte ens i deffen mot en annan med 14k på 3 byars main off räckte.. :S

Måste väl följa upp detta krig innan jag drar mig bort från forumet också ..
 

DeletedUser

Guest
Hehe (IMI the rim tribe) de verkar farliga bor ute i rimmen på alla världar och ser väldigt elaka ut.. :p GlasDeKlas wtf sökte till er nästan enbart av en anledning för att vara med och kötta och framför allt alla aktiva IMI rookies som befann sig tusentals runt om mig.. Men efter ditt brev så verkade ni inte fortsätta med någon seriös satsning så orkade inte fortsätta längre på värld 10.. Sen kommer detta, nu kliar det i varenda finger för mig, är så sugen att haft kvar kontot och kötta upp lite OB och njuta av spelet.. aja nu missar man massa roligt.. thats life!

CbC failar ni detta så är jag ytterst imponerad eftersom det kommer bli otroligt svårt att faila detta :D

Jag spikar trippeln, GlasDeKlas köttar sönder, CbC vinner detta uberfort + att IMI´s ledare startar ny IMI stam på värld 11 i rimmen ;P

Lugnt också de är halvt döda redan, jag köttade en av IMIs lirares main off med min halvt köttade main off(höll på att anfalla med denna för att få slut på den innan jag quittade) iaf så inte ens i deffen mot en annan med 14k på 3 byars main off räckte.. :S

Måste väl följa upp detta krig innan jag drar mig bort från forumet också ..


Hehe. Du kan få anledningen om du skickar PM till mig på v10 om varför CbC står upp idag

Tackar för dina lovord. Ska försöka kötta så mycket jag kan :D
 

DeletedUser

Guest
haha det verka som on du tar för mycket vatten över huvudet^^ alla berömmer glas men det måste ju bli stammen som beröms för han själv kanske inte hade kommit någon vart^^

i will help you to win. Let the game begin.
 

DeletedUser

Guest
Hehe (IMI the rim tribe) de verkar farliga bor ute i rimmen på alla världar och ser väldigt elaka ut.. :p GlasDeKlas wtf sökte till er nästan enbart av en anledning för att vara med och kötta och framför allt alla aktiva IMI rookies som befann sig tusentals runt om mig.. Men efter ditt brev så verkade ni inte fortsätta med någon seriös satsning så orkade inte fortsätta längre på värld 10.. Sen kommer detta, nu kliar det i varenda finger för mig, är så sugen att haft kvar kontot och kötta upp lite OB och njuta av spelet.. aja nu missar man massa roligt.. thats life!

CbC failar ni detta så är jag ytterst imponerad eftersom det kommer bli otroligt svårt att faila detta :D

Jag spikar trippeln, GlasDeKlas köttar sönder, CbC vinner detta uberfort + att IMI´s ledare startar ny IMI stam på värld 11 i rimmen ;P

Lugnt också de är halvt döda redan, jag köttade en av IMIs lirares main off med min halvt köttade main off(höll på att anfalla med denna för att få slut på den innan jag quittade) iaf så inte ens i deffen mot en annan med 14k på 3 byars main off räckte.. :S

Måste väl följa upp detta krig innan jag drar mig bort från forumet också ..

Enligt min kunskap så gick GlasDeKlas med i vår stam.. För att sedan hoppa ur 2 minuter senare.

Och det du syftar mot våran lirare som du så kallat "köttade". Enligt rapporterna jag fick så tyckte jag att han köttade dig rätt bra. Sen såg det ganska kul ut att du desperat skickade ut attacker mot honom när han inte såg dig värdig att ha som personlig IAP med längre.


Men om vi ska tillbaka lite till tråden igen.
Alla har vi våra dolda kort. Låt oss hoppas att IMI's kort är av högre valör ;)

Oberoende om vem som vinner, så kommer vi at ge ur oss en god fajt. Lycka till :)
 

DeletedUser

Guest
Och det du syftar mot våran lirare som du så kallat "köttade". Enligt rapporterna jag fick så tyckte jag att han köttade dig rätt bra. Sen såg det ganska kul ut att du desperat skickade ut attacker mot honom när han inte såg dig värdig att ha som personlig IAP med längre.

hmm.. det du kallar köttade han mig rätt bra, han tog sin main off och anföll, träffade min main off ensam i en by (min off var desutom lite skadad pågrund av nattens adling) jag köttade iaf hans main med min main i deffen.. så ja jag kallar det kötta om jag står kvar stadigt med offen i försvaret fortfarande efter hans attack.. Men fattar ännu inte varför man vill ta mina byar har demolerat totalt barack och stall + verkstad, endel farm + smedja och akademi.. vad är värt.. finns bättre byar enligt mig men poängen är väl en bidragande faktor i detta antar jag..

Sen att jag desperat skickade attacker mot honom, haha lite roligt.. att man inte inser att efter att en spelare tappar runt 2,5-3k poäng på vardera av sina byar och fortfarande har kvar sina trupper efter spejjningar så borde man förstå att liraren måste demolera sina byggnader själv.. eller ? och detta gör man inte om man inte ska sluta eller har jag fel ? så nå desperat försök var det inte jag skickade de överlevande gubbarna på han då jag vela få ut de sista skada de kunde.. Om jag inte vela lämnna mina saftiga byar kvar till er så vela jag antagligen också förstöra så mkt för er som möjligt.. ;P Att jag sen inte var värdig IAPen längre.. rolig kille du...

Vart jag insåg att personen jag hade som personlig IAP inte förtjänade den platsen nå mera efter ungefär 2 dagar på den positionen får man ett meddelande av honom i klass..

första:
Behöver deff om du kan avvara något ?
andra:
kan du skicka deff eller inte ?
tredje:
vet inte vad jag unnas av våran IAP som du sa att jag skulle, jag ser dig inte som ett hot då du inte verkar ha trupper än..
fjärde:
Har nog en stor inkommande behöver allt jag kan få nu kan du skicka eller inte ?!?!

Seriöst.. efter varje meddelande svarade jag kort och efter 3:e PMet från han var jag tvungen att dra i och skriva en uppsats vad en IAP innebar och hur han kunde veta att jag inte hade nå trupper utan att ha spejjat mig (confused) ..

Personerna jag skrev om först och personen du pratar om nu är två olika.. han jag hade IAP med och han som anföll med sin main off och föll mot min off i deffen är en annan..

Back OT

Detta lär gå snabbt, IMI har iaf enligt vad jag tror och studerat dessa.. de har många tomma byar, endel (min gamla granne) adlat massa smått skit på sista tiden.. CbC ser starka ut därav varför jag sökte dit när jag lirade..


EDIT: Måste bara tillägga fick just in en rapport från IMI lirare en liten rens utan adel sen efter 2,40h kommer 2st attacker på 2sek mellanrum.. Var tanken att han skulle rensa innan adelsen som kom 2,40h senare.. ? :O aja lite komiskt iaf..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm. Jag tänkte skriva en massa tillbaka här, men först så talar vi inte om samma snubbe som sagt. Å så ska vi stanna on-topic också ;)

Jag tror ivarjefall inte att IMI kommer att gå ner i ett hugg om vi säger så. Revir visade ju vad han kunde på v8, gick rätt bra tills UrbanT beslöt sig för att gangbanga honom när han fått personliga problem. Har själv varit å tuggat på honom där ^^
Sen har vi ju mig i stammen ofc.
Vi har även andra som verkar rätt bra som jag inte har träffat på innan. Men som du säger så finns det ju såklart de dåliga också.

Det är väl förmodligen fördelen med att vara i en stam som CBC, 7 medlemmar. Alla har full koll på varandra och aktiviteten&erfarenheten är förmodligen på topp.
Jag är glad för detta kriget.. Vi kommer äntligen få en utrensning på våra lirare som inte håller måttet :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm. Jag tänkte skriva en massa tillbaka här, men först så talar vi inte om samma snubbe som sagt. Å så ska vi stanna on-topic också ;)

Jag tror ivarjefall inte att IMI kommer att gå ner i ett hugg om vi säger så. Revir visade ju vad han kunde på v8, gick rätt bra tills UrbanT beslöt sig för att gangbanga honom när han fått personliga problem. Har själv varit å tuggat på honom där ^^

Var ju just det jag skrev tidigare, tycker IMI + deras ledare = revir är en RIM stam.. Dvs i klarspråk .. de startar sent i världar och bygger sig tryggt upp i poäng utan motstånd när det väl kommer minsta lilla tyngd i någon stam från mitten så åker de ner dirr.. Värld 8 är ju enbart ett bevis på "a big failure" för IMI och Revir.. UrbanT var ju alldeles för överläggsna och den världen innehåller enbart 1 stam + de övriga alltså..

rank:
1:UrbanT
2: De övriga..

Tycker det är konstigt att man skryter om en värld man misslyckats så grovt i och sen går till nästa värld (värld10) och gör exakt samma sak, startar i Rimmen för att man inte klarar pressen i mitten.. IMI är rättare sagt inte en stam av kaliber enligt mig.. RIM tribe nr.1 .. Inte något att skryta om tycker jag.. Åker de ner nu redan ute i rimmen är detta ännu ett bevis på att IMI failar sönder..

Bland de sämre premmade stammarna jag har sett iaf.. eller inte något som är värt att skryta över..
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker inte precis att de "failade" på v8.

De stod emot jävligt bra med tanke på hur mycket större UrbanT var, eller rättare sagt är. Har för mig att Revir sa att han hade runt 3000 inkommande varje dag i 2 veckor eller något liknande. Om man då lägger ihop ob-f'en och byar i UrbanT så kan man nog lista ut att en rätt stor del av de attackerna var riktiga. Så jag skulle inte uttrycka detta i formen av "minsta lilla tyngd".



men sen om vi ska ta Rim-stammar.
Varför inte då se på ett exempel på v2? Min tid där var ganska Rim-aktig. Låg med byar från TKOTRT's gräns ut till de yttersta byarna. Satt iaf i SVIT som frontkämpe för alliansen mellan DO, MR, SVIT och RIM (Fint namn när man snackar om sånt) mot TKOTRT.
Nu var det ett tag sen jag uppdaterade mig om den världen, men både TCO och RIM var rim-stammar när jag började där. TCO leder vad jag vet. RIM klarade sig ganska bra med och slog sig sedan ihop med DO. De två stammarna som låg mest centralt i denna pakt, MR och SVIT föll.
 

DeletedUser

Guest
Ursäkta mig, men är ni inte ute och reser lite nu?
Trodde tråden skulle handla om kriget i Värld 10.
att sitta och jämnföra stammar från olika världar trots att det har samma namn
är befängt i sig. Det är aldrig samma dynamik och konstellation medlemsmässigt.

On topic igen och ge oss lite smaskiga stats istället, eller dylikt.
 

DeletedUser

Guest
Försökte bara förklara för honom att bara för att vi är en rim-stam så kan man inte räkna bort oss ur leken bara sådär ;)



Men jag skall hålla mig borta från tråden tills kriget börjar. (delvis för att jag vet att jag inte kan hålla mig ifrån offtopic :D)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp