Krigsförklaring

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
= )

Heisann Glas,

Du vet sikkert hvem jeg er når jeg nevner "jonfje" men tenkte å takke for den lange krigen mot dere og vi ble svært lei oss når dere var feige nok til å gå til Rebell, men sånn er det bare.

Håper på å treffe dere på v11 og knuse dere, vi har en VELDIG bra premade stamme, så beware! :)
Mvh, Jonfje
 

DeletedUser

Guest
Nu är det iaf igång och det skickas attacker fram och tillbaka.
Ska bli intressant och se hur mkt skarp som träffar under natten..
 

DeletedUser

Guest
Än så länge kan jag inte klaga, de spelare som verkligen bryr sig och är aktiva i CbC och M.M samt understam har inte haft några större problem ännu, iaf vad jag har sett och hört. Keep going brothers!
 

DeletedUser

Guest
Vad är en krigstråd utan statistik? :O

Side 1:
Tribes: M.M CbC
Players:

Side 2:
Tribes: =RAW= IMI
Players:

Timeframe: 27/01/2010 00:00:00till11/02/2010 20:57:01

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 22
Sida 2: 10
Skillnad: 12

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 90,934
Sida 2: 38,966
Skillnad: 51,968

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: CbC M.M
Players:

Side 2:
Tribes: =RAW= IMI
Players:

Timeframe: 27/01/2010 00:00:00till12/02/2010 12:20:47


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24
Sida 2: 11
Skillnad: 13

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 102,921
Sida 2: 43,197
Skillnad: 59,724

image.php
 

Lionhearth

New Member
Reaktionspoäng
0
Kan ju va så att statestiken ljuger lite kanske ;) eller man skall man skall kanske säga att så fair som visa vill utge de för o va kanske inte stämmer eftersom de är fler stammar inblandade o att man bla blir deffade från annat håll :) men ok man skall inte sitta här o gnälla eftersom de inte finns några regler när de gäller krig hehe :) men man kan ju i alla fall säga de då o inte köra med skit snack om att allt skall gå fair till :( men men man får väll önska fortsatt lycka till o vad en liten fågel viskat i mitt öra så lär ni behöva de o allt kan vända fortare än vad man anar :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kan ju va så att statestiken ljuger lite kanske ;) eller man skall man skall kanske säga att så fair som visa vill utge de för o va kanske inte stämmer eftersom de är fler stammar inblandade o att man bla blir deffade från annat håll :) men ok man skall inte sitta här o gnälla eftersom de inte finns några regler när de gäller krig hehe :) men man kan ju i alla fall säga de då o inte köra med skit snack om att allt skall gå fair till :( men men man får väll önska fortsatt lycka till o vad en liten fågel viskat i mitt öra så lär ni behöva de o allt kan vända fortare än vad man anar :rolleyes:

Jag kan säga såhär, Vi från CbC har inte fått nått deff utifrån. Vi har deffat oss själva. Det kan du fråga D-P. Jag kan sätta min heder att vi inte har fått nån deff utifrån utan att jag vet om det.

Tyvär kan inte jag hjälpa att stammar ser er som ett lätt mål för tillfället och adlar er.

Det är CbC och M.M som krigar mot =RAW= och IMI. Och om några andra stammar adlar er kan jag inte hjälpa det.

Sen så drog ni ju in -=RF=- mot M.M.
 

DeletedUser

Guest
Sant men de var pga deras modiga sätt att kriga.
Visst vi hade kanske inte behövt dra in -=RF=- men ni hade inte behövs skaffa spioner.
Om jag inte tappat räkningen än så har vi kickat 4 spioner ifrån IMI och nyss fick vi vetenskap om en till som spionerar åt M.M.
Sen vet ja att ni i CbC har en hos oss då ni fick reda på våran krigsplan minuter efter att ja släppt den till stammen.

Vågar ni inte möta oss utan spioner? Är de för att ni tror vi skulle vinna över er om ni inte visste vars våran off kommer landa?

Tycker detta är sjukt dålig stil av er...
Kan ni inte besegra en stam utan att skaffa spion på spion för att lyckas adla oss så ser jag er som en svag och feg stam.
Förlorar vi så är det för att ni spelar med spioner inte för att vi är svaga!

Mvh// revir
 

DeletedUser

Guest
Spioner har alla stammar överallt. Så är det. Det handlar om vilka kontakter man har som spelare. har inte skrivit nåt i tråden vad jag vet, men som en ledare ska man ha kollat upp sina medlemmar till fullo inann man tar in dem.
 

DeletedUser

Guest
Spioner har alla stammar överallt. Så är det. Det handlar om vilka kontakter man har som spelare. har inte skrivit nåt i tråden vad jag vet, men som en ledare ska man ha kollat upp sina medlemmar till fullo inann man tar in dem.

Håller med dig. Spioner är en del av spelet och har alltid funnits.
Det är inte fegt, eller dålig stil att utnyttja detta.
Alla medel är tillåtna för att besegra sin fiende.
Spioner är bara ett vapen av alla man kan nyttja för att gagna fördelar mot sin fiende.

Att ha full kontroll över spioner i en stam är nästintll omöjligt.
Man kan dock höja säkerheten mot spioner genom att verkligen kolla upp vilka man bjuder in.

Som en massinvite stam som GOTH innebär ju det att vi läcker som ett såll.
har minst 35 spioner i stammen vid det här laget. :p
 

DeletedUser

Guest
Som en massinvite stam som GOTH innebär ju det att vi läcker som ett såll.
har minst 35 spioner i stammen vid det här laget. :p

Haha^^ precis :)

Nevars, men Spioner har alltid funnits och kommer alltid att göra. Det finns saker man kan göra som ledare för att kontrollera det. Spioner fanns även under 1:a och 2:a WorldWar elr hur!
 

DeletedUser

Guest
Sant men de var pga deras modiga sätt att kriga.
Visst vi hade kanske inte behövt dra in -=RF=- men ni hade inte behövs skaffa spioner.
Om jag inte tappat räkningen än så har vi kickat 4 spioner ifrån IMI och nyss fick vi vetenskap om en till som spionerar åt M.M.
Sen vet ja att ni i CbC har en hos oss då ni fick reda på våran krigsplan minuter efter att ja släppt den till stammen.

Vågar ni inte möta oss utan spioner? Är de för att ni tror vi skulle vinna över er om ni inte visste vars våran off kommer landa?

Tycker detta är sjukt dålig stil av er...
Kan ni inte besegra en stam utan att skaffa spion på spion för att lyckas adla oss så ser jag er som en svag och feg stam.
Förlorar vi så är det för att ni spelar med spioner inte för att vi är svaga!

Mvh// revir

Tyvär kan inte jag hjälpa att ni mass invitar och har spelare som läcker som ett såll. Det är inte jag som ber dom. Det är dom som kommer och berättar.

Det är inte svårt att lista ut att ni kommer attackera sallahdin och Elag. Då dom ligger uppe i ert kluster? Det kan ju vem som helst räkna ut.
 

DeletedUser

Guest
Just nu i mina ögon så ser jag at "kriget" är över så ni kan låsa och ta bort denna tråd.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp