Krigsförklaring FC vs TKO

tonykeer

New Member
Reaktionspoäng
0
lol

Du behöver inte dokumentera allt som händer.Ingen bryr sig.

Fixa rapporter ist.

du behöver inte lägga dig i och talar du för hela s13 tror det finns folk som kan vara intresserade
vilka folk det finns va som ska försöka styra över vad man skriver 0 or kallar jag dem
 

DeletedUser

Guest
du behöver inte lägga dig i och talar du för hela s13 tror det finns folk som kan vara intresserade
vilka folk det finns va som ska försöka styra över vad man skriver 0 or kallar jag dem

Vem skulle vara intresserad?

Kan den/dom som är intresserade skriva här, tack? -.-

Inte nollor då? :rolleyes:

Det enda du bidragit till denhär tråden är att försöka få din stam att verka l33t samt få dig själv att verka pr0. DOM kallar jag nollor.
 

tonykeer

New Member
Reaktionspoäng
0
lol

Vem skulle vara intresserad?

Kan den/dom som är intresserade skriva här, tack? -.-

Inte nollor då? :rolleyes:

Det enda du bidragit till denhär tråden är att försöka få din stam att verka l33t samt få dig själv att verka pr0. DOM kallar jag nollor.

min stam är varken l33t och jag är inte pro jag kan va bra jag kan va dålig precis som alla andra
och det ända du bidrar med är offtopic och negativitet tillbax till topic och sluta med person angreppen
 

DeletedUser

Guest
du behöver inte lägga dig i och talar du för hela s13 tror det finns folk som kan vara intresserade
vilka folk det finns va som ska försöka styra över vad man skriver 0 or kallar jag dem

min stam är varken l33t och jag är inte pro jag kan va bra jag kan va dålig precis som alla andra
och det ända du bidrar med är offtopic och negativitet tillbax till topic och sluta med person angreppen

Personangrepp? Förklara vad du menar med det fet stilat då, tack.

Då borde du börja uppföra dig som det också? :confused:

OnT: Verkar som att TKO har en del att ta igen :/ Men go TKO :D
 

DeletedUser

Guest
Vad jag tycker synd om är de som faktiskt inte vill kriga. Jag ville inte kriga heller antar att jag är lite som Tjuren Ferdinand som sitter under min korkek och njuter i stillhet. Men bara för att jag gärna klarar mig utan krig får jag väl erkänna att det går bra för oss försöker verkligen hitta våra förluster och de är små i jämförelse med våra vinster.

Någon i början av denna tråden hade skoj när jag citerade ett filmcitat från Filmen Fight Club och när det handlar om att man bara slåss en mot en och i detta spelet är det ju tyvärr döden. Handlar mycket hur bra en stam kan mobilisera alla personer man inte känner för en sak och vi har lyckats oerhört bra med det i Fight Club. Faktum är att jag är skitstolt över hur bra vi faktiskt har varit i detta och jag har verkligen försökt hitta våra förluster MEN alla där ute som genast ska hugga på mig självklart har vi säkert massor med förluster jag inte känner till.

Men tillbaka till poängen med inlägget som sagt jag Var 1 mot 3 TKO i min 15x15 ruta, så självklart var jag skitskraj när krig deklarerades. Jag slog ut min närmsta och största granne men väntade på att de andra två skulle slå till inget händer. Jag skickade spej inget händer går någon dag skickar nya spej. Får ett mail från en i TKO som INTE vill ha detta kriget.

Detta är mitt svar till honom:

Goodmanner Idag kl 11:51
Jag har inte attackerat dig ännu! Men fråga ledningen i din stam som började med att attackera mig, jag varnade dem för att göra detta att det skulle bli ett krig mellan våra stammar.

När ledningen i TKO inte drog tillbaka trupperna de skickade på mig har jag inget val än att anfalla dig. Jag kan inte ha 3 stycken fiender i min närhet. Jag har redan slagit ut xxxxxxxx och jag kommer attackera dig nästa gång.

Men jag lovar dig att jag egentligen inte vill göra detta men som sagt eftersom det är krig har jag inget val. du kan alltid lämna TKO..

Tyvärr slutade det med att han lämnade stammen! Jag antar att han egentligen precis som jag helst ville sitta under korkeken:cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vem skulle vara intresserad?

Kan den/dom som är intresserade skriva här, tack? -.-

Inte nollor då? :rolleyes:

Det enda du bidragit till denhär tråden är att försöka få din stam att verka l33t samt få dig själv att verka pr0. DOM kallar jag nollor.

Jag är mycket intresserad av givande rapporter på kommande adelsobjekt
 

DeletedUser

Guest
Nu börjar jag snart också få en arme i kriget, min första attack var totalt värdelös och ett stort misstag! Men snart så får jag också vara med på riktigt :D
 

DeletedUser

Guest
GLHF

E bara o köra på jue o se gla ut!

Lycka till iaf skippa bull...... o kriga på istället.
 
Topp