Krigsförklaring FC vs TKO

DeletedUser

Guest
Eftersom jag är en så pass snäll och ärlig människa ska jag ge alla i The Knight Order -TKO- och i deras akademi The Knight Order Akademi chansen att slippa total förnedring. Jag är en mycket snäll människa och genom att lite snabbt lämna dessa stammar kan ni kanske slippa farmning.

TKO nästan 60 medlemmar
TKO-a över 40 medlemmar

Fight Club 40 medlemmar, nu skulle ju ni kunna tro att detta på något sätt vore ojämnt och det är det för era 100 medlemmar ger oss bara mer resurser. Men jag måste ge er lite heder jag måste erkänna att jag trodde lite fler skulle ha börjat om vid de här laget.

Ännu en gång ber jag om ursäkt för ert lidande!


Welcome to Fight Club!
The first rule of Fight Club is: you do not talk about Fight Club.

The second rule of Fight Club is: you DO NOT talk about Fight Club!

Third rule of Fight Club: if someone yells "stop!", goes limp, or taps out, the fight is over.

Fourth rule: only two guys to a fight.

Fifth rule: one fight at a time, fellas.

Sixth rule: the fights are bare knuckle. No shirt, no shoes, no weapons.

Seventh rule: fights will go on as long as they have to.

And the eighth and final rule: if this is your first time at Fight Club, you have to fight.
 

DeletedUser

Guest
Ända action det är att försöka hinna före Kungkarl att plundra TKOs resurser och att se vem av som lyckas få ner deras byggnader mest:)
 

DeletedUser

Guest
Gott och Blandat:

Försvarare: XXX
Destination: XXXX (XX|XXX) K55

Kvantitet: 170 57 0 1 30 0 0 0 1 0
Förluster: 170 57 0 1 30 0 0 0 1 0

Byte: 3.402 5.893 4.879 14174/18860
Skada gjorda av Murbräckan: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 10 till nivå 0
Skada gjord av katapulter: Byggnaden Högkvarter har blivit skadad och nedgraderad från nivå 12 till nivå 5

aj! Var detta en av ledarna förlåt.


Försvarare: XXX
Destination: XXXX (XXX|XXX) K55

Kvantitet: 139 45 378 120 115 0 5 0 1 0
Förluster: 139 45 378 120 115 0 5 0 1 0

Byte: 6.556 3.208 2.296 12060/12060
Skada gjorda av Murbräckan: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 15 till nivå 14

Finfina resurser
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jajamänsan, kött kött.

Byte: 6.556 3.208 2.296 12060/12060
Byte: 3.402 5.893 4.879 14174/18860

Måste ha varit mycket trupper ni attackerade med ^_^
 

DeletedUser

Guest
Många trupper?

Kan ju förstås inte inte avslöja mina sergeanters trupper, men när jag släpper lös dem skakar världen.

och Ja pacifister är vi inte ^_^
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Tror att du underskattar TKO, (bara TKO)

finns några riktikt bra spelare där, så tro inte att det blir en lätt match :rolleyes::awsm:
 

DeletedUser

Guest
Klart jag inte underskattar dem och jag är säker att det finns många bra spelare i den stammen också.

Men det har inte gått 48 timmar och de har redan bett om iap och allians och vi snackar 100 mot 40. Och till alla som råkar ut för våran vrede vill jag faktiskt be om ursäkt för, men jag varnade dem när de började speja. Jag bad dem dra tillbaka trupperna och jag hade låtit mina TKO grannar vara ifred. Men när de går över den gränsen var vi tvungna att handla.
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Klart jag inte underskattar dem och jag är säker att det finns många bra spelare i den stammen också.

Men det har inte gått 48 timmar och de har redan bett om iap och allians och vi snackar 100 mot 40. Och till alla som råkar ut för våran vrede vill jag faktiskt be om ursäkt för, men jag varnade dem när de började speja. Jag bad dem dra tillbaka trupperna och jag hade låtit mina TKO grannar vara ifred. Men när de går över den gränsen var vi tvungna att handla.

det är klart ;)
 

DeletedUser

Guest
Klart jag inte underskattar dem och jag är säker att det finns många bra spelare i den stammen också.

Men det har inte gått 48 timmar och de har redan bett om iap och allians och vi snackar 100 mot 40. Och till alla som råkar ut för våran vrede vill jag faktiskt be om ursäkt för, men jag varnade dem när de började speja. Jag bad dem dra tillbaka trupperna och jag hade låtit mina TKO grannar vara ifred. Men när de går över den gränsen var vi tvungna att handla.

Men stora delar av akademin hjälper ju inte till i kriget så då är det ju inte 100 vs 40 utan 58 vs 39.
 

tonykeer

New Member
Reaktionspoäng
0
Detta går fin fint rensar tko byarna utan problem får massa fakes men det är allt dem vågar skicka antar jag
 

DeletedUser

Guest
Detta går fin fint rensar tko byarna utan problem får massa fakes men det är allt dem vågar skicka antar jag

För det första har vi knappt börjat.

För det andra så kommer det större attacker senare.


Lycka till!:)
______________________
Ledare i -TKO-A
 

tonykeer

New Member
Reaktionspoäng
0
tko startar om

Sådär nu har enu en tko startat om han var visst rädd för min attack som skulle landa på han =)
 

tonykeer

New Member
Reaktionspoäng
0
tko s trupper går i graven

Ja då var det en tko som skickade 1000 yxor och 150 spej på en av Fc men dem gick direkt i graven
 
Topp