Krigsdeklaration: UrbanT vs.

DeletedUser

Guest
Ska jag lära mig efter mina cloner? Skön krigsförklaring! Sånna ska även jag göra i framtiden (JAG LOVAR!)
 

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
Det är väl självklart att man håller på UT..
Jag tror på er! Kör hårt!
 

DeletedUser

Guest
Bara ni inte mergar med DO nu och sen flyr till TKOTRT så kanske det går bättre än förra gången ;)

Kötta på men ni vet vilka jag håller på :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: UrbanT
Players:

Side 2:
Tribes: DO
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 29
Sida 2: 115
Skillnad: 86

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 2
Skillnad: 16

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 224,038
Sida 2: 1,038,904
Skillnad: 814,866

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 184,292
Sida 2: 19,890
Skillnad: 164,402

image.php
 

DeletedUser

Guest
Liknar mer ett tårtkalas,stackars UT tillbaks i kriget mot K¤O¤L igen och nu även DO ,nästan så att man kan tycka att de förtjäner det :cool:

skulle iofs inte kalla kols bybyte ett krig^^ dem försöker ta byar som ligger granne med kol det är inte många:)

"nästan så att man kan tycka att de förtjäner det"
förtjänar vad exakt? inte så att vi krossas av kol för tillfället, och do ja bara att kolla vad tc skrev tidigare i tråden
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
skulle iofs inte kalla kols bybyte ett krig^^ dem försöker ta byar som ligger granne med kol det är inte många:)

"nästan så att man kan tycka att de förtjäner det"
förtjänar vad exakt? inte så att vi krossas av kol för tillfället, och do ja bara att kolla vad tc skrev tidigare i tråden


Äsch jag har inte sagt om det är ett bybyte eller inte,bara ett tårtkalas får tolkas som det vill^^

Tjaaaa efter att ni går emot dem som var schyssta nog och tog in er i sin stam(MR om du har glömt det :D) så går ni sedan emot dem igen(kom inte och säg att DO och MR är helt olika saker),det är höjden av låghet skulle jag vilja påstå.Lika bra att ni får tbx det Krig som ni gav MR enligt mig;)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Äsch jag har inte sagt om det är ett bybyte eller inte,bara ett tårtkalas får tolkas som det vill^^

Tjaaaa efter att ni går emot dem som var schyssta nog och tog in er i sin stam(MR om du har glömt det :D) så går ni sedan emot dem igen(kom inte och säg att DO och MR är helt olika saker),det är höjden av låghet skulle jag vilja påstå.Lika bra att ni får tbx det Krig som ni gav MR enligt mig;)

Du verkar inte fatta att KOL bara tagit byar som legat geografiskt bra till för dem hittils och tvekar på att de kommer att ta det längre.
Du verkar inte fatta att det inte var så att UrbanT gick med i LaD för att kriga mot MR.
Du verkar inte fatta att höjden av låghet är så bra som det blir bland det låga, ju lägre ju sämre.

Längtar efter att se dig sluta, så jävla jobbig och kommer sällan något vettigt eller ens verklighetsbaserat ur din stinkande käft
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: DO
Players:

Side 2:
Tribes: UrbanT
Players:

Timeframe: 07/03/2009 00:00:00till11/03/2009 17:19:15

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 342
Sida 2: 47
Skillnad: 295

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 32
Skillnad: 15

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 3,217,926
Sida 2: 407,047
Skillnad: 2,810,879

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 171,666
Sida 2: 325,362
Skillnad: 153,696

image.php



händer tyvärr inte så jättemkt
 

DeletedUser

Guest
Snälla, ska ni citera, gäller inte bara denna tråd, så se till att ni även skriver dit mer än 10 bokstäver, då ska de inte bara vara skräp för att kludda dit nått, utan de ska vara något vettigt annars kan ni lika gärna låta bli å citera!
 
Topp