Krigsdeklaration: UrbanT vs.

DeletedUser

Guest
Iof så var jag inte med i DO när de kriga så men det var MR som stod för offen pga av att vi låg en bra bit bort.
 

DeletedUser

Guest
Gör jag?

Senast jag kolla så krigar vi inte mot Bring It, kanske att nån tar nån enstaka by men inga offensiver eller liknande från våran sida.
 

DeletedUser

Guest
Sry glömde bort att DO har vissa problem att bestämma vad som är krig och vad som inte är krig :(

M*censur*rixa idag kl 11:23
Hej!

Vet att du och harryboey snackar med varandra, men måste ändå ta en direkt kontakt och fråga hur vi ska tolka alla attacker som rullar in mot oss nu?

Detta kombinerat med krigsförklaringen som ligger i allmänna forumet får mig att undra lite.

Vänligen
Marixa, diplomat och ledare i DO
 

DeletedUser

Guest
Sry glömde bort att DO har vissa problem att bestämma vad som är krig och vad som inte är krig :(


Och återigen som jag sa, så krigar VI inte nått stort emot er, igen nån enstaka by kanske rycker från er men NI krigar fortfarande emot oss.
 

DeletedUser

Guest
Då till den ständigt återkommande frågan: Är ni efterblivna eller enbart lätt korkade?

Btw, låt eran ledning besvara detta ist då du inte verkar ha någon insikt i vad krigande innebär.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hahahaha
vad bra att ni inte besvarar attackera:) då kan vi i lugn o ro plocka en efter en..
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ni har tatt igen för att vi har slutat kriga mot er;)

Kriget är inte över förrän vi säger det. Och vi är fortfande i krig mot DO.
Anledningen att ni la av va för att ni inte kom igenom vårt försvar längre. Vissa spelare låg i bra o gav oss en tuff match men när våra småbyar var tagna så tog det stopp.
Nu går vi om i poäng efter vår senaste offensiv o vi har inte planer på att skona ett endaste litet barn=)

Men jag ska inte snacka om Bringt vs DO i en sån här förnäm tråd. Sorry för OT
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Då till den ständigt återkommande frågan: Är ni efterblivna eller enbart lätt korkade?

Btw, låt eran ledning besvara detta ist då du inte verkar ha någon insikt i vad krigande innebär.

tycker inte de verkar som om ledningen har de heller iofs, men vad vet jag i denna stora värld.....:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
varför börjar du skriva om TKOTRT ?

Du är på fel tråd älskling :D Detta är mellan UrbanT och do
 
Topp