Krig

DeletedUser

Guest
jo i o för sig.. de är väl runt 300 sammanlagt om inte mer.. Men ni kommer att segra!! gud är med er!
 

DeletedUser

Guest
nu när jag tänker på det.. jag blir attackerad av en från 1337 ! yippie ! :D
nu kommer han dööö
 

Lozust

New Member
Reaktionspoäng
0
nu när jag tänker på det.. jag blir attackerad av en från 1337 ! yippie ! :D
nu kommer han dööö
Suck...folk från Rävlanda nu för tiden (eller i alla fall från Rävlanda Alliansen). Men jaja...Så är vi Rävlandare och kommar alltid att vara! RÄVLANDA FTW!!!

(Rävlanda = en liten håla mitt ute i ingenting)
 

DeletedUser

Guest
Ajaj, kan du inte stava till erat namn? ;) BFH ska det väl vara? :)
 

DeletedUser

Guest
Suck...folk från Rävlanda nu för tiden (eller i alla fall från Rävlanda Alliansen). Men jaja...Så är vi Rävlandare och kommar alltid att vara! RÄVLANDA FTW!!!

(Rävlanda = en liten håla mitt ute i ingenting)


ahah ja rävlanda är en riktig håla, men orka bry sig. ahha rävlanda forevaaa!:D
 

DeletedUser

Guest
ÖÖÖH!!!!!!!!!

O-A-O-A-E vi Räv-landare...............det e jävvlar i mig fin skit här i rävlanda
 

DeletedUser

Guest
hur kan SFE och deras syesterstamar förlora dem är många yu typ 4 gånger större än BFH
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
hur kan SFE och deras syesterstamar förlora dem är många yu typ 4 gånger större än BFH
För att de saknar organisation. Jag va med i SFE innan BFH skapades och jag vet hur kaosartat och oorganiserat de har de i deras stam. Spamming, gräl, flera som anser sig själv vara den nya ledaren... Det är katastrofalt.
 

DeletedUser

Guest
hmmm... Undra hur det kommer gå senare... förståss om det fortsätter som det är nu så kommer troligen BFH och yukazö vinna men SFE kanske skaffar nya allierade och liknande. Intressant som sagt.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Med tanke på att Spartan Warrior, hertig inom SFE, försökte gå med i BFH igår så betvivlar jag detta. Vi vidarebefodrade informationen till top10 + staff i deras stam och ryktet säger att det är en hög nivå av missnöje i stammen pga. detta.

EDIT: Uppdatering; pga denna kris så har SFE droppat ifrån andra plats till fjärde, Yakuza och VoS har nu gått om. Sen så ska Spartan Warrior också sluta enligt mina källor.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
SFE kanske går under men det kommer födas ny starka stammar ur dem. Ni tror väll inte att medlemmarna från SFE kommer gå över till BFH efter att de jävlats med dem så mycket (förutom vissa patetiska undantag)?
 

DeletedUser

Guest
Gå med oss!?

Tror du verkligen vi släpper in dom..?




Om du inte har förstått det än så är vi en stam av kvalité och inte kvantitet
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Vi har tagit in de som va lovade en plats ifrån SFE redan, resten kommer att jagas och noblas som de flyktingar de kommer bli.
 
Topp