Krig

DeletedUser

Guest
Som SFE kanske har märkt har nu BFH gett sig in i kriget.

Onsdag förmiddag inleddes attackerna och vi kommer inte vila förren SFE och hela dess familj gått i graven. Detta för att SFE ända sedan börjat hotat oss för att de inte kunnat hålla sina medlemmar hemma. Sen på senare tid har även SFE´s ledare börjat attackera medlemmar av min stam, där gick gränsen. Så efter ett rungande ja i stammen gick vi in i kriget.

Smaka vårat heliga helvete.

Tjarls
Leader i Bishops From Hell
 

DeletedUser

Guest
Guldet ska hem, guldet ska hem, guldet ska hem till BFH igen!
 

DeletedUser

Guest
muahahahahaha :D , jag tycker alla SFE borde fly om ni inte vill bli torterade,grillade och sen uppätna.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Och nu har det gått ungefär två veckor och SFE har så gott som bara förlorat mark och ett flertal spelare har lämnat stammen. Shit, jag har tillochmed Jayyee, deras stamhövding, som min farm just nu och han har inte fått något stöd trots att ett flertal starka allierade finns i närheten.

EDIT: Och där tog jag deras ledares enda by. Booya!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Och när vi ändå talar om ett så har jag och gistad tagit ut sf44's ledare..

dubbel booya!
 

DeletedUser

Guest
Posta lite attackrapporter. :D Alltid kul att se när någon blir förnedrad. :p
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
SFEs förnedring ligger i deras så gott som totala frånvaro av samarbetsförmåga då jag lyckas ta deras ledare och grundare mitt ibland en samling av deras ledande stammar.

Det närmaste de har haft i samarbete va en serie attacker jag fick mot mig tidigare idag men det visade sig att det är Spartan Warrior som har accsuttit åt andra och använt deras konton att anfalla mig. ;) Sicket samarbete.
 

DeletedUser

Guest
..

så om jag har fattat det rätt så är BFH krig med SFE och dess systerstammar?
 

DeletedUser

Guest
BFH äger SFE
men SFE leder för dem har med sig så många noobs
och har 3gånger större medlemmar än BFH
så hoppas BFH vinner
 

DeletedUser

Guest
haha ja jag håller med... men eftersom BFH är krig med SFE så är de i krig med deras systerstammar också eller? i så fall hoppas jag på ett stort BFH seger! :D
 

DeletedUser

Guest
vaddå hoppas?, det fnns inget annat sätt det kan sluta på. BFH kommer att behöva göra massgravar efter kriget för att få in alla liken från SFE spelare.
 

DeletedUser

Guest
ahha en från 1337 attackerar mig just nu men iaf.. ni (=BFH) kommer göra slut på dom snart.. eller hur?
 

DeletedUser

Guest
Ska inte säga så mkt, men vi är i krig med SFE och dess systerstammar men vårt mål är mest inställt på sfe,sfa och sf44
 
Topp