Krig i väster

Trelleholla

New Member
Reaktionspoäng
0
om jag får inflika lite och rätta folk lite, Core är riktigt vassa, det vet jag om, mkt heder åt dom, men måste också berätta, med säkra källor tänkte core anfalla oss först, därför blev det hastigt beslut att ändå vara före core, sedan har Core adlat mkt av oss, sure, men majoiteten har dom adlat spelare från våran adlings stam.. är pga därför statisktiken har ökat i skyn för dom...

sedan måste jag tillägga, vi anfaller defintivit inte och deffar absolut inte under några som helst omständigheter från våran adlings stam, det är emot TW reglerna, och vi tänker ej bryta mot lagen.. man ska spela rent, blir mer trevligare för alla..

måste tillägga en grej till, det är inte 3 vs 1, dvs inte Mi.6,G-R, G-Ra vs core, det är , Mi.6 G-r, vs core, excpha,expcho,TvinX, NIT, dvs 2 vs 5


tack för mig :rolleyes:

I ärligaste namn så har väl inte TvingX gjort någon större sak mot MI.6
Visserligen så har jag hjälpt en av era lirare att "omgruppera", men i övrigt så har vi varit "snälla som lamm"

Det är dock inget som utesluter att vi tänker om och blandar oss i framtiden :)
 

DeletedUser

Guest
om jag får inflika lite och rätta folk lite, Core är riktigt vassa, det vet jag om, mkt heder åt dom, men måste också berätta, med säkra källor tänkte core anfalla oss först, därför blev det hastigt beslut att ändå vara före core, sedan har Core adlat mkt av oss, sure, men majoiteten har dom adlat spelare från våran adlings stam.. är pga därför statisktiken har ökat i skyn för dom...

Vet inte om du inte kan räkna riktigt, men här kommer statistiken iallafall och det är inte majoritet av AGR precis...


Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: AGR
Players:

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 0
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar:


Sida 1: 96,226
Sida 2: 0
Skillnad: 96,226

image.php










Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: G-R
Players:

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 158
Sida 2: 46
Skillnad: 112

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,417,754
Sida 2: 427,335
Skillnad: 990,419

image.php
 

Victim

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: G-R AGR MI.6
Players:

Side 2:
Tribes: Core
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 45
Sida 2: 29
Skillnad: 16

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 423,833
Sida 2: 265,881
Skillnad: 157,952

image.php
 

DeletedUser

Guest
I ärligaste namn så har väl inte TvingX gjort någon större sak mot MI.6
Visserligen så har jag hjälpt en av era lirare att "omgruppera", men i övrigt så har vi varit "snälla som lamm"

Det är dock inget som utesluter att vi tänker om och blandar oss i framtiden :)

kanske inte mot Mi.6, men ni har börjat anfalla oss :)
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Jag har en svag känsla om att G-R blev förvarnade via ryktes tråden att de hade förargat TvingX och att det skulle bli åtgärdat såvida åtgärder från G-R's sida inte skedde.

Kriget handlar om väster, TvingX och G-R's konflikt ligger nordvästerut om ens det.
Norrut är nog lättast och säga.
 

DeletedUser

Guest
Jag har en svag känsla om att G-R blev förvarnade via ryktes tråden att de hade förargat TvingX och att det skulle bli åtgärdat såvida åtgärder från G-R's sida inte skedde.

Kriget handlar om väster, TvingX och G-R's konflikt ligger nordvästerut om ens det.
Norrut är nog lättast och säga.

så du menar att vi ska bara ta emot? Som sagt, Core tänkte anfalla oss, tack vare våran källa avslöjade detta så gick vi på Core och sabbade deras plan.. men enligt dig så ska man ge bort byar gratis? eller vad menar du?
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Jag har en svag känsla om att G-R blev förvarnade via ryktes tråden att de hade förargat TvingX och att det skulle bli åtgärdat såvida åtgärder från G-R's sida inte skedde.

Kriget handlar om väster, TvingX och G-R's konflikt ligger nordvästerut om ens det.
Norrut är nog lättast och säga.

så du menar att vi ska bara ta emot? Som sagt, Core tänkte anfalla oss, tack vare våran källa avslöjade detta så gick vi på Core och sabbade deras plan.. men enligt dig så ska man ge bort byar gratis? eller vad menar du?

Mitt inlägg handlade om vår konflikt, TvingX och G-R den som du själv nämner..
Vet inte var du har snappat upp att jag skrivit att Core skulle plocka gratisbyar osv från er.
Relativt orelevant då min post inte ens innehåller Core's namn.
 

DeletedUser

Guest
Mitt inlägg handlade om vår konflikt, TvingX och G-R den som du själv nämner..
Vet inte var du har snappat upp att jag skrivit att Core skulle plocka gratisbyar osv från er.
Relativt orelevant då min post inte ens innehåller Core's namn.

vad gjorde G-R för fel enligt er då? :)
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Om det inte har uppenbarat sig trots att våra anfall bara riktas mot 1 person så tänker jag låta det stanna där.
Delvis för att denna konversationen inte har varit så tillfredsställande utan mer uttråkande.
 

DeletedUser

Guest
Om det inte har uppenbarat sig trots att våra anfall bara riktas mot 1 person så tänker jag låta det stanna där.
Delvis för att denna konversationen inte har varit så tillfredsställande utan mer uttråkande.

men personen är väl med i G-R eller? ;)
 

Espis

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: G-R MI.6 AGR
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26
Sida 2: 27
Skillnad: 1

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 231,260
Sida 2: 249,720
Skillnad: 18,460


image.php


----------------------------------------------------------------------------------

Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: G-R MI.6 AGR
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 272
Sida 2: 166
Skillnad: 106

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,408,114
Sida 2: 1,552,584
Skillnad: 855,530

image.php
 
Senast ändrad:

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: MI.6 G-R AGR
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 38
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 208,131
Sida 2: 363,729
Skillnad: 155,598

image.php




Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: MI.6 G-R AGR
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 296
Sida 2: 205
Skillnad: 91

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,610,789
Sida 2: 1,917,637
Skillnad: 693,152

image.php
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: MI.6 G-R AGR
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 295
Sida 2: 202
Skillnad: 93

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,602,229
Sida 2: 1,895,465
Skillnad: 706,764

image.php
 

DeletedUser

Guest
Och det är inte bara Core på den andra sidan om ni inte visste det... :rolleyes:

Som jag ser det och hela världen är det ju Core mot Mi6 och G-R då det va ni som drog kniven i ryggen på era allierade och attackerade dem. Om andra stammar som jag tror inte har några diplomatiska relationer med Core ger sig in i leken är det ett helt annat krig.

Core står fortfarande pall mot 2 topstammar ensamma, vilket jag måste gratulera dessa grabbar till då dem blev huggna i ryggen av deras allierade och sen gick 2 stammar på dem samtidigt. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Som jag ser det och hela världen är det ju Core mot Mi6 och G-R då det va ni som drog kniven i ryggen på era allierade och attackerade dem. Om andra stammar som jag tror inte har några diplomatiska relationer med Core ger sig in i leken är det ett helt annat krig.

Core står fortfarande pall mot 2 topstammar ensamma, vilket jag måste gratulera dessa grabbar till då dem blev huggna i ryggen av deras allierade och sen gick 2 stammar på dem samtidigt. :cool:

du borde nog kolla upp din källa bättre, core har diplomatiska relationer med NiT... och som sagt, Core tänkte anfalla oss först, därför som vi gick på dom :) så vare sig vi hade attackerat dom först, eller låtit dom attackera oss först, så hade dom åkt på pisk ändå, och dom klarade sig i 1 vecka, med att visa sina bravader, men nu är det dock ej mer :)
 

DeletedUser

Guest
du borde nog kolla upp din källa bättre, core har diplomatiska relationer med NiT... och som sagt, Core tänkte anfalla oss först, därför som vi gick på dom :) så vare sig vi hade attackerat dom först, eller låtit dom attackera oss först, så hade dom åkt på pisk ändå, och dom klarade sig i 1 vecka, med att visa sina bravader, men nu är det dock ej mer :)

Och vi alla har nu väntat i 1 vecka på att ni ska bevisa att Core tänkte anfalla er först. De Core jag har pratat med vet inte vad ni pratar om och de G-R, som jag har pratat med vägrar visa upp "bevisen" ni har på att de tänkte attackera.

Jag tror att ni bara säger så för att komma undan lättare. Om inte så är det bara att slänga fram bevisen på att Core tänkte attackera er först, borde ju inte spela någon roll nu då attackerna redan har skett och det skulle bara ge er lite bättre rykte.
 
Topp