Krig i väster

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Som många vet så har MI.6 och G-R anfallit Core.

Det kommer säkert att tillkomma fler stammar, därför har jag döpt trådden till "Krig i öster".

Om någon ledare / diplomat vill lägga till en stam utöver dessa tre så gör det.
 

DeletedUser

Guest
Intressant - ska bli väldigt intressant o se hur dem som tagit sig till toppen genom barbarfrossande och internadlingar ska klara av fiender som faktiskt agerar. Mi6 o G-R har alltså gått ut i krig mot ett oförberett(?) Core, men dock va det Core som fick first blood, hur lyckas barbarfrossar stammarna med detta? Har dem tagit på sig lite för mycket levande offer?
 

DeletedUser

Guest
Intressant - ska bli väldigt intressant o se hur dem som tagit sig till toppen genom barbarfrossande och internadlingar ska klara av fiender som faktiskt agerar. Mi6 o G-R har alltså gått ut i krig mot ett oförberett(?) Core, men dock va det Core som fick first blood, hur lyckas barbarfrossar stammarna med detta? Har dem tagit på sig lite för mycket levande offer?

Jag tycker det blir ännu roligare då fler stammar snart ger sig in i leken på allvar.
 

DeletedUser

Guest
Herre min je. Världskrig på g.

Nej men skämt å sido. Vadå krig i öster... de tre stammarna ligger i väster..
 

NeoMaven

New Member
Reaktionspoäng
0
följer med spänning..

Laddat med popcorn, cola o göteborgs rapé!

även väldigt intresserad av vilken kompassros som använts för att lyckas få eran placering till "öst" :)
 

DeletedUser

Guest
Nu kan ni sluta upp med kommentarerna om öster/väster. Jag har korrigerat rubriken till väster istället för öster och utdelat straffpoäng till alla som påpekat om den felaktiga rubriken utan att rapportera.
 

DeletedUser

Guest
Lite stats sen dygnet då G-R valde att Starta sitt krig. MI.6 är me på deras hörn då man Utan förvarning Hade inkommande attacker från sina allierade.

Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: MI.6 G-R
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 20
Sida 2: 0
Skillnad: 20

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 184,317
Sida 2: 0
Skillnad: 184,317

image.php
 

DeletedUser

Guest
Gött ni leder :)

Men fattar inte varför G-R och MI.6 ligger under eftersom det var dem som börja..... Inte så väl organiserat kanske?
 

DeletedUser

Guest
Som jag uppfattar det hela och av ryktena xray har lagt ut så vill inte ens mi6 kriga utan deras ledning gör bara sin matte nöjd och började skicka attacker utan lycka mot Core.
 

DeletedUser

Guest
okej.here we go!
för det första:core är imot barbaradling.men vi adlar barbar adlare:D.
för det andra:vi är core.varför inte g-r har lyckas ännu vet ja inte.kanske dom underskatar oss.Mi.6 är ja och många andra lite besvikna på(håll i er) men vi har haft ett delat forum där vi har pratat med varge dag,vi har skämtat och haft riktit rolit.mi.6 har inte änns sickat ut en krigs förklaring.fy skäms på dom.för det tredje:så önskar ja lycka till alla g-r.are och mi.6:are i kriget och ja hoppades att det inte behöde sluta på det här settet.vare sej om vi vinner elr felorat kommer ja att tacka G-R och MI.6 för ett bra krig och hoppas att vi ses igen men på samma sida.det var allt:). Tummen upp
 

DeletedUser

Guest
Skönt för er i Core med lite riktigt kött nu ;=)
riktigt imponerande statistik då dom är 2 i mot er o gjorde första draget.

Lycka till Core!
 

DeletedUser

Guest
Wow! Kul när ett överraskningsanfall liksom rullar åt andra hållet. Imponerande så här långt. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: MI.6 G-R AGR
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 38
Sida 2: 47
Skillnad: 9

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 34
Sida 2: 4
Skillnad: 30

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 355,095
Sida 2: 360,939
Skillnad: 5,844

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 310,673
Sida 2: 33,265
Skillnad: 277,408

image.php



Core imponerar på mig, verkar ha grymt hög moral. Första gången i min TW karriär jag ser en så här snabb kontring. Jag håller på er!
 

DeletedUser

Guest
3 Vs 1 och ni har ett bra försvar verkar det som och även bra i offensiven (Keep up the good work)
 

DeletedUser

Guest
AGR är ju visserligen G-R:s internadlings stam. Så den Skall inte räknas med Egentligen
 
Topp