Koth 48h

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
..

Korta är roliga .. för att på långa kör de bra och vinner alltid. :p
 

DeletedUser

Guest
.

Du brukar köra utan prem, och skulle aldrig lyckats få till 8 m .. ;S sen som lukas sa är brase är lätt.. svenskan är mkt svårare. du aldrig fått ens 50 k i en 48 h speed.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Det är lov och helg men jag har fortfarande träningen och så blir det lite mera supande än vanligt... Klart att det funkar men jag såg någon speed då du tog ikapp när du hade 50 000 och den som låg etta hade typ 600 000. Men jag gillar även de korta för de har oftast högre hastighet :) Sen så har det varit två långa rundor på rad nu så då tycker jag att det borde komma en kort.

Jag har oftast för mkt fritid och för lite IRL att göra ;)
 

gandro

Member
Reaktionspoäng
0
Sen när fick sugar free rätten att säga åt någon att dom skämmer ut sig? du kukade hela wm och du suger för övrigt, håll dig i bakgrunden.

Jag hejar på dig Darkforce, I drive solo är grinig för ingen tycker om han, Metsu har äntligen erkänt han har problem med svenskan och sugar free gör inget annat än att lana med roller.

GG
 

DeletedUser

Guest
Sen när fick sugar free rätten att säga åt någon att dom skämmer ut sig? du kukade hela wm och du suger för övrigt, håll dig i bakgrunden.

Jag hejar på dig Darkforce, I drive solo är grinig för ingen tycker om han, Metsu har äntligen erkänt han har problem med svenskan och sugar free gör inget annat än att lana med roller.

GG

Finns massor som tycker om mig. :(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp