Koth 48h

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
2 te emo UmaD? 229.295 21 10919
3 Boefst Bönder 198.827 23 8645
4 Eg0n is KING UmaD? 188.904 20 9445
5 wallarn Bönder 176.677 30 5889
6 knall22 WySoSe 107.908 8 13489 - me
7 tst004 lied 97.196 13 7477


I hope all 5 of you are proud of being able to noble me, I was owning te emo so hard, and he had when I started fighting him 50k more points. And then when I nobled a couple of his villages, he has to call for all these guys listed above. Good job cooperating everyone in the top. ;) I would own any of you 1 v 1, just as I was with te emo, he is not any good at all. Lucky that he got saved by all of you guys, and your attacks would not be as effective if it was only 2-3 attacking with almost the same amount of points as me, which equals 3 times my score. Well, guess you don't know how to win without all top 7 in your team except the one you're attacking ;)
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
blablablablablablablabla whine whine whine whine i never win .se speeds :( blablablablabla u suck!!1!11!eleven!!! Q.Q

Det är vad jag ser iaf =) Förstår inte varför man ska spela solo när man kan vara taktisk och faktiskt skaffa lite speedbuddies ist för att vara forever alone och bli adlad varje speed, Jeez.
 

DeletedUser

Guest
Det är vad jag ser iaf =) Förstår inte varför man ska spela solo när man kan vara taktisk och faktiskt skaffa lite speedbuddies ist för att vara forever alone och bli adlad varje speed, Jeez.

well, i quite often win .se speeds ALONE, and others around the globe. But your tactic is so cowardish, y'all suck so much that you can't play with less than 4 in one team. Next speed, I'll bring 2 others, and show you how it's done, ONCE AGAIN, as I have done several of times before.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
well, i quite often win .se speeds ALONE, and others around the globe. But your tactic is so cowardish, y'all suck so much that you can't play with less than 4 in one team. Next speed, I'll bring 2 others, and show you how it's done, ONCE AGAIN, as I have done several of times before.

När du har vunnit har inte vi spelat :D Är man ett speedsteam ska man väl spela med dem eller? Fan sluta cutta dig själv och spela istället.
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Speednoob du har inte vunnit en ända speed som vi spelat och kan alla lära sig engelska någon gång. Vad betyder Tribalwars kan ni ju tänka på........

Sen alla som klagar på att man är feg för att man adlar de när man är större, vad tror ni? Hade ni själva låtit de andra bygga upp sig bara för att det ska vara "jämt".
Sluta whinea, alla taktiker som gör att man vinner är bra taktiker.
 

DeletedUser

Guest
Speednoob du har inte vunnit en ända speed som vi spelat och kan alla lära sig engelska någon gång. Vad betyder Tribalwars kan ni ju tänka på........

Sen alla som klagar på att man är feg för att man adlar de när man är större, vad tror ni? Hade ni själva låtit de andra bygga upp sig bara för att det ska vara "jämt".
Sluta whinea, alla taktiker som gör att man vinner är bra taktiker.

I've won when wallarn and te emo played for not so long ago. I backtimed his nukes and nobles, and nobled him. Wallarn was too small to make a difference and it was simply an easy win. I wish .no had more active and better speeders, but unfortunately they don't, so I have to play with .net people and they rarely want to play .se, anyways I will sho you how it's done the next time you decide to team together on another speed :)
 

DeletedUser

Guest
I've won when wallarn and te emo played for not so long ago. I backtimed his nukes and nobles, and nobled him. Wallarn was too small to make a difference and it was simply an easy win. I wish .no had more active and better speeders, but unfortunately they don't, so I have to play with .net people and they rarely want to play .se, anyways I will sho you how it's done the next time you decide to team together on another speed :)

Gratz!
(10)
 

DeletedUser

Guest
Edit: Dumt inlägg! Tar tillbaks det.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja men att han leker att han ska ta wallarn är ju bara patetiskt hahah
 

DeletedUser

Guest
Det finns ett liv utanför tw och det känns inte värt att lägga två hela dagar på en sketen runda...
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Det finns ett liv utanför tw och det känns inte värt att lägga två hela dagar på en sketen runda...

Det är lov och helg, man behöver ju inte ut och ränna varje helg/ledig dag ellor? ;D Bara adla upp speeden första dagen + alla barbs sen bygga pure deff, ingen kan göra ett smack och man kan ha ett IRL, perfa eh?
 

DeletedUser

Guest
Det är lov och helg, man behöver ju inte ut och ränna varje helg/ledig dag ellor? ;D Bara adla upp speeden första dagen + alla barbs sen bygga pure deff, ingen kan göra ett smack och man kan ha ett IRL, perfa eh?

Det är lov och helg men jag har fortfarande träningen och så blir det lite mera supande än vanligt... Klart att det funkar men jag såg någon speed då du tog ikapp när du hade 50 000 och den som låg etta hade typ 600 000. Men jag gillar även de korta för de har oftast högre hastighet :) Sen så har det varit två långa rundor på rad nu så då tycker jag att det borde komma en kort.
 

darkforce

Member
Reaktionspoäng
0
Det är lov och helg men jag har fortfarande träningen och så blir det lite mera supande än vanligt... Klart att det funkar men jag såg någon speed då du tog ikapp när du hade 50 000 och den som låg etta hade typ 600 000. Men jag gillar även de korta för de har oftast högre hastighet :) Sen så har det varit två långa rundor på rad nu så då tycker jag att det borde komma en kort.



Korta är tråkiga:thinking: Man får ju bara upp i 12-24k sen inget mer medans 48 h kommer man upp i 1-2 milljoner!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp