KOTG deklarerar krig mot -=AT=-

DeletedUser

Guest
Vi går nu aktivt in och hjälper R-GOTH som är allierade med oss och vänner sedan länge, att ta ner -=AT=- på jorden lite så de kan bli lika dödliga som vi andra.

Mvh Smikka och ledningen i KOTG
 

DeletedUser

Guest
Trevligt trevligt:)

Har en fråga.

Ska alla era akademier in i kriget också?
 

DeletedUser

Guest
Najs att de NoDare som flydde kriget går i krig med sina nya stammar! :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Oj oj, GL HF.

Detta börjar bli väldigt mkt för AT ? hoppas de kan kriga :p (dumt, ja vet mkt väl att de kan kriga ;) )
 

DeletedUser

Guest
Vi i WAR hade planerat att kasta ut R-goth ur bollen och samtidigt visa att vi ej tolererar flyktingar genom att jaga ner de som flydde ifrån NG till R-goth när det begav sig.Detta beslut föranledde att våran spelare Pappa Elof tråkigt nog lämnade War. Han eller möjligtvis någon annan berättar då för Ann, R-Goth's ledare att vi planerat att gå på dom.
Ann tar då kontakt med oss och skriver bla "
Som du vet krigar vi mot -=AT=- nu
Jag vet att Ni tänker kriga mot oss
Men det hade varit lite jyst om Ni kunde vänta tills vi krigat klart mot -=AT=-
Kriget är stort och går det hyfsat, men ett tvåfrontskrig ökar en belastning på oss så klart
Kan Du vänta är jag tacksam "

Detta gör självklart att vi funderar på hur vi skulle göra, det är alltid tråkigt med gangbang och även om vi inte visste att R-Goth skulle starta krig med AT så skulle andra spelare se oss som oppurtunister. Dessutom hade ej AT bett oss om hjälp ( de har de fortfarande inte).
Så döm om våran förvåning när den av oss rimmade stammen KOTG får för sig att hoppa in och stödja R-Goth!

Detta ger oss möjlighet att gå in i kriget med huvudet högt, vi kommer framförallt att koncentrera oss på byarna i bollen för att rensa ut obehöriga därifrån.
Pga att vi tänkte respektera Ann's vilja om ett fair krig så är våra förberedelser inte ultimata men vi tänkte " vafan, skitsamma det är bara ett spel" så bring it on!
Vi önskar alla parter ett trevligt krig!
 

DeletedUser

Guest
Fan vad underbart!

Nu krävs det bara att =Ä= slutar Sim Cita så är värld 4 den mest inressanta världen av de alla...

Jag menar finns det någon del som det inte är krig i?
 

DeletedUser

Guest
Är det fel att ganbanga lite mot dom när dom redan har gjort det mot AT? Känns bara som om det blir lite jämnare isf ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi i WAR hade planerat att kasta ut R-goth ur bollen och samtidigt visa att vi ej tolererar flyktingar genom att jaga ner de som flydde ifrån NG till R-goth när det begav sig.Detta beslut föranledde att våran spelare Pappa Elof tråkigt nog lämnade War. Han eller möjligtvis någon annan berättar då för Ann, R-Goth's ledare att vi planerat att gå på dom.
Ann tar då kontakt med oss och skriver bla "
Som du vet krigar vi mot -=AT=- nu
Jag vet att Ni tänker kriga mot oss
Men det hade varit lite jyst om Ni kunde vänta tills vi krigat klart mot -=AT=-
Kriget är stort och går det hyfsat, men ett tvåfrontskrig ökar en belastning på oss så klart
Kan Du vänta är jag tacksam "

Detta gör självklart att vi funderar på hur vi skulle göra, det är alltid tråkigt med gangbang och även om vi inte visste att R-Goth skulle starta krig med AT så skulle andra spelare se oss som oppurtunister. Dessutom hade ej AT bett oss om hjälp ( de har de fortfarande inte).
Så döm om våran förvåning när den av oss rimmade stammen KOTG får för sig att hoppa in och stödja R-Goth!

Detta ger oss möjlighet att gå in i kriget med huvudet högt, vi kommer framförallt att koncentrera oss på byarna i bollen för att rensa ut obehöriga därifrån.
Pga att vi tänkte respektera Ann's vilja om ett fair krig så är våra förberedelser inte ultimata men vi tänkte " vafan, skitsamma det är bara ett spel" så bring it on!
Vi önskar alla parter ett trevligt krig!

Jag gick ur stammen för att inte frågan om jag läckt skulle komma upp.
Jag är ingen som läcker uppgifter om stammen jag tillhör.
När Ann är en av mina bästa vänner så vill jag inte vara med och kriga mot dom.
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Jag gick ur stammen för att inte frågan om jag läckt skulle komma upp.
Jag är ingen som läcker uppgifter om stammen jag tillhör.
När Ann är en av mina bästa vänner så vill jag inte vara med och kriga mot dom.

Hört någon gång stammen förre PA och allt annat

Hon är en av dina bästa vänner och du vill inte kriga mot henne,men du kan gå över och kriga mot oss som skyddat dig i 6 eller 7 månader
 

DeletedUser

Guest
Här får jag faktiskt gå in och skydda Elof lite, det blev en tolkningsfråga/missförstånd helt enkelt och det är synd att det blev som det blev. Elof ville inte kriga mot AZQ2 vilket jag och hela WAR hade kunnat acceptera. Vi fick en förklaring varför han lämnade, dock en ganska otydlig och han stannade inte och diskuterade med oss. Vissa blev mer arga än andra och det ena ledda till det andra, Elof har dock inte skickat en enda attack mot WAR. Dock hade Elof egentligen ingen betydelse när det gällde R-GOTH, vi hade kört igång kriget i vilket fall som helst, synd dock att vi blev av med en kär vän på köpet.
 

DeletedUser

Guest
Vi i WAR hade planerat att kasta ut R-goth ur bollen och samtidigt visa att vi ej tolererar flyktingar genom att jaga ner de som flydde ifrån NG till R-goth när det begav sig.

Nu måste jag faktiskt påminna WAR om att Ni själva tagit in NG spelare---> ska jag nämna vem? ----> Eller ni kommer i håg?....

Sedan är Ni för bedrövliga som krigar ner min och ER vän pappa elof

Han håller sig neutral och deltar på intet sätt i detta krig...varken mot -At- eller mot ER...Vad är ni för vänner?...eller Ni blir ovänner med folk bara för att De lämnar en stam?

Så gör inte jag...Man DELTAR Frivilligt i min stam! Gillar man inte stammen eller mitt sätt att driva denna så står det var och en fritt att lämna denna...utan att jag adlar ner folk!

Så skärp Er lite nu! Annars faller er stam, Vem vill vara i En stam som adlar upp folk bara för att man lämnar!

Allt ska ju bygga på fri vilja och att man trivs i en stam, lite värme och medmänsklighet tack!

Skäms på ER!

Ann
 

DeletedUser

Guest
Helt rätt ANN! Man ska vara med i en stam för att man vill och när Pappa Elof efter 7 månader helt plötsligt kommer på att han inte vill vara med i WAt längre så kan vi köpa det.

Att han däremot går in i en stam som han vET att vi kommer kriga emot är ju utan tvekan en krigshandling mot oss. Han får skyla sig själv, om han gått ut och ställt sig neutral eller joinat, låt oss säga VVV så hade vi ej rört han såklart.
 

DeletedUser

Guest
nu skla jag påminna dig eftersom du hoppa över första frågan :

Spelaren du tog in hette Nephin ,,,,ska inte skjuta på dig nephin om du läser detta...men han ställdes i Ninjas där Ni rekryterade folk...efter ett tag tog Ni in honom till ER...han var gruppledare i NG en gång,,,

Sedan så har Pappa Elof, klart och bestämt deklarerat att han står neutral...

Har Ni fått ett endaste Anfall på ER?! Nix inte!!!

Sedan är vi vänner sedan länge och har följt varandra genom många världar

Jag gillar Pappa Elof, han är en snäll god och bra person, så finns ingen anledning för Er att krypa på golvet och kriga ner honom

Stå upp och anfall oss istället, lite rakryggighet skadar inte!

Sedan så finns kikhålet från Er in i min stam via en medlem hos mig som är polare med en medlem hos dig...jag har räknat ut vem där också...Det kanske du med har...?

Mvh Ann
 

DeletedUser

Guest
Peace and love!!! AZQ2 wants it!!!

Det har hon alltid velat ha, ända sen v2 tiden i hennes stam där (AZQ2 aka GOTH). Kommer du ihåg det Amfeta? :)
Jobbig tant det där. Hon kommer inte ge sig, var så säkra på det. När ni överbevisat henne kommer hon skapa ett nytt konto (eller kommer hon att använda samma som på v2's forum i TKOTRT trådarna?).

Elof är schysst, AZQ2 är det inte. Tjatigare person som tror sig veta allt får man leta efter.
 

DeletedUser

Guest
Pappa Elof är säkert en bra kille, utan tvekan. De är förmodligen flera stycken av de andra vi adlat oxå.
Men när han går in i en stam som vi krigar emot så tror jag inte att han blir särskilt förvånad över att få attacker emot sig?

Ja Nephin var med i NG men han har vi inget otalt med iom att vi talade med varandra innan han böt stam. Dessutom hade han inga attacker på sig ifrån oss.

Anledningen att vi krigar mot er är framförallt att vi vill ha ut er ur bollen men att jaga lite folk som irriterat oss ett tag gör inte saken sämre.
 

DeletedUser

Guest
Som spelare i war tyckte jag det var dåligt att sätta en pa före sin stam men jag accepterade hans beslut att lämna stammen och stå neutral till kriget var över och sedan hoppa tillbaka. Men sedan när jag märkte att han hoppade in i våran fiendes stam så såg jag han inte längre som neutral i kriget utan som hans krigsförklaring mot oss
 
Topp